VOLEM FER UN MUSEU DE LES OLORS

EL CURS PASSAT VAM INICIAR UN PROJECTE D’AGRUPACIONES CONJUNTAMENT AMB ALTRES ESCOLES D’ESPANYA, COM EÏVISSA, SARAGOSSA I SANTANDER.  ELS PETITS DE RELLIANRS VAM VISITAR DIFERENTS MUSEUS RELACIONATS AMB ELS SENTITS: MUSEU DE LA XOCOLATA: EL GUST,  MUSEU MACBA (ART) :VISTA , MUSEU DE LA MÚSICA:  OÏDA: I COSMOCAIXA: EL TACTE. I DESPRÉS PEJAVEM ALGUNA FOTO AL TWITER PER COMUNICAR-NOS AMB LES ALTRES ESCOLES.

AQUEST CURS FEM EL SENTIT DE L’OLFACTE I COM QUE NO HEM TROBAT CAP MUSEU HEM DECIDIT ENTRE TOTS ELS DOS GRUPS  DE FER UN MUSEU DE LES OLORS.

DIJOUS PASSAT VAM FER UN SKYPE AMB UNA MESTRA D’EÏVISSA I ELS SEUS ALUMNES PERQUE  ELLS HAVIEN  FET UN MUSEU DEL MAR I ELS VAM DEMANAR TOT EL QUÈ HAVIEN FET I COM HO HAVIEN FET. TAMBÉ ENS VAN ENSENYAR ALGUNES FOTOS.

IMG_0320_opt IMG_2759_opt

ARA TOTS ELS NENS PORTEN MOLT POTS I CAPSES PER TAL DE PODER FER EL MUSEU. QUAN EL TINGUEM FET JA US HO ENSENYAREM.

3 pensaments sobre “VOLEM FER UN MUSEU DE LES OLORS

1. Ara ja sabem perquè volieu tot aquest material!! 🙂
    Ens sembla molt interessant. D’aquesta manera, els alumnes del curs passat continuen amb aquest projecte on els faltava el museu del sentit de l’olfacte.
    Quines ganes de poder visitar aquest museu, serà autèntic i únic!!

2. Hola petits,

Si voleu l’avi de la Vinyet i de la Queralt (les meves filles) en sap molt de coses de bosc que fan olor. Voleu que vingui?

Ep, però heu de dir-li si voleu olors agradables o les voleu totes, que si no !!!!!

fins ara

Xavi