BON ESTIU!!!

Després d’un curs en el que hem treballat molt, hem fet sortides i alguns fins i tot colònies, festes… per fi han arribat les vacances.

Volem desitjar molt bon estiu a tothom. Descanseu molt, jugueu, aneu a la platja… però també treballeu una miqueta.

Molt bones vacances!

fi de curs

SETMANA CULTURAL

Ja estem gairebé a final de curs i sembla que tot es vagi acabant però no, encara ens esperen més sorpreses!

Comencem la Setmana Cultural on ens esperen un munt d’activitats per fer… però no podem desvetllar res. Així que haureu d’esperar!

Preparats, llestos, ja!

DIMARTS 14: Els alumnes de primer ja han pogut gaudir del conte a les fosques de la biblioteca. Hem vist representat el MOLINET DE SAL.

Si el voleu tornar a escoltar: Conte del molinet de sal.

DIMECRES 15: Ja tenim xapes! Han quedat ben maques amb un vaixell molt bufó.

També hem fet un taller on hem après a saludar amb el llenguatge dels sords. Ja sabem representar en llengua de signes el nostre nom!

DIJOUS 16: Avui els de segon hem fet el conte de la biblioteca. És increible com es veuen els personatges en pintura fosforescent!

CIRC CRIC

Gran. També hi

havia la Tití fent

equilibris, malabaristes, trapezistes…

Tot això i molt més ho podeu veure a les següents fotos:

MÉS FOTOGRAFIES

LES PEIXERES DEL CICLE INICIAL!

Com ja sabeu, a l’escola durant aquest curs estem treballant el mar. Per això hem fet unes peixeres representant el fons marí.

Aquí les teniu perquè les gaudiu!

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

Els alumnes de 2n han estat de visita a la Fundació Miró.

Després d’estudiar l’artista a classe, hem anat a veure una part de l’obra de Miró. El museu ha estat molt interessant i hem après molt.

Després hem estat de visita a l’Estadi Olímpic. És enorme!

I no podia faltar veure Barcelona desde un mirador. Per sort ens va fer un gran dia i vam poder veure-ho tot, fins i tot el Tibidabo.

De tornada, l’autocar va passar pel costat de l’escultura Dona i Ocell. Impressionant!

Ha estat una excursió molt divertida.

Veure més fotografies

COMENÇA EL 3r TRIMESTRE!

Avui hem començat el 3r trimestre amb moltes ganes!

Encara queden dos mesos per treballar al màxim i acabar el curs aprenent moltíssimes coses. També anirem d’excursió a la Fundació Miró (2n) i al Circ Cric (1r). I la millor de les sortides… LES COLÒNIES de 2n!

Bon trimestre a tothom!