Inauguració del projecte Tàndem de 2n i de 5è

El dijous, 28 de setembre, els nens i nenes de 2n i 5è (padrins i fillols) es van trobar al Bosc dels Ocells per celebrar l´inici del projecte Tàndem i conèixer el seu padrí o fillol.

Va ser una estona divertida on els alumnes, grans i petits,  van gaudir d´allò més tot coneixent la seva parella de treball, que els acompanyarà al llarg d´aquest primer trimestre.

Us deixem una petita mostra.

TEATRE TÀNDEM

Ja ho hem fet! El passat diumenge dia 4 de juny, els alumnes de 2n i 5è vam omplir el teatre dels Carlins de Manresa interpretant el mag d’Oz.

Va ser una experiència única, divertida i sobretot, emocionant.

Hem après a controlar els nervis, posar-se davant de més de 200 persones, i entonar sense por, els textos que deien les bruixes, els lleons, la Dorita i la resta de personatges de l’obra.

Els mestres del Projecte Tàndem volem felicitar a tots els alumnes pel magnífic treball que han fet i agrair la col·laboració de les famílies.

Sin título