CELEBREM LA CASTANYADA

El dimarts 31 d’ octubre vam obrir les portes de la llar a totes les famílies per celebrar la castanyada amb educadores,infants,pares,mares,tiets,tietes,padrins,padrines……Va ser un dia molt especial.Al matí la visita de la castanyera i per la tarda la visita de les famílies. Era la primera prova de foc en la que tots ens vèiem les cares i gaudíem d´un projecte en comú. D ‘això es tracta: treballar junts pels nostres infants.Ens agrada que l’ escola bressol s’ ompli de gent que ens aporti bones vibracions. Gràcies família.

CASTANYADA2017 from escolabressol on Vimeo.

CANÇONS DE TARDOR I

LA CASTANYERA, L’ ESQUIROL I EL BOLET

Us posem unes quantes cançons per a treballar la tardor .Algunes fins i tot les hem coreografiat. Escolteu-les amb els vostres fills/es, segur que les reconeixen de seguida.