Aquest primer trimestre estem fent els següents projectes:
INCENDIS A L’AGOST: SANT LLORENÇ 2003, RÚSSIA 2010
QUÈ FAN ELS POLÍTICS? LES ELECCIONS DEL NOVEMBRE
11 thoughts on “Projectes 1r trimestre.”
Mili,Odette i Paula
Ens ha agradat molt fer aquest projecte perque era molt curios saber com és la historia de l’incendi del nostre poble. Saber que el de Russia ens pot afectar.
Sergi, Arnau i Biel
A nosaltres en ha agradat molt perquè ens ha interessat molt aquest tema sobre els incendis.
Sergi, Biel i Arnau.
marc guillen carbonell
m’agrada molt aixo
alba b
M’agrada molt el bloc nou. És molt interessant i maco!!
Potser algun dia quan el miri recordaré tot!!
fran
Es molt nou, interesant i m’agrada molt. Però no el coneix molta gent.
Arnau Molina Garrido
Una pagina increible, un mòn de coses per poder apendre =)
Ens ha agradat molt fer aquest projecte perque era molt curios saber com és la historia de l’incendi del nostre poble. Saber que el de Russia ens pot afectar.
A nosaltres en ha agradat molt perquè ens ha interessat molt aquest tema sobre els incendis.
Sergi, Biel i Arnau.
m’agrada molt aixo
M’agrada molt el bloc nou. És molt interessant i maco!!
Potser algun dia quan el miri recordaré tot!!
Es molt nou, interesant i m’agrada molt. Però no el coneix molta gent.
Una pagina increible, un mòn de coses per poder apendre =)
m’ agradat molt perquè m’ agrada la política
es molt divertit i entrem moltes persones adeu i ola
M’agrada molt aquet bloc llastima que no ho vegin totes les families de l’escola.
al bloc esta molt be i es nota el canvi!!
M’agrada molt aquesta pagina perque les families estan em contacte amb l’escola.