1.- La justificació d’aquest bloc .-
Els principis i els valors. Les reivindicacions i el projecte de vida
2.- La meva disponibilitat cooperant.-
3.- Les meves iniciatives creatives cooperants
4.- La meva biografia, estudis acadèmics i fets més destacats
5.- Els principals fets en què he dissenyat actuacions i he cooperat
6.- Els meus premis i reconeixements honorífics
7.- Les principals iniciatives que tinc en marxa
Per començar exposo les PRINCIPALS ACTUACIONS PROFESSIONALS
Treballo en els Serveis Educatius del Tarragonès www.xtec.cat/se-tarragones
Exerceixo de psicopedagog EAP de serveis educatius (X2003) amb 8 actuacions puntuals voluntàries dins de la feina com en el seu entorn a més de les pròpies de les tasques bàsiques del lloc de treball
1.- Membre del grup operatiu del pla educatiu d’entorn de Tarragona Ponent (X2008)
2.- Psicopedagog territorial de contacte del programa Oràlia (X2008): eines per al foment de l’oralitat a l’escola i a l’institut. http://blocs.xtec.cat/educacioimaginacio.Supervisat i assessorat per la SG-LICS Dep-EDU Gen.Cat http://blocs.xtec.cat/oralia Dirigit per la Subdirecció General de Llengües i Entorn . Direcció General d’Innovació del Departament d’educació
3.- Orientador oficial voluntari del Departament d’Educació en el Saló de l’Ensenyament 2005, 2006, Estudia 2007 i 2008 i a l’Espai de l’Estudiant de Valls 2005, 2006, 2007. (X2003)
4.- Jutge de Pau (substitut). En procés de completa formació en les seves tasques. http://blocs.xtec.cat/just
5.- Elegit representant del PIN EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA dels SSTT de Tarragona Tasques de coordinació i d’animació d’iniciatives.(X2007[1]) http://blocs.xtec.cat/excsstttgn i http://blocs.xtec.cat/polis
6.- Imparteixo cursos en ocasions puntuals i faig assessorament per encàrrec com a formador en formació permanent del professorat del Departament d’ Educació de la Gen. Cat. dins del PFZ en TACS (Tècniques d’Aprenentatges Cooperatius) (*1985), en les pautes d’intervenció educativa i protocols de coordinació interprofessional en els casos d’alumnes amb NEE, en l’ús de l’Índex per la Inclusió i en les tècniques per a potenciar l’oralitat a l’escola i a l’institut. PFZ del Tarragonès i del Baix Penedès. Així com en projectes d’innovació educativa dins de plans de millora dels centres.
7.- En actuacions puntuals col·laboro des de 1999, en l’escola de mares i pares de la FaPaC de Tarragona i de les Terres d’Ebre, en xerrades i assessoraments puntuals a les AMPES sobre temes del seu interès o necessitats en el camp de l’educació, impartint xerrades col·loqui organitzades per les AMPES i ajuntaments (X1999). Difusió i orientació en temes generals. Així com en les tècniques d’estudi, aspectes de la Inclusió i Cohesió Social. El foment de l’oralitat i de la creativitat. He col·laborat puntualment amb activitats de la Fundació Catalana de l’Esplai i de l’Institut d’Estudis Catalans (X1992) http://blocs.xtec.cat/fapac
8.- Membre del Comitè de Seguretat i de Salut dels SSTT de Tarragona i de Terres de l’Ebre Participació en les reunions i mediació en casos puntuals de problemes de salut i de prevenció dins del territori (X1999)
[1] X Data d’inici del càrrec de responsabilitat.
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.