CASTANYADA

Avui dijous dia 30 d’Octubre hem celebrat la tradicional festa de la Castanyada a l’escola. Com cada any, un concurs culinari (de galetes) participat per moltes famílies de l’escola (gràcies a totes elles), unes actuacions de tots els alumnes de l’escola i el berenar a base de castanyes, mandarines i les galetes del concurs han sigut l’essència de l’acte. En els pròxims dies penjarem un recull més extens d’imatges i, si ens és possible, de vídeo. No volíem desaprofitar l’ocasió, però, per felicitar-nos a tots plegats (alumnes, mestres i famílies) per la tarda que ens hem regalat.

30 de octubre de 2014
Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , | Envia un comentari

Minimullader

El programa d’avui és notòriament més curt. Despres de celebrar la castanyada i d’actuar, no hi havia gaire temps per a res més. Tot i així, el grup de la setmana també ha gravat el programa. Li hem dit Minimullader per la durada. Esperem que us agradi!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , | Envia un comentari

MULLADER del 24 d’Octubre

Aquí teniu el programa d’aquest divendres. Trobareu informació sobre cinema, activitats de cap de setmana a Manresa i una informació importantíssima per poder afrontar la setmana següent amb garanties. El so no ha quedat amb la netedat desitjable, per la qual cosa demanem disculpes als oïdors: problemes tècnics insalvables no han permès millorar-lo.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , | Envia un comentari

EL MULLADER

Aquest és l’àudio del Mullader de ràdio GOTA del divendres 17 d’Octubre del 2014

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , | 1 comentari

Recordant el primer Xàfec

Fa una setmana ens vam comprometre a mostrar-vos què vam fer durant aquella tarda. Així doncs, us hem penjat aquest vídeo que és del primer Xàfec que hem fet a l’escola. Es va tractar d’un programa en directe de ràdio GOTA que vam fer el divendres 10 d’octubre (10 del 10). Els periodistes van entrevistar al Joan Cirera i va actuar el grup Arlet. Esperem que us agradi!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , , | 2s comentaris