ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

El passat 22 de març va ser l’últim dia del segon trimestre, per això, vam gaudir d’un dia diferent. Durant el matí vam elaborar una cistella de pasqua, ja que després del pati havíem de cercar els ous de xocolata que ens havia amagat el conillet de pasqua.

A la tarda, vam fer grups internivell amb els infants del cicle i vam baixar al pati a fer una petita gimcana de pasqua. Vam gaudir molt d’aquest dia!

Publicat dins de 3r A, General | Deixa un comentari

DIA DE LES LLENGÜES MATERNES.

El passat dimecres 21 de febrer vam celebrar a l’escola el dia de les llengües maternes. Tots els infants vam construir un mural amb els nostres plats preferits.

Mobilitat segura.

El passat dilluns 4 de març ens va visitar l’Albert , mosso d’esquadra. Ens va explicar de quina manera havíem de circular com a vianants i ciclistes de forma segura.

CARNESTOLTES A L’ESCOLA

La setmana passada vam celebrar Carnestoltes. Cada dia el rei Carnestoltes ens reptava a fer una bogeria de les seves: pentinats divertits, mitjons diferents…

Divendres a la tarda els astronautes de cicle mitjà, ballant la nostra dansa, vam arribar a la Lluna i vam col·locar la nostra bandera

SORTIDA ANIMAC

El passat dimecres 14 de febrer els infants de cicle mitjà vam gaudir de la sortida del segon trimestre. A primera hora del matí, vam descobrir el món de l’escape room, en el qual haviem de trobar el diamant que un lladre va agafar, per cert, ho vam aconseguir. Tot seguit, ens esperava el teatre de la Llotja per a poder visualitzar els curtmetratges d’aquesta edició, dedicada a la diversitat. Finalment a la tarda ens vam esbargir al parc de la Mitjana. Ens ho vam passar molt bé!

DIA DE LA PAU A L’ESCOLA

El passat dimarts dia 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau a l’escola. Cada infant va elaborar una ploma amb un desig, la qual formaria part del mural col·laboratiu. També a l’aula vam veure el vídeo del conte “El fil invisible” de l’autora Míriam Tirado. Amb aquest vam descobrir que cadascun de nosaltres tenim grans qualitats als ulls dels altres i el que és més important, totes aquestes estan connectades i ens ajuden a formar el gran equip que som.

Aquí us deixem un petit vídeo del procés.  VIDEO

Publicat dins de 3r A, General | Deixa un comentari

COM ENS HEM DE RENTAR LES DENTS?

El passat dijous 11 de gener ens va visitar la Lídia, higiensta dental del CAP de Seròs. Ens va explicar com ens de rentar les dents, quina quantitat de fluor ha de portar la pasta i que és molt important que no porti alcohol el col·lutori. Tots i totes vam aprendre molt. Gràcies Lídia!

Publicat dins de 3r A, General | Deixa un comentari

COM CUIDAR EL BOSC DE RIBERA?

La setmana passada ens van visitar els pares del Jordi, la mare i el tiet de l’Ares. Ells són bombers voluntaris i ens van explicar com podem cuidar i respectar els nostre bosc de Ribera per tal d’evitar incendis. També ens van donar algun consell per si ens trobem algun foc. Hem aprés moltes coses. Moltes gràcies famíllies per ajudar-nos amb el nostre projecte i compartir aquesta estona amb nosaltres. Mireu que bé ens ho vam passar!

NADAL A L’ESCOLA

Aquests últims dies hem realitzat diferents activitats. Cada infant ha escrit un desig en una manualitat per penjar-la a l’arbre de l’escola. També hem realitzat una felicitació, la qual esperem que us agradi molt.
La setmana passada vam rebre una visita molt especial: el nostre tió havia arribat a l’escola! Durant aquests dies l’hem cuidat i alimentat, per això moltes coses avui ens ha cagat.
I què ens en dieu de les nadales? Ben empolainats al pati hem baixat i tot cantant les hem disfrutat.
Finalment, el dia hem acabat i les campanades tots junts hem celebrat.
Bones festes!

NADALA