[co-crear]
/23 Llegeix un llibre a la setmana. Ej! Ej!
/22 Primer de tot manar la ment
/21 Fer prototips és portar les idees al món físic
[explorar]
/20 El joc actua com a equilibrador d’emocions i alliberador de tensions.
/19 Si tens por, enhorabona, és una oportunitat de créixer.
/18 Canvia Impossible per I’m possible.
/17 La competència i l’actitud de participar no s’adquireixen espontàniament. Cal treballar-les de manera gradual.
/16 Els valors NO volen. Els valors són en les coses, en les actituds de les persones i en les normes particulars i socials.
/15 Participa, col·labora, implica’t… activament!
/14 L’aprenentatge es transforma en coneixement perdurable “Quan l’alumnat és capaç de verbalitzar el que ha après”.
/13 Cada centre educatiu és un… món
/12 Un bon tema/títol té acció i emoció.
/11 No importa amb què accedeixis a internet, sinó què hi fas i com. – R.Barlam
[acció]
/10 Si tinc por de que m’entrin a l’aula és que no ho estic fent bé.
/09 L’aprenentatge voluntari abraça l’equitat.
/08 La regularitat regula. – E.Bolea
/07 La transformació educativa es un procés. Requereix un temps i un tempo. (un ritme).
/06 No deixarem d’explorar…- Thomas S. Eliot
/05 Les solucions innovadores emergeixen de la diversitat.♦
/04 Qui no vulgui pols, que no vagi a l’era.
/03 Dels errors s’aprèn, diu un vell proverbi. Un proverbi nou podria dir:
«Amb els errors s’inventa.»
/02 Riure dels errors és una manera de superar-los.
/01 En tot error es troba la possibilitat d’una història.
[entusiasme]