Inici

6è Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera “Experiments de pel·lícula 2018-2019”

El Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera organitza, des del curs 2013-2014 i amb el suport del Consell Comarcal de La Noguera i l’Ajuntament de Balaguer, el concurs “Experiments de pel·lícula” de vídeos d’experiments científics realitzats per l’alumnat dels centres educatius de la Noguera.

Aquest concurs és una acció del pla d’impuls de les STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Maths) als centres educatius de la Noguera que vol fomentar la comunicació audiovisual dels continguts científics del currículum.

Es vol incentivar que l’alumnat esdevingui el veritable protagonista del seu aprenentatge, estimular la seva curiositat i la inquietud per la recerca. Aquest concurs obre una finestra a la difusió de les seves experiències científiques tot contribuint a desenvolupar les competències bàsiques dels diferents àmbits educatius i finalment despertar vocacions científiques entre els infants i joves de la comarca (infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius).

Consulteu les bases del concurs (document en PDF) i accediu al formulari d’inscripció 2018-2019.

—————————————————————-

També podeu consultar tota la informació sobre els vídeos premiats en el passat 5è concurs d’Experiments de pel·lícula, l’acte de lliurament de premis i la galeria de vídeos 2017-2018 per tornar a gaudir de totes les experiències.