Amb aquesta foto, volem donar el curs per acabat; un curs on els nostres infants d’I3 s’han fet grans.
Entre una foto i l’altra ha passat tot un curs ple d’aprenentatges, aventures, jocs, riures, abraçades i moments únics.
Molt bon estiu famílies.
Una gran abraçada,
Àngels i Eli.











