Projecte “Súper Xef”

Hola! Aquí estem tots, bo, jo estic fent la foto 🙂 Recordo que vam fer la foto al Nadal, per quan vam decidir quin Projecte volíem fer.

Aquí sota de la foto podreu punxar un pdf amb tot el Projecte sencer, amb les fitxes buides i algunes amb fotografies perquè ho tingueu tot complet. Ja haveu fet totes les fitxes i les tenim a l’escola, i no cal fer-les, solament és per si algú li agradaria repetir alguna o repassar el que ja vam treballar. Al final de pdf veureu un muntatge de fotos i explicacions de tot el procés del Projecte, espero que us agradi!

PROJECTE SÚPER XEF

I quina activitat podríem fer? doncs, se’n recordeu que al principi de curs vam treballar els PEUS DE FOTO?

A la foto de dalt, per exemple:

“Els nens i nenes de 1r han escollit el seu projecte que s’anomena “Súper Xef”

Ara vosaltres haveu de fer el mateix amb aquestes fotos! Qui no pugui imprimir no passa res, els Peus de foto els podeu fer amb un full apart.

Activitat Projecte Súper Xef

I per a l’ESTIU us deixo comprensions lectores que podeu anar fent!

Comprensions lectores en castellà

Comprensions lectores en català