LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL

El passat dimarts dia 31 d’octubre a l’escola Castell de Calafell  es va celebrar la Castanyada amb una visita molt esperada!!!

Un dia abans vàrem fer panellets amb l’ajuda dels alumnes més grans de l’escola.

Vam ballar vestits de castanyers i castanyeres i vàrem menjar castanyes torrades, mmmm, que bones!!!

Si voleu veure més fotografies podeu clicar aquí.

Des d’aquí donar les gràcies i les felicitacions a tots i totes per la seva aportació en aquesta festa tant especial!!!!

Imatge relacionada

L’equip de mestres d’Educació Infantil

Ambients

QUÈ ÉS?

METODOLOGIA ACTIVA ON ELS ALUMNES SÓN ELS PROTAGONISTES I APRENEN MITJANÇANT L’EXPERIMENTACIÓ, LA INVESTIGACIÓ I L’EXPLORACIÓ DE DIFERENTS MATERIALS DE FORMA MANIPULATIVA.

ORGANITZACIÓ

-DE DILLUNS A DIJOUS PER LA TARDA

-INTERNIVELLS (P3 P4 I P5 JUNTS)

-ELS ALUMNES ESCULLEN LLIUREMENT ON VOLEN ANAR CADA DIA

QUINS AMBIENTS?

EXPERIMENTEM, MÓN DE NÚMEROS, CONSTRUÏM, FEM D’ARTISTES, ENS COMUNIQUEM, TEATRE, JOC SIMBÒLIC, MÚSICA I MOVIMENT.

QUÈ PRETENEM?

-FOMENTAR L’AUTONOMIA DE L’ALUMNAT

-APRENENTATGE COOPERATIU.

-PERDRE LA POR A EQUIVOCAR-SE.

-CAPACITAT D’EXPLORACIÓ DE L’ENTORN.

-CAPACITAT DE DECIDIR.

-SEGURETAT EN ELL MATEIX.

-MENYS DEPENDÈNCIA DE L’ADULT.

-ESTRATÈGIES PER A LA SOLUCIÓ DE CONFLICTES DE LA VIDA.