SORTIDA AL BOSC – CASTANYADA ’17

El passat dimecres 31 d’octubre a la tarda, els alumnes de Cicle Superior vam fer una activitat a l’exterior de l’escola en motiu de la festa de la castanyada.

L’activitat consistia en anar a un bosc proper a l’escola, identificar una zona en concret mitjançant un mapa i unes fotos i, un cop allí, trobar unes castanyes que estaven amagades. Cada classe tenia una zona en concret, i les castanyes eren d’un color diferent, per no trobar castanyes d’altres grups.

Un cop vam trobar-les totes, ens vam reunir tots els grups i vam menjar les castanyes que els membres de l’AMPA van coure per tots els alumnes. Estaven boníssimes!

Ens ho vam passar molt bé i vam quedar ben tips!

Esperem poder fer més sortides com aquesta!

Aquí us deixem unes FOTOS de grup de la sortida.

Alumnes de Cicle Superior!

Festival Nadal 2016 CS

Degut a problemes amb els drets d’autor de les cançons, les següents actuacions, no es poden inserir en un muntatge de vídeo de youtube.

6è A

All I Want For Christmas is you

En Navidad

6è B

En Navidad

Treballem els valors: “Mannequin Challenge”

Aquest divendres, a la classe de tutoria, vam realitzar una dinàmica de grup una mica diferent.

Aprofitant que s’ha fet viral el fenomen del “Mannequin Challenge” (fer una gravació congelant l’acció, simulant ser maniquís o estàtues), vam contraposar la idea de l’incivisme i la falta de respecte que es reprodueix en la societat amb els valors de respecte, cooperació i bon ambient que ens agrada fomentar a l’escola.

Ens ho vam passar d’allò més bé, i volíem compartir-ho amb tots vosaltres.

Dona-hi una ullada i si t’ha agradat, deixa’ns algun comentari!

Gràcies!!

Alumnes de 6è A.

Robòtica 6è

Els dies 4 i 5 de febrer, els alumnes i les alumnes de sisè vam realitzar el segon taller de robòtica. En aquesta sessió vam haver d’aplicar el que havíem après en l’anterior i a més vam demostrar la nostra creativitat, muntant una catapulta que després vam programar.
Aquí us deixem una mostra del que vam fer.