VISITA DE LES ESCOLES BRESSOL

Aquests dies ens han fet una visita molt especial de l’escola bressol EL TRENET i CASA PEDEMONTE

Els propers alumnes de l’Escola Sant Andreu de la Barca han vingut a veure l’escola i als seus nous companys/es.

L’ESQUITXAT DE JOAN MIRÓ

6è VOLTA DE MOTRICITAT FINA

EL JOC DE LES LLETRES

Avui amb un joc molt divertit buscat les lletres, les hem endreçat i anàvem dient el nom i el so de cada lletra.

MATES A PSICO

Jugant amb pilotes hem fet classificacions, conjunts, hem observat on n’hi ha moltes, poques, més, menys, les hem comptat i també hem resolt un joc de pensar…Al finalitzar la sessió ens hem relaxat fent massatges per parelles.

PSICO 3

LA MACEDÒNIA

Hem fet macedònia a la classe. Hem pelat, tallat i menjat una macedònia boníssima amb pera, taronja, plàtan i poma.

5è VOLTA DE MOTRICITAT FINA

PROJECTE P3B: LA TORTUGA

Aquest curs hem decidit entre tots estudiar el projecte de les TORTUGUES. Hem après moltes coses molt interessants. Mireu les fotos i veureu que bé que ens ho passem.

Sin título

PROJECTE DE P3A: LA GALLINA

Aquest curs hem decidit entre tots estudiar el projecte de les gallines. Hem après moltes coses molt interessants. Mireu les fotos i veureu que bé que ens ho passem.

Sin título

BIBLIOTECA MUNICIPAL

Anem a visitar la biblioteca del poble. És molt gran i té molts llibres.

Ahhhh i et presten llibres, pel·lícules i C.D de música amb el carnet de la biblioteca!!!

CLICA ALA FOTO