Projecte de l’edat mitjana

Al segon trimestre ens hem fet preguntes sobre l’edat mitjana, i a partir d’elles hem fet un treball de recerca que hem recollit en una revista.

Podeu veure les nostres revistes aquí

A més, hem construït amb cartró unes maquetes de castells i també altres edificis i vehicles de l’època.

Visita de la Glòria Gorchs (bibliotecària)

Ens ha vingut a visitar la Glòria Gorchs per ensenyar-nos llibres. Aquest cop ens ha portat llibres il·lustrats, per descobrir que no tenen perquè ser llibres infantils.

Vam poder veure llibres il·lustrats de molts estils diferents i diversos temes. Alguns sorprenents, divertits i tots molt entretinguts.

EXPERIMENTEM

Degut a les circumstàncies d’aquest curs no tenim aula de ciències, però nosaltres no ens hem tirat enrere.

Cada setmana un alumne exposarà un experiment a la resta dels companys i ho compartirem tot plegat amb la llibreta d’experiments.

REPRESENTEM ANGLES AMB EL NOSTRE COS

Com ja sabeu les matemàtiques a l’escola una de les formes de treballa-les és de forma vivencial.

Avui des del pati hem fet recerca de diferents angles que podem trobar en el nostre entorn i també des del pavelló hem representat diferents tipus d’angles amb el nostre cos.

ERASMUS

Com ja sabeu a l’escola participen en el projecte Erasmus amb escoles d’altres països. Un dels objectius d’aquest Erasmus és compartir activitats amb els nens i nenes de les altres escoles.

Aquí us deixem un tastet d’una d’elles.

AMIC INVISIBLE

Com cada any els alumnes de 5è hem celebrat l’amic invisible.

CASTANYADA 2020

Celebrem la CASTANYADA amb un concurs de disfressar moniatos.

Tenim 3 categories: el moniato més divertit, el més original i l’ecomoniato.

Divertit.

Autor: Pablo 5è C

Original.

Autor: Pau 5è A

Ecomoniato.

Autora: Emma 5è B

Cliqueu aquí per veure més fotos!!!

Reunió inici de curs pares i mares

Benvolguts pares i mares!

Després de tant de temps hem començat un nou curs. Els mestres de 5è us donem la benvinguda i us convidem a que veieu la presentació  on trobareu totes les informacions i temes que vam explicar a la reunió.

Cliqueu a l’enllaç

COMIATS 4t – Curs 2019-2020