Mostra d’entitats de Cerdanyola

L’escola participarà en l’acte de divendres on es plantarà “L’arbre de les entitats” com simbologia amb la feina creant arrels i fent projectes que tiren endavant les associacions i col·lectius del barri. És important treballar junts.

Bon estiu i bones vacances!!!

Final del certamen de lectura en veu alta

LLiurament de premis Jocs Florals Escolars de Catalunya

Finalistes als Jocs Florals escolars de Catalunya 2021

Amb molta alegria i il·lusió, us comuniquem que dels sis treballs que havien preseleccionat a l’escola Josep Montserrat de Mataró , dos han passat a la final de la Fase Territorial dels VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya 2021.

En concret, a la categoria D1, Educació Especial primària Prosa, el grup de “Els tres Superherois”  amb el conte  Batman visita en Superman i la Princesa; i, a la categoria D2, Educació Especial primària Poesia, el grup Moto, amb la Poció per mantenir la calma.

Felicitem a tot l’alumnat de l’escola per la seva participació en aquesta proposta que ens ha convidat a compartir quelcom de nosaltres, els nostres escrits.

Aualé al Josep Montserrat

Aquesta tarda hem fet a l’escola la Jornada interna d’aualé seguint el projecte “Juguem a l’Aualé” de l’Ajuntament de Mataró on hem tornat a ensenyar a jugar al joc africà als infants de 6è de primària.

És un joc bàsicament d’estratègia i de càlcul. A través d’ell, és fomenten els valors positius de la interculturalitat, s’augmenta l’atenció i la concentració dels infants,  es potencien els valors positius de jugar, com la cooperació i cohesió del grup o la reflexió i el foment de la participació ciutadana i els valors integradors.

Els alumnes de 6è A i B han gaudit d’una gran tarda que ha finalitzat amb el ball i la coreografia del Fatou Yo, tema central de les jornades cada any.

La Laia l’arquera ja és aquí!

Ja és aquí!!! Ja tenim la Laia l’arquera amb nosaltres
per participar en el projecte “De Mataró a Tòquio”.
Ens l’han fer arribar els alumnes de l’escola Marta Mata.
Ara ens posem a fer quilòmetres!!!

Sant Jordi 2021: recull per classes