Sortida Can Ribas

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Hem aprofitat aquesta sortida a un lloc meravellós per aprendre a fer oli. Va fer un dia perfecte. Aquí deixem les fotos que han quedat súper “guays”.

BONES VACANCES!!

Ja ha arribat el final de curs. És necessari que carregueu piles durant l’estiu, i que vingueu amb moltes ganes al setembre. Què començareu un nou curs, 5è , i un nou cicle, cicle superior!!!!
Des d’aqui volem desitjar molta sort a la Isidora i l’Israel de 4t A que el proper curs aniran a una altra escola i la Isidora a un altre pais.

Gaudiu de les vacances que estan per això, sense oblidar que hi ha temps per tot: per fer deures, per riure, per nedar, per descansar…

BON ESTIU a tots !!
Mireia i Conxita

VISITA A mNACTEC DE TERRASSA!

El divendres passat els alumnes de quart vam anar d’excursió al museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya que hi ha a Terrassa.
Allí vam visitar la fàbrica tèxtil i els monitors ens van explicar un munt de coses sobre el seu funcionament amb la màquina de vapor i tot el procés de fabricació des de que arribava la llana de les ovelles fins que sortia convertida en tela. També vam poder donar un tomb per l’interior del museu on vam poder veure i manipular els diferents aparells que hi ha.
Per acabar la jornada vam anar al Palmar de Premià a dinar i jugar una estona

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Càritas Sant Pere i Santa Maria juntament amb els ajuntaments de Prèmia de Mar i Prèmia de Dalt, organitzen una campanya de recollida d’aliments, amb l’objectiu de donar resposta a les urgències alimèntaries de les persones més necessitades del nostre poble.
És per això, que comptem amb la col.laboració de les Escoles.
Les famílies que així ho desitgin poden aportar directament al centre, qualsevol dels aliments que a continuació es detallen;
Oli, conserves(tonyina, sardines), llegums(cigrons, llenties i mongetes), pasta(sopa, espagueti, macarrons), tomàquet, llet, farina, sucre, galetes.

BOSC VERTICAL!!!

Els nens i nenes de quart el dia 27 vam anar a fer una sortida al “bosc vertical” de Canyamars. Va ser un dia d’aventura fantàstic! Vam pujar dalt dels arbres amb l’ajuda d’un mosqueter i un arnès (que abans els monitors ens havien ensenyat molt bé com anava). Primer vam fer un recorregut d’iniciació i després anavem d’arbre a arbre passant per uns ponts de fusta o cordes, amb més o menys dificultat i al final baixavem per una tirolina. Va ser moly divertit i ens ho vam passar molt bé!!

SPORT DAY

Avui hem celebrat l’Sport Day per nens i nenes de 3r i 4t. Podeu mirar el bloc d’educació física, on trobareu l’article i les fotos.
Cliqueu damunt la foto i us enllaçarà.

CELEBREM SANT JORDI!

A l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi. Durant tot el dia hem tingut la paradeta de llibres de segona mà i de roses.
A la tarda els alumnes de cicle superior ens han ballat el ball de “L’espolsada”, ball tipic de Premià de Dalt, i que per cert ho han fet molt bé i des d’aquí aprofitem per felicitar-los.
Un altre dia hem fet un taller de gegants amb un noi de la colla gegantera de Premià de Dalt que ens ha explicat la història dels gegants, com es feien, que representaven ,…. i també hem visualitzat uns vídeos de diferents balls de gegants. Ahhh i ens ha deixat aixecar-lo i ufff com pesa!!!

VENDA DE ROSES

Benvolguts pares,

El proper dijous, 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, els alumnes de 6è com cada any, vendran roses a l’entrada de l’escola.

EL preu serà de 2,5 € i els beneficis seran per despeses de Colònies.

Agraïm la vostra col.laboració.