RemErgòmetre

El passat diumenge 13 de maig es va celebrar, al pavelló vell, el ja tradicional campionat escolar de remergòmetre.
Cliqueu a la imatge i veureu un vídeo resum de la jornada:

Imatge de previsualització de YouTube

De la nostra escola van participar nou equips, tres dels quals van guanyar premi per a les millors samarretes.

1r- Música!

A primer estem aprenent els ritmes… I el dimarts passat vam començar a jugar amb instruments de petita percussió. Per ser el primer dia que piquem ritmes, no està gens malament!!

Imatge de previsualització de YouTube

Als nens i nenes de primer ens agrada molt ballar!! I hem descobert una cançó molt divertida!! El Rock de la Formiga del Pot Petit!!

Imatge de previsualització de YouTube

Us deixem un enllaç de la cançó original per si vosaltres també la voleu ballar!!

Imatge de previsualització de YouTube

Recordeu per veure els vídeos cliqueu a les imatges!!

4t- Grans petits Artistes!!

Ahir a l’hora de música, la Morena, la Amina, la Núria i la Maria ens van ensenyar una cançó i ball que s’han inventat elles!! Es diu Especial.
No es van deixar cap detall!! I sabeu què? Ens han dit que estan preparant més cançons!!
Felicitats noies!!

Imatge de previsualització de YouTube

Però això no va acabar aquí!! En Noel ens va voler cantar una cançó que s’havia preparat. Mi gente de J.Balvin!

Felicitats!!

Imatge de previsualització de YouTube

Recordeu per veure els vídeos cliqueu a les imatges!!