La Pràctica Psicomotriu té com a objectiu la maduració psicològica de l’infant a través de la via corporal. És una manera d’acompanyar que permet a cadascú desenvolupar-se d’una manera harmoniosa en un ambient suficientment ric, variat i flexible.
Intentem desenvolupar la competència comunicativa dels infants a través del moviment, en un context i amb unes normes que els hi proporcionen seguretat i afavoreixen el gust pel moviment, pel descobriment i per la possibilitat d’intercanviar experiències i parlar.
A les sessions de psicomotricitat, intentem que el joc, igualment, sigui una eina fonamental pel desenvolupament global dels nens i nenes, i els hi donem la possibilitat de relacionar-se i conèixer l’entorn més proper.
En aquest apartat del bloc, podreu veure imatges i audiovisuals dels nens i nenes de P3, P4 i P5 a les sessions de psicomotricitat portades a terme al llarg del curs 2014-2015.





