Apadrinament lector – Dimarts 2/05/2017

Avui a la tarda a l’escola hem organitzat un acte per fomentar el gust per la lectura. Hem iniciat l’apadrinament lector entre grans i petits.Han signat un contracte els padrins amb els seus fillols i han compartit una estona junts parlant dels llibres que els agraden. Hem acabat ballant tots junts una dansa per celebrar-ho.

mixap

Activitat: Gust per la lectura – Dimarts 2/05/2017
Signatura dels contractes d’apadrinament lector
apsig

La festa de Sant Jordi a l’escola

Dilluns 24 d’abril a l’escola hem fet un munt d’activitats per acabar de celebrar Sant Jordi.

Al matí els alumnes de 6è han explicat contes pels més petits.

A la tarda hem cantat cançons junts al pati i els alumnes de 5è ens han presentat “La nit dels malsons” del projecte Cantània d’aquest curs.

I després hem celebrat el 1er aniversari dels nostres gegantons Mario i Síndria.

I hem acabat la festa amb els jocs florals. Teniu les fotos dels guanyadors en el següent article.

Casal d’Estiu 2017: Reunió informativa

Enlleura't pep_HRBenvolgudes famílies,

Enguany l’Associació de Lleure i Cultura Enlleura’t assoleix el repte de gestionar el casal d’estiu de l’Escola Josep Montserrat amb l’objectiu d’oferir als infants de l’escola entre 3 i 12 anys una opció atractiva i alternativa a les primeres setmanes de vacances escolars d’estiu, entenent que aquests dies han de ser un temps de descans merescut i, a la vegada, de lleure, esbarjo i diversió. La doble finalitat del Estiu Enlleura’t és donar resposta a les necessitats de les famílies com a recurs de suport i que aquesta resposta estigui basada en una activitat de lleure a través d’un programa educatiu.

L’equip educatiu del Casal ja ha començat a treballar i us proposa fer una reunió informativa aquest proper dilluns 24 d’abril en dues convocatòries: a les 18:15 i la segona a les 19:30. Els punts d’aquesta reunió seran:

1. Presentació del centre d’interès del casal i activitats proposades
  2. Horari, preus i serveis
  3. Funcionament del dispositiu de pre-inscripcions de l’Ajuntament. Dates i lloc.
  4. Beques per a famílies
  5. Prec i preguntes

Restem a la vostra disposició

Atentament,