Dia mundial de l’activitat física

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Prou!!!

NOTA DE PREMSA

Benvolguts/des,

Les direccions del centres públics de primària de la ciutat de Mataró volem denunciar l’onada de robatoris que actualment estan patint els nostres centres i que afecten greument als nostres projectes educatius i, sobretot, al nostre alumnat que en rep directament els seus efectes.

El material informàtic robat es va adquirir fruit d’anys d’estalvi per part dels centres educatius i de l’esforç del Departament d’Educació per tal de compensar els efectes de l’actual pandèmia i les desigualtats que ha provocat. En poques setmanes els centres educatius s’han vist privats de la totalitat o gran part d’aquest material informàtic. Això posa en risc les planificacions educatives previstes per aquest curs, que necessiten aquest material per dur a terme les activitats d’ensenyament-aprenentatge contextualitzades en la realitat digital que ens envolta.

És indispensable que l’aprenentatge de l’alumnat de la nostra ciutat sigui una absoluta prioritat, ara i sempre, ja que no hem d’oblidar que la qualitat d’una societat es mesura per la cura i l’educació de les generacions futures. Però la urgència d’oferir les màximes oportunitats d’aprenentatge ho és encara més en el context actual, en el que els nostres infants i adolescents que porten un any vivint situacions de privació i realitats que en alguns casos estan arribant a ser duríssimes.

Davant d’aquesta situació d’indefensió pels atacs continuats a les nostres comunitats educatives és necessari que les administracions responsables (Ajuntament i Departament d’Educació) actuïn amb urgència i celeritat. Cal millorar la seguretat als centres, i que tota la ciutat sigui coneixedora d’aquests fets i estigui amatent per frustrar possibles nous actes d’aquesta mena. Cal que els infants i les seves famílies puguin estar tranquils i gaudint d’aquests equipaments, i que els centres puguem portar a terme els nostres projectes educatius sense inferències externes que pertorben les dinàmiques d’aprenentatge. Necessitem solucions efectives i les necessitem ara.

Amb tot, les escoles públiques de Mataró tenim clar que a partir d’avui les nostres escoles seran espais segurs pels nostres materials, per les nostres famílies i per tots els nostres ciutadans. Estem segurs que les administracions agafaran el compromís d’invertir en la seguretat de les seves escoles, aquelles que dia darrera dia s’aixequen per donar un futur millor als seus alumnes i que mai deixen a ningú enrere.

PROU robatoris a les escoles de la ciutat. PROU robar el futur als nostres infants!

Cordialment,

Junta de directors/es dels centres públics de la ciutat de Mataró

25 de març de 2021

JA EN SÓN CINC!

L’escola estrena compte a Twitter!!!

Preinscripció 2021/22: nou web

Nou WEB per la preinscripció 2021/22

Avui s’ha posat en marxa el nou web  preinscripcio.gencat.cat que us permetrà resoldre dubtes i acompanyar-vos durant el procés de preinscripció 21-22 als ensenyaments obligatoris. Així mateix, us donarà suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.

El nou web és responsiu i, per tant, es pot consultar des de qualsevol dispositiu mòbil. Trobareu força material i un apartat de preguntes més freqüents.

Ordres del Carnestoltes 2021

Jornades de Portes Obertes 2021

Portes Obertes. Curs 2021/22

Benvolgudes famílies,

Aviat s’obrirà el període de preinscripció escolar pel curs 2021/22.

Serà entre el 15 i el 24 de març.

Si teniu ganes de conèixer-nos, us oferim a continuació com fer-ho:

Sessions informatives presencials: 2 i 4 de març, entre les 16:45 i les 18:30h.

Cal demanar cita al mail escolajosepmontserrat@josepmontserrat.org

També per telèfon o Whatsapp al 937981599 // 602617408

Sessió informativa telemàtica: 8 de març a les 17h (Google Meet)

L’enllaç es publicarà a la web del centre.

Cal confirmar assistència al mail escolajosepmontserrat@josepmontserrat.org

També per telèfon o Whatsapp al 937981599 // 602617408

Us esperem!!!