Projectes 1r trimestre.

Aquest primer trimestre estem fent els següents projectes:

INCENDIS A L’AGOST: SANT LLORENÇ 2003, RÚSSIA 2010

QUÈ FAN ELS POLÍTICS? LES ELECCIONS DEL NOVEMBRE


11 thoughts on “Projectes 1r trimestre.

  1. Mili,Odette i Paula

    Ens ha agradat molt fer aquest projecte perque era molt curios saber com és la historia de l’incendi del nostre poble. Saber que el de Russia ens pot afectar.

  2. Sergi, Arnau i Biel

    A nosaltres en ha agradat molt perquè ens ha interessat molt aquest tema sobre els incendis.

    Sergi, Biel i Arnau.

  3. alba b

    M’agrada molt el bloc nou. És molt interessant i maco!!
    Potser algun dia quan el miri recordaré tot!!

  4. Ismael

    M’agrada molt aquet bloc llastima que no ho vegin totes les families de l’escola.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *