Nissan, un bon cotxe!

Nissan GT R, un super cotxe que esculpeix l’aire. Aquest és l’eslògan d’aquest cotxe.
El seu disseny exterior és únic. La part frontal del cotxe ajuda a dirigir l’aire cap a fora, així quan agafem velocitat no frena amb el vent.
La part posterior és més estreta per agafar més velocitat i que l’aire no el freni.
Té faldons laterals que no deixen que l’aire vagi cap a baix.
La carrosseria s’ha redissenyat per reduir les turbulències quan estem conduint.

Jo crec que és un bon cotxe i que el millor color és el daurat!

eskailain

Continuem amb els càterings

Els alumnes de laboral de PFI continuem fent càterings.

L’últim que vam fer va ser un divendres a la tarda a l’escola perquè es jubilava la Isabel Navarro.

Vam preparar pastes salades, entrepans d’embotits, tartaletes de xampinyons, pollastre al forn i «nachos».
Per beure vam servir Fanta, Coca Cola, aigua, cervesa i també vi i cava.

Vam tenir molta feina per preparar el càtering perquè havien de comptar les persones que venien, anar a comprar tots els ingredients, parar les taules, cuinar i tenir-ho tot molt preparat.

Ens agrada molt fer càterins perquè és una manera de practicar una feina o un treball.

Festa del carnestoltes

El divendres 24 de febrer vam fer a l’escola la festa de Carnestoltes. Van venir a veure’ns els pares de molts alumnes.

La festa la vam començar amb una rua amb La Roureda passejant pels carrers del barri, i després vam ballar per comparses.

La classe d’infantil es va disfressar de reis macs, GTF de vaquers, primària de metges i de trolls, secundària de caça-fantasmes, de zombis, de Frankenstein i dels personatges de la família Adams.
Els alumnes de transició ens van disfressar del que volien sense fer cap comparsa i eren els encarregats de posar la música.

Ha sigut una festa molt guai.

Els monitors nous

El José i la Cristina són monitors nous que han arribat ara a l’escola.

El José està al menjador de secundària i fa les complementàries de musica a les classes de secundaria B, C, D, i E.
La Cristina està al menjador de transició i fa la complementaria de paradeta.

Esperem que us ho passeu molt bé a l’escola.

Enquesta a la Sterlin

Hem fet una enquesta a una companya de classe que fa pràctiques en el menjador de la nostra escola.
Aquí la teniu:

T’agrada fer les pràctiques a l’escola? Sí, molt.
Quin horari fas? De 12:30 a 2:30
En quin menjador estàs? Al menjador de primària i al de secundària.
Quin menjador t’agrada més? M’agrada més treballar en el menjador de primària.
Quines tasques fas? Recollir els plats, posar el segon plat i les postres.
T’agradaria anar a un altre lloc a fer pràctiques? Si, també m’agradaria molt.
T’agradaria que et contractin? Si moltíssim.

Moltes gràcies Sterlin!!!

Kebab de pollastre

Si voleu un bon kebab seguiu les instruccions de la recepta:

Els ingredients que necessiteu són:
2 pits de pollastre
Oli de oliva
«Fajitas» de Kebab
Enciam romana
Tomàquet de pera
Ceba tendra
Sal

Per la salsa:
Tomàquet fregit
Pebre negra
Comí
Orenga

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!!!

Anem al cinema

Per festes de Nadal al cinema fan moltes pel·lícules noves. Ara fan una molt divertida “Animales Fantásticos”.
Us la recomanem perquè és una pel·lícula d’aventures.
Tracta de recuperar uns animals fantàstics que s’han escapat d’una maleta d’un mag.
No us expliquem el final perquè volem que sigui una sorpresa!!!!!!

Aquí teniu el trailer

Amanides, samfaines i escalivades.

Els dilluns els alumnes de segon i tercer de PFI estem aprenem a fer diferents plats, fem amanides, samfaines i escalivades.

Quan preparem les amanides primer rentem i tallem els enciams, les pastanagues i els tomàquets, i ho barregem tot amb el blat de moro. Després ho repartim en tàpers.

Quan fem les samfaines, primer rentem i tallem les cebes, les albergínies, els carbassons i els pebrots, i ho fregim a poc a poc a la paella amb salsa de tomàquet. Quan està freda ho repartim en tàpers.

Quan fem les escalivades, primer rentem les verdures: les albergínies i els pebrots vermells, les posem al forn i quan ja estan fetes les hi trèiem la pell i les tallem a tires. Després les posem en tàpers.

El més fàcil de fer és l’amanida i el més difícil la samfaina.

Els alumnes que fan pràctiques

Els alumnes de PFI han començat a fer pràctiques tots els dimarts i els dijous per aprendre un ofici.

L’Andrea està fent pràctiques en El Racó dels Canelons, la Minerva en una empresa de Catèring, el Christian en la grangeta d’en Roca de Castellar del Vallès, la Raquel al Consum, l’Anna Maria en el bar Trèbol, el Joan en la cafeteria Blues del Parc Taulí, l’Enric a la Biblioteca del Nord, l’Omar en el Qtapas, la Yaiza en el TEB Vallés, el Carlos a l’Obrador Reine de Terrassa i el Brian a la cuina de la nostra escola.

Tots fan pràctiques per aprendre un ofici, trobar feina i poder començar a treballar.

Nosaltres pensem que fer pràctiques està molt bé perquè ens ajudarà a treballar i poder guanyar diners per les nostres coses.

La cafeteria de transició

Els dilluns i els dimecres els alumnes de PFI treballem al bar de transició per aprendre quines coses es fan en una cafeteria.
Aprenem a fer les comandes, a preparar cafès, sucs, infusions, entrepans calents i freds, torrar croissants. També aprenem a servir, a cobrar i després a deixar-ho tot ben recollit.

Els mestres que venen al bar a esmorzar han de pagar el que han consumit i amb els diners que guanyem anirem de viatge a Platja d’Aro quan acabem el curs.