Rent, el musical

El proppassat dijous, 25 de febrer, una cinquantena d’alumnes de 3r i 4t d’ESO van poder assistir a la representació del musical Rent al teatre l’Aliança del Poblenou, Barcelona. Aquesta sortida, organitzada pels departaments de llengües, va portar els alumnes a gaudir del musical que ha guanyat, entre d’altres, el premi Pulitzer i el premi Tony al millor musical de Broadway.

Foto1

Estrenada dos dies després de la mort del seu jove creador, Jonathan Larson, es va convertir de seguida en un fenomen que va canviar la història del gènere i va connectar amb una nova generació que s’identificava amb uns personatges que lluiten per mantenir el seu entorn, amenaçat per la malaltia i la mort, però que s’aferren a la vida i, sobretot, que compten la vida en moments d’amor.

Sempre teatre!