SORTIDA A LA MANREANA

Divendres passat els infants d’educació infantil van amar d’excursió a La Manreana. Vam visitar els diferents animals, vam pujar al poni, vam jugar al parc i ens ho vam passar d’allò més bé envoltats de la natura.

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

XERRADA DE LA UNIÓ DE PAGESOS

Avui, des de la Unió de pagesos ens han ofert una xerrada sobre el malbaratament dels aliments.

Ens ha agradat molt i hem après moltes coses sobre els aliments.

També ens han regalat un porta-entrepans reutilitzables molt bonics.

   

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

LA CUINA DE LA DISCO

Avui, pel tema del nostre projecte dels cuiners i cuineres, hem anat de visita al restaurant “LA DISCO” per veure la seva cuina i poder comparar-la amb les cuines de les cases.

Hem pogut observar les màquines que utilitzen per facilitar-los la feina: per pelar patates, tallar-les, fer sucs ràpidament…

Al final, hem fet un tastet de patates fregides i suc de poma i taronja amb pastanaga.

Ens ha agradat molt fer aquesta visita, gràcies a la família del Xavi.

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

TAULES DE LLUM

Aquesta setmana, amb els infants d’I3 hem descobert els éssers marins a través de la llum de diferents colors de les taules de llum.

Ens ha agradat molt!

 

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

EXPERIMENTS

El dimarts a la tarda; la mare de la Carla va venir a fer dos experiments a la nostra classe: fem ploure un núvol i un volcà; també ens va explicar contes.

Ens ho vam passar molt bé.

Moltes gràcies família.

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

SANT JORDI

Ahir, vam fer la celebració de Sant Jordi a l’escola; us fem arribar les fotos del dia: el poema del cassal, les danses, el berenar de coca amb xocolata…

Aquí teniu un recull de tot el dia.

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

LA MONA I SORTIDA AL POBLE

Avui hem fet un dia diferent, per celebrar que acabem el segon trimestre: al matí hem anat a passejar pel mercat del poble, hem observat els arbres fruiters i hem acabat el matí, jugant i esmorzar a una plaça del poble.

A la tarda, hem fet la nostra mona amb dònuts, ous i fideus de xocolata.

Ens ho hem passat molt bé.

 

 

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

CONTES DE SANT JORDI

Ahir la mare de la Carla i la seva germana Núria ens van explicar contes de Sant Jordi i San Jorge amb titelles.

Ens ha agradat molt, moltes gràcies família.

   

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

UN GRAPAT DE BOTONS

Ahir a la classe d’I3 van venir des de “Segrià Dinàmic” a explicar el conte “Un grapat de botons” per explicar les diferents famílies que hi ha; després vam enfilar diferents botons, per crear la nostra família d’I3 amb el fil vermell de l’estima.

Ens ha agradat molt!

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari

ELS SENTITS

Durant aquest trimestre, els infants d’I3 hem fet diferents activitats multisensorials que ens han permès descobrir els sentits. Hem après i ens ho hem passat d’allò més bé! Us deixem un recull d’imatges!

Publicat dins de General, I3 | Deixa un comentari