EL MULLADER

Aquest és l’àudio del Mullader de ràdio GOTA del divendres 17 d’Octubre del 2014

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , | 1 comentari

Recordant el primer Xàfec

Fa una setmana ens vam comprometre a mostrar-vos què vam fer durant aquella tarda. Així doncs, us hem penjat aquest vídeo que és del primer Xàfec que hem fet a l’escola. Es va tractar d’un programa en directe de ràdio GOTA que vam fer el divendres 10 d’octubre (10 del 10). Els periodistes van entrevistar al Joan Cirera i va actuar el grup Arlet. Esperem que us agradi!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , , | 1 comentari

Programa Mullader de ràdio GOTA

ràdioGota logo

Divendres dia 10 del 10 del 2014 hem reprès les emissions de Ràdio GOTA. Hem emès un extens programa en directe (el Xàfec) que ha constat d’una entrevista al Joan Cirera (antic mestre de l’escola, rondallaire, comediant i bellíssima persona) i d’una brillant actuació en directe del grup Arlet, que ens han interpretat algunes peces del seu repertori i una versió de la cançó de la Sequi. Ens ho hem passat molt bé i volem donar les gràcies al Joan, als membres d’Arlet, als nens i nenes de 6è que han fet el Xàfec i a tots els alumnes que han participat com a espectadors per la tarda que hem tingut.

Tot esperant el reportatge d’aquest esdeveniment que properament penjarem a la web, mentrestant us oferim l’àudio del primer Mullader de divendres emés just després d’aquesta tarda. Aquest programa enguany el farem gravat i, si no hi ha impediments tècnics, us el penjarem puntualment aquí per tal que el gaudiu quan us vingui de gust. Cliqueu aquí sota, doncs, per poder-lo escoltar.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , , | 5s comentaris

Noves emissions de ràdio GOTA

Avui divendres dia 10 del 10 del 2014 reprenem les emissions de ràdio GOTA, la ràdio megafònica de l’escola. Aquesta tarda, a més a més del programa Mullader habitual de cada divendres, hi haurà un programa Xàfec extraordinari sorpresa durant bona part de la tarda. Us recomanem escoltar tots dos programes amb molta atenció.

Gaudiu-los!ràdioGota logo

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , | Envia un comentari

L’ Heruó i la Pubillona de la Sèquia a la Festa Major de Manresa

Durant els dies que va transcórrer la Festa Major de Manresa, l’hereuó i la pubillona de l’escola van ser convidats per segon any con secutiu a formar part de la comitiva oficial de la ciutat. Enguany, però, tant sols hi va poder assistir l’hereuó, donat que la pubillona estava malalta. Llàstima!

Des de l’escola volem agrair a l’organització de la Festa Major aquesta deferència que, per nosaltres, representa un honor i, pels alumnes que hi participen, una experiència inigualable.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , | 4s comentaris