HEREUÓ I PUBILONA

A la tarda de la Diada de Sant Jordi, l’alumnat de Cicle Superior vam assistir a la proclamació de l’Hereuó i la Pubillona del 2016. Aquest honor ha recaigut a l’Àlex Domínguez i la Núria Escursell, que segur que ens representaran molt bé. Enguany, vam comptar amb la presència de la pubilla de la ciutat, el fadrí del Bages i tots els hereuons i pubillones que hi ha hagut a la Sèquia.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , | Deixa un comentari

RàdioGOTA

Degut a un litigi entre Goear (la web que hostatja les gravacions de ràdioGOTA) i el Ministerio de Cultura, la web ha hagut de cessar temporalment els seus serveis. Com a conseqüència de l’anomenada llei “Wert-Sinde”, el Gobierno demana drets d’autor de totes les gravacions penjades, també de les de ràdioGOTA.

Tant aviat com es restableixi el servei, tornarem a publicar les gravacions d’El Mullader.

Disculpeu les molèsties.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

“PER L’ABRIL, CADA ROSA EN VAL MIL”

Recordeu que el dilluns, 25 d’abril, és un dels dies de lliure disposició de l’escola. Per tant, ens retrobarem el dimarts, 26 d’abril.

Us desitgem una bona diada de Sant Jordi!!!

L’EMOCIONA’T D’AQUEST MES…EL MALSON DEL BULLYING!

Pedra, paper i tisora és un anunci que, amb el lema “be together, not the same”, retrata l’assetjament escolar i convida a lluitar-hi. El malson del bullying és potenciat per la indiferència dels companys. els protagonistes de la peça no sembla que puguin ser amics però es converteixen en un trio inseparable. No us ho perdeu!

El Mullader del divendres 15 d’abril

Aquí teniu el Mullader d’aquesta setmana!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

MILLOREM EL PATI D’EDUCACIÓ INFANTIL

NO HI HA PARAULES PER DESCRIURE EL QUE ES VA VIURE AL PATI D’EDUCACIÓ INFANTIL DIVENDRES A LA TARDA I DISSABTE AL MATÍ…MARES, PARES I MESTRES COMPARTINT L’ESTONA PER UN OBJECTIU COMÚ: FER EL PATI MÉS DIVERTIT PELS NOSTRES ALUMNES I PELS VOSTRES FILLS!!

DES DE L’EQUIP D’EDUCACIÓ INFANTIL I EQUIP DIRECTIU US VOLEM DONAR LES GRÀCIES PELS VOSTRES ESFORÇOS!! HA VALGUT MOLT LA PENA PERQUÈ HA QUEDAT PRECIÓS!!
COM DIRIEN ELS VOSTRES FILLS . “MOLT XULI!”
AQUÍ TENIU UN PETIT RECULL DEL QUE VAM VIURE DIVENDRES I DISSABTE I AVUI ELS VOSTRES FILLS I FILLES.
MIL GRÀCIES!!
AGRAIR TAMBÉ LES FOTOS QUE ENS HA FET ARRIBAR EL JAVI LAPEIRA!

DIVENDRES INICIANT LA FEINADA!

DISSABTE CONTINUANT LA FEINADA

DILLUNS ELS INFANTS GAUDINT DE L’ESFORÇ DE TOTS PLEGATS

El Mullader del 8 d’abril

Disculpeu el retard. Ja teniu aquí el Mullader de divendres passat

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , | Deixa un comentari

El Mullader del dia 1 d’abril

Comencem el mes d’abril amb un Mullader amb la solució a les endevinalles de la setmana i amb acudit inclòs.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , , , | Deixa un comentari