La Ciutat i La lluna

El passat 5 de Juny els alumnes de Primària dels grups 14, 15 i 16 van fer la representació Teatral de l’obra que han estat treballant aquest any. La ciutat i la Lluna és una Cantata, entre tots han escollits les escenes i les han adaptat a la seva història.
Tothom va quedar molt satisfet de la feina feta al llarg de l’any.
Felicitats Artistes!
A continuació podeu veure el muntatge!

Sessió de ioga a l’escola

Avui hem fet una sessió de ioga amb la Glòria. Desprès de fer vàries respiracions i una mica d’ escalfament, hem fet diferents postures de ioga (la cobra, el guerrer, la tortuga, …).També hem après a fer massatges als companys.

Ha estat molt divertit!

Open Day Fundació Johan Cruyff

Aquest dimecres 30 de maig ha tingut lloc l’ Open Day de la Fundació Johan Cruyff, una jornada lúdic esportiva que té com a objectiu convertir la pràctica de l’esport en una font de diversió, desenvolupament personal i inclusió social. Futbol, tennis, bàsquet, volley i escalada  han estat algunes de les disciplines que hem pogut practicar aquest dimecres en la Mar Bella com a mostra dels projectes esportius que aquesta entitat porta durant tot l’any arreu del món, ja que la Fundació Cruyff té com a objectiu ajudar  al desenvolupament dels nens a través de la pràctica de l’esport.

En aquesta gran jornada ens han acompanyat alguns esportistes famosos com el exjugador i exentrenador del F.C. Barcelona Pep Guardiola o el excapità del Barça Carles Puyol que ens han firmat autògrafs. També hem vist a alguns jugadors de bàsquet del Manresa.

Ha estat un gran dia!

Xerrada dels mossos d’esquadra sobre els abusos

Avui ens han visitat els mossos d’Esquadra per parlar de dos tipus d’abusos (l’abús de poder  i l’abús sexual).  A partir d’uns vídeos molt il.lustratius, ens han parlat de la importància de poder expressar als altres les coses que nos ens agraden que ens facin i  han insistit en que hem d’ explicar aquests fets que ens han passat a persones de la nostra confiança (pares, mestres) i denunciar-los davant de la policía.

Gràcies José Luis i Elisabet per la vostra visita. Us esperem el curs vinent!

Els alumnes dels grups 14, 15 i 16 d’Educació Primària.

Taller de Kandinsky

El dimecres passat els alumnes dels grups 14, 15 i 16 del segon cicle de Primària vam fer un taller sobre Kandinsky creador de l’art “Abstracte“. El taller va estar dirigit per la Laia, que ens va ensenyar moltes coses sobre la vida i obra d’aquest pintor.

No tinc por!!! Taller d’expressió grups 13 i 14 d’Educació Primària

EN BUSCA DE MAMA

Durant aquest curs, una alumna de secundària (Maria. O), ha creat una història molt maca que segur que us agradarà. Els dibuixos també els ha realitzat la Maria; és tota una artista!

L’Albert ajuda en Cristian amb el Mister Potato

SORTIDA A LA PLATJA

El  passat 1 de juny alguns alumnes de secundària vam anar a la platja 🙂

EL LLIBRE MÀGIC

La Maria.O (alumna de secundària) ha creat un conte molt original a partir de figuretes de plastilina que ella mateixa ha modelat.

Esperem que us agradi!