DEMÀ LLIURE DISPOSICIÓ

Benvolgudes famílies!
Recordeu que demà no hi ha escola ja que és un dels dies de lliure disposició que tenim. Ens retrobem dilluns 30 de maig.

ELS ALUMNES DE 5è I 6è AJUDEN A LA MILLORA DE LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

201605251345_0001

DILLUNS 16 FESTIU

Benvolgudes famílies!
Us recordem que el dilluns 16 de maig és festiu. Ens retrobem el dimarts dia 17. Bon cap de setmana a tothom!

ENTRA A L’EMOCIONA’T

201605110841_0002

PARTICIPEM A LA 5ª FIRA D’EXPERIMENTACIÓ

Torna la Fira d’Experimentació de la FUB per a infants de 0 a 6 anys amb noves propostes per als petits científics.  Enguany la nostra escola, des de l’Equip d’Educació Infantil hi participa, en forma de prova pilot,  amb una proposta científica. Us animem a participar-hi més que mai ja que aquest curs tot a l’escola… “va de ciència”!!!

Esperem que us agradi!!

Data: dissabte 7 de maig.

LLoc: Pati de l’antic escorxador de Manresa

Hora:de 10 a 11:30 i de 12 a 13:30

Cal inscriure’s abans al bloc de la FUB, bloc educació.

INFORMACIONS VÀRIES

• Els alumnes de 6è fan les competències bàsiques els dies 4 i 5 de Maig.
  • Els alumnes de 3r estan duent a terme les proves d’avaluació internes proposades pel Departament.
  • Els alumnes de 2n finalment podran realitzar l’excursió a l’estació de Martorell els dies 9 i 18 de Maig.
  • Marxen de colònies aquest mes els alumnes de p5 ( Can Miqueló) i 2n a (Calafell).
  • Els alumnes de P4 van de sortida a la platja de Vilanova el 12 de Maig i la Geltrú i els de P3 a la granja de les Pedreres el 26 de Maig.
  • 1r fan la sortida a les coves del Toll el 24 de Maig.
  • 5è visita aquest mes el Parc de trànsit ( 18 de Maig)i fan el recorregut urbà per conèixer les escultures de Manresa.
  • Els dies 17, 30 i 31 de Maig es fan sessions d’animació a la lectura amb les visites de l’ Eulàlia Canal ( autora del llibre de lectura de 4t i 5è) i l’editorial Bayard ( autors de les revistes infantils i juvenils Cucafera i tiro-liro).
  • Els alumnes de 6è estrenen la Cantània  el 26 Maig al teatre Kursaal a les 9 del vespre.
  • El projecte TÀNDEM està finalitzant aquest curs amb la creació d’un hort i  pintant un mural a les parets de fora de l’escola.

HEREUÓ I PUBILONA

A la tarda de la Diada de Sant Jordi, l’alumnat de Cicle Superior vam assistir a la proclamació de l’Hereuó i la Pubillona del 2016. Aquest honor ha recaigut a l’Àlex Domínguez i la Núria Escursell, que segur que ens representaran molt bé. Enguany, vam comptar amb la presència de la pubilla de la ciutat, el fadrí del Bages i tots els hereuons i pubillones que hi ha hagut a la Sèquia.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

RàdioGOTA

Degut a un litigi entre Goear (la web que hostatja les gravacions de ràdioGOTA) i el Ministerio de Cultura, la web ha hagut de cessar temporalment els seus serveis. Com a conseqüència de l’anomenada llei “Wert-Sinde”, el Gobierno demana drets d’autor de totes les gravacions penjades, també de les de ràdioGOTA.

Tant aviat com es restableixi el servei, tornarem a publicar les gravacions d’El Mullader.

Disculpeu les molèsties.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari