APRENENTATGE-SERVEI AMB ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA SABADELL GENT GRAN

Producte final de l’activitat d’aprenentatge-servei realitzada entre el segon i tercer trimestre pels alumnes de segon de laboral de l’ETAPA 16/ 20 de l’escola d’educació especial Xaloc i per 20 avis i àvies de la residència Sabadell Gent Gran. S’han realitzat 4 curt metratges a partir de treballar les improvisacions i els recursos de tots aquells que hi han participat. Els guions, el contingut, l’atrezzo, els decorats, la filmació, la fotografia i el muntatge han servit per a que tothom pogués assumir un paper important en tot aquest projecte. Una execució de les propostes compartida en la que hi ha participat tothom em més o menys grau, una qualitat del procés i dels resultats envejable per a qualsevol projecte que tingui pretensions d’excel·lència pedagògica i un impacte notable en tots aquells que hi hem pogut participar -tant emocionalment com pel que fa al servei realitzat i als aprenentatges duts a terme-.
PER TOT PLEGAT CAL FER UN AGRAÏMENT MOLT ESPECIAL AL PERSONAL I ALS AVIS DE LA RESIDÈNCIA SABADELL GENT GRAN, I ALS NOSTRES ALUMNES, QUE HAN FET I FAN POSSIBLE QUE AQUEST PROJECTE PEDAGÒGIC ES PUGUI DUR A TERME ANY RERE ANY.
Ens ho hem passat molt bé, hem treballat molt, i hem après… QUÈ MÉS VOLEM!!

PRIMERA PART

SEGONA PART