PSICOMOTRICITAT

A les sessions de “Psico” ens ho passem molt bé.

Explorem l’espai, el nostre cos i les seves possibilitats alhora que juguem lliurement, fem circuits, participem en jocs,… però una de les rutines que més ens agrada és enderrocar la muralla d’inici de sessió.muralla

CELEBREM EL NADAL A L’ESCOLA

Hola famílies!

El passat dia 22 de desembre els nens i nenes de P5 vam celebrar la Festa de Nadal a l’escola.

Durant el matí, vam fer cagar el Tió i també vam rebre la visita del patge de S.S.M.M. Els Reis de l’Orient que va venir a recollir les nostres cartes.

Finalment vam fer un tastet de neules i torrons gràcies a l’AMPA que ens va convidar.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

TIÓ

PATGE P5A

cimg7954

PATGE P5B

ESMORZAR AMPA

cimg7958

(Cliqueu les imatges per a veure més fotografíes)

POEMA DE NADAL

Hola famílies!

Els nens i nenes de P5 hem preparat un Poema de Nadal amb molta il·lusió ja que tal com diu la tradició catalana, el dia de Nadal els nens i les nenes més petits de casa han de pujar dalt de la cadira per a recitar el poema davant de tota la familia.

Ahir dimarts dia 20 de desembre, les famílies vau venir a la classe per veure com el recitàvem. Vam estar d’allò més contents!!

A continuació us deixem el vídeo perque el pugueu veure tots aquells que no vau poder venir.

Les mestres de l’escola us desitgem que passeu unes bones Festes Nadalenques i que tingueu una bona entrada a l’any 2017!

P5A

P5B

PINTEM AMB COLORANTS

Hola pares i mares!

Els nens de les classes de la Sagrada Família i del Park Güell hem fet un dibuix ben especial.

Sabeu què són els colorants alimentaris? Doncs sí, sí! Avui els hem fet servir a la classe de plàstica! Però no pas per a menjar…sinó per a fer un dibuix ben original!

Així doncs amb safrà, café, xocolata i pebre vermell hem fet uns dibuixos ben macos. Si els voleu veure estan penjats al vidre de l’escola!

cimg7773

LA CASTANYADA

Hola famílies!

Aquí teniu unes quantes imatges dels nens i nenes de P5 gaudint de la Festa de la Castanyada. Disculpeu el retard però ens vam despistar i pensàvem que ja les havíem penjat al bloc.

Mireu què macos que estem!

cimg7718

EL BOSC DE MARLEY

Hola famílies!

Els nens i nenes de P5 hem estat treballant la tardor. Una de les coses que vam fer a plàstica va ser la reproducció del quadre ” El bosc de Marley”.

Així doncs, utiltizant els colors de la tardor que va fer servir l’autor, nosaltres vam fer les nostres pròpies reproduccons.

Mireu, mireu quins artistes!

(Cliqueu la imatge per veure les altres fotografies)

cimg7687

EXPERIMENTACIÓ AMB PLANTES

Hola famílies!

Els nens i nenes de P5 hem començat un treball d’experimentació amb les plantes d’allò més interessant. Una de les coses que hem fet ha estat observar les plantes amb les lupes i també amb una Ecomotic ( quès és una mena de lupa que amplia moltíssim les imatges i ens les ensenya a l’ordinador). Ens voleu veure?

cimg7743

SORTIDA LA VEREMA

Hola famílies!

El passat dijous dia 20 d’octubre el nens i nenes de P4 i P5 vam anar d’Excursió a St. Esteve Sesrovires. Allà, a Can Julià, vam fer una activitat sobre “La Verema” que ens va agradar moltíssim.

Primer de tot, i després d’una mica d’història sobre les màquines que feien servir antigament, vam anar a visitar la vinya i els ceps per veure d’on sortia el raïm.

Després, vam fer una cosa molt divertida! ens vam descalçar i vam trepitjar el raïm amb els peus per a poder fer most!

Finalment, vam fer unes etiquetes ben maques per a poder posar el most i emportar-nos-el a casa!

Ens voleu veure?

cimg7507

( Si voleu veure més fotos feu clic a la imatge)

TAPA PLÀSTICA