Taller de ceràmica

Aquest taller el vam fer fa 2 cursos.

La professora Carme Rimbau va ensenyar els alumnes de l’aula d’acollida ( els meus alumnesAvergonit) a fer manualitats. Vam fer una mà de fang, la vam coure…i ja teniem la nostra mà per posar-hi al damunt moltes coses!!!

Hola a tothom!!!

Benvinguts al blog de la Joana.

A partir d’ara tindrem moltes eines per a treballar.

En primer lloc us donaré l’enllaç de la pàgina moodle de l’IES on podreu fer les activitats del llibre de lectura.