TEATRE TÀNDEM

Ja ho hem fet! El passat diumenge dia 4 de juny, els alumnes de 2n i 5è vam omplir el teatre dels Carlins de Manresa interpretant el mag d’Oz.

Va ser una experiència única, divertida i sobretot, emocionant.

Hem après a controlar els nervis, posar-se davant de més de 200 persones, i entonar sense por, els textos que deien les bruixes, els lleons, la Dorita i la resta de personatges de l’obra.

Els mestres del Projecte Tàndem volem felicitar a tots els alumnes pel magnífic treball que han fet i agrair la col·laboració de les famílies.

Sin título

BAIXEM EL TELÓ

BAIXEM EL TELÓ, ÉS L’ACTE DE L’ESCOLA PER TANCAR L’EIX TEMÀTIC D’AQUEST CURS: EL TEATRE. GRÀCIES A VOSALTRES  HEM POGUT GAUDIR DE CÖSMIX,  UN  MERAVELLÓS ESPECTACLE TEATRAL DE LA COMPANYIA TEATRE MÒBIL .

MIL GRÀCIES FAMÍLIES !

COSMIX

Proclamació Hereuó i Pubillona

Aquest dilluns 24, dins de la celebració de la Diada de Sant Jordi, s’ha fet la proclamació de l’hereuó i pubillona de l’escola per aquest any 2017, amb la col·laboració de La Pubilla i l’Hereu de la Catalunya Central.

Els nous hereuó i pubillona són:

la Marina Gubianas i el Marcel Palacios. Enhorabona a tots dos!!