Comiat i nou horari de préstec

0

Avui aquesta bibliotecària s’acomiada de vosaltres, després de gairebé set cursos de treballar i gaudir entre llibres i al vostre costat.

Us informo que a partir de demà es penjarà a la biblioteca el nou horari de préstec i que per a qualsevol dubte us podeu adreçar a l’Esther Sanz, coordinadora de biblioteca.

Una abraçada….i bona lectura!!

Liber

índex

Protagonista Jove 2014

0

Aquest any la Biblioteca Joan Camps torna a participar al Protagonista Jove. Ja estem rebent les lectures que opten aquest any al premi i , per tant, si vols participar com a jurat i fer préstec d’algun llibre per llegir-lo durant les vacances, ja et pots apuntar a la biblioteca.

Com funciona? Molt fàcil!

Els participants haureu de llegir els quatre llibres que corresponguin al vostre grup d’edat, des d’ara fins el mes de maig i ens reunirem per comentar les lectures i recollir les vostres votacions.

Amb les puntuacions de tots els lectors de tots els centres i biblioteques participants s’atorgarà al llibre guanyador el 18è Premi Protagonista Jove.

Els participants rebreu un diploma que us acreditarà com a membres del Jurat i els centres i biblioteques participaran en el sorteig de lots de llibres , d’uns cinquanta títols cada lot, que concediran les editorials que hauran publicat els llibres més votats.

Si vols saber quins són els llibres seleccionats enguany, pots veure-ho ampliant la imatge.

Animeu-vos a participar!!!

índex

Llibres de boca-orella

0

Aquest proper dijous a l’hora del pati tornarem a tenir una companya recomanant una lectura. Recordeu que l’activitat està oberta a tothom qui vulgui participar, però us heu d’apuntar a la biblioteca, doncs ja hi ha reservats uns quants dijous.

mimouna_21_11_13

Setmana de la biblioteca

0

El proper dia 24 d’octubre és el Dia Internacional de la Biblioteca Escolar i durant aquesta setmana, del 21 al 25 d’octubre, celebrarem la  Setmana de la Biblioteca, farem activitats de formació d’usuaris per als alumnes de 1r d’ESO i exposarem les darreres novetats.

Comencen els llibres de boca-orella!

0

dibuixAnimeu-vos a participar!! Ja us podeu apuntar a la biblioteca.

Lectures prescriptives

0

Ja teniu penjades les lectures prescriptives de llengua catalana i castellana de tots els nivells. Les podeu consultar durant tot el curs en aquesta pestanya del bloc.

El curs s’acaba…..

2

El curs s’acaba i a la biblioteca estem fent ja feina per preparar novetats pel curs vinent. Us recordo que al nostre Pinterest hi podeu trobar les lectures recomanades que ha seleccionat el professorat des de les diferents àrees i també guies de lectura per a joves. Ara que comencen les vacances es poden trobar més moments per relaxar-se en companyia d’un llibre.Us animo a compartir els taulers i comentar lliurement els llibres que llegiu, també a l’estiu.

Als despistats que encara teniu algun llibre per retornar….a la biblioteca encara treballrem uns dies més, no espereu, ara és el moment!

I moltes gràcies de tot cor a tots els nostres usuaris, a tots els lectors i lectores que heu compartit les vostres lectures a l’activitat “Llibres de boca orella”, als lectors que han participat com a jurat en el “Protagonista Jove” d’enguany, a la Sònia Gualdo, que ens ha ajudat tantíssim a crear la nova secció de Novel·la, a la comissió de Biblioteca per la seva col·laboració i a l’Arantxa Gómez, per haver coordinat aquest curs amb tantes ganes i bones idees.

Bon estiu…..i bones lectures!

Orientació Acadèmica i Professional

0

A partir d’ara també es podrà consultar el nostre Scoop.it! sobre aquest tema, en què hem recollit  recursos seleccionats. El contingut estarà accessible permanentment des d’una pestanya  al bloc i físicament a la biblioteca en un dossier que recull també la informació d’oferta que fan els centres propers (Bages, Berguedà i Solsonès).

Esperem que us sigui útil!

Llibres de boca-orella

0

El proper dijous, dia 23 de maig, a l’hora del pati, Joana Company presentarà la saga Els Jocs de la Fam, de Suzanne Collins.

Novetats de Primavera

0

En aquesta presentació podeu veure les novetats que hem rebut a la biblioteca aquesta primavera. Totes estan disponibles per al préstec, però recordeu-vos abans de  retornar aquells llibres que ja heu acabat de llegir o de treballar a classe.