Entrevista amb la Rosa

Els alumnes de 5è li han fet una entrevista a la Rosa (mestre d’infantil). L’entrevista ha estat editada amb audacity.
Esperem que us agradi

Publicat dins de Experiències, General | Deixa un comentari

Revista digital

Aquí us deixo l’enllaç de la revista creada amb Issuu

Publicat dins de Experiències, Formació, General | Deixa un comentari

TOYS

Petita mostra dels alumnes de 2n. on expliquen les joguines que més els agrada. El video ha estat creat amb chromavid i windows movie maker.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Video: Little Red and Big bad wolf

Petita mostra d’alumnes de 1r. fent recreant una de les històries més conegudes mundialment en anglès. Video creat amb screenshot.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Entrevista dels meus alumnes

Escucha"Entrevista a l'Anna" en Spreaker.

Publicat dins de Experiències, General | Deixa un comentari

Idees sobre Walt Disney

En el següent enllaç de pinterest trobarem idees sobre Walt Disney:
https://www.pinterest.es/amart432/disney/

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Disneyland Paris

Aquí hi ha la localització del lloc on ens agradaria anar de vacances:

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Carrusels d’imatge

Les imatges que més ens han agradat en carrusel

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Galeria d’imatges

Amb aquestes imatges deixem volar la nostra imaginació.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Ús didàctic del material multimèdia

És innegable que el potencial dels recursos multimèdia que tenim a l’abast de les escoles és molt gran. D’una banda ens permeten desenvolupar la creativiat dels alumne i a treballar de manera col·laborativa, d’altra banda, permet la millora de la competència comunicativa i lingüísitca, de l’aprendre a aprende entre d’altres coses.
Tot i això és molt important la planificació i en aquest sentit el docent es converteix en el facilitador i dinamitzador d’activitats i deixa de ser un mer transmissor de coneixement. Avui en dia, cal estar obert a tot el que ens arriba i en molts cassos són els propis alumnes que ens ensenyen.
Els recursos multimèdia ens permeten oferir espais on els nostres alumnes poden expressar les seves emocions, sensacions, experiències, ja que l’escola ha de ser un espai de convivència.

Quan s’introdueixen a l’aula eines digitals i educatives cal tenir-ho tot ben lligat.
Segons la meva experiència cal:
– Unes normes d’ús clares i també unes conseqüències en cas de no acomplir-les.
– fomentar els hàbits saludables, cal que els alumnes entenguin que no poden passar-se hores davant de pantalles.
– Uns objectius clars de treball
– I un feedback constant tant entre alumnes com entre els mestres.
Alguns dels recursos més utilitzats en les meves classes són aules virtuals (classroom), el paquet gsuite per educadors, la creació de codis QR, podcasts,…

Publicat dins de General | Deixa un comentari