Auditori de les Cotxeres de Sants | |||
Moderadora | Meritxell Monguillot (Coordinadora Xarxa Cb) | ||
Expert | Carles Monereo (UAB) | ||
1 | Institut Els Pallaresos | Els Pallaresos | Vicent Villena |
2 | Institut Gabriela Mistral | Sant Vicenç dels Horts | Àngels Almazán |
3 | Institut Escola Daniel Mangrané | Jesús | Cristina González |
4 | Escola Sant Ignasi | Manresa | Sílvia Basora |
Com avaluem la realització del projecte (procés) i el producte final? Com plantegem l’avaluació formativa? Com intervenen els alumnes en la seva avaluació i valoració del projecte? Usem la carpeta d’aprenentatge com a recurs d’avaluació? Amb quines evidències avaluem si els aprenentatges són significatius? A través de quins instruments o dinàmiques es poden tenir evidències dels aprenentatges? Com avaluem el treball en equip? Com obtenim dades individualitzades tot i que els alumnes treballin en equip? Es plantegen activitats conclusives perquè els aprenents reconstrueixin el seu procés o recorregut: “on era a l’inici i on sóc ara”? Com emplenem els informes d’avaluació? Com plantegem la qualificació del projecte / versus qualificació de la matèria/es? Per a què serveix aquesta qualificació? Podem negociar amb cada alumne el significat de la nota, dins el seu procés personal d’aprenentatge? …