Santa Cecília 2017

Avui, 22 de Desembre 2017, l’escola ha celebrat la Festa de Santa Cecília. Hem dedicat la jornada d’avui a la música, amb actuacions i música de joves talents. Aquí us presentem una petita mostra en imatges de les audicions que els nostres alumnes de Cicle Mitjà i Superior han realitzat davant els més petits de l’escola

A la tarda, els alumnes vam gaudir del talent de Sopa de Galets, 4 noies que, amb 4 veus i una guitarra, ens van oferir una audició que ens va delectar a tots i a totes, us deixem un vídeo del qual lamentem que la qualitat no hagi pogut ésser millor i hagi estat a l’alçada del so que vam poder escoltar en directe.

Des de l’escola volem donar un càlid agraïment a tots els alumnes, mestres i col·laboradors que varen fer possible aquesta jornada de Santa Cecília que, com cada any, l’escola va dedicar a la música, autèntica protagonista. A tots els nostres joves artistes, MOLTÍSSIMES GRÀCIES.

Projecte Tàndem: 2n-5è (Padrins de lectura)

Des de fa unes setmanes els alumnes de 2n i 5è han començat el projecte Tàndem, amb l´activitat dels padrins de lectura. Amb aquestes fotos que trobareu a continuació podreu veure com estan gaudint d´ aquesta activitat:

Inauguració del projecte Tàndem de 2n i de 5è

El dijous, 28 de setembre, els nens i nenes de 2n i 5è (padrins i fillols) es van trobar al Bosc dels Ocells per celebrar l´inici del projecte Tàndem i conèixer el seu padrí o fillol.

Va ser una estona divertida on els alumnes, grans i petits,  van gaudir d´allò més tot coneixent la seva parella de treball, que els acompanyarà al llarg d´aquest primer trimestre.

Us deixem una petita mostra.