Expliquem contes

Una experiència de narració de contes a CS aprofitats també per emetre´ls per ràdio i posar-los a disposició de tothom a la web. És una activitat que s’inclou també dins del projecte Puntedu de dinamització de la lectura.

Adjunto la fitxa de l’activitat “Expliquem contes” i un enllaç per sentir algun conte.

Expliquem contes

Aquesta entrada ha esta publicada en audiovisuals. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat