Inici

5è Concurs de vídeos d’experiments científics de la Noguera “Experiments de pel·lícula 2017-2018”

El Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera organitza, des del curs 2013-2014 i amb el suport del Consell Comarcal de La Noguera i l’Ajuntament de Balaguer, el concurs “Experiments de pel·lícula” de vídeos d’experiments científics realitzats per l’alumnat dels centres educatius de la Noguera.

El concurs s’adreça a l’alumnat de la comarca que vulgui comunicar, mitjançant la filmació en vídeo, experiments que expliquin i divulguin alguns dels continguts del coneixement de les ciències experimentals dels diferents nivells educatius (infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius).

Consulteu les bases del concurs (document en PDF) i accediu al formulari d’inscripció 2017-2018.