JA HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES

Com cada any torna a estar amb nosaltres el REI CARNESTOLTES.

Aquest any arriba amb moltes de ganes de passar-s’ho bé i ens demana que convertim l’escola en un espai de disbauxa. Així, cada dia hem de portar una coseta diferent. El REI CARNESTOLTES ens ha dit que NOMÉS CAL PORTAR UN COMPLEMENT CADA DIA. La disfressa l’hem de deixar per la rua del divendres.

En aquesta ocasió el rei Carnestoltes vol que cada dia portem un complement d’un color diferent.

EL DILLUNS  cadascú de nosaltres ha de portar algun complement que sigui de color VERMELL. Una camisa ben maca , una perruca de pallasso…

El DIMARTS en de canviar de color i aquesta vegada haurem de portar alguna coseta que sigui de color GROC.

El DIMECRES per la seva banda haurem de fer referència al color BLAU. Ja sabeu, caldrà portar algun accessori d’aquest color

El DIJOUS  previ al gran dia de les disfresses , el color que ens marcarà el dia serà el VERD.

p1010534

CLICA LA FOTO

Publicat dins de General | Comentaris tancats a JA HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES

NEULES I TORRONS

Avui per acabar el trimestre i començar bé les Festes de Nadal l’AMPA ens ha convidat a neules i torrons.

mmmm què bones que estaven!!!

p1000700

Publicat dins de General | Comentaris tancats a NEULES I TORRONS

CONCERT DE NADAL 2016

Publicat dins de General | Comentaris tancats a CONCERT DE NADAL 2016

HA ARRIBAT EL TIÓ!!!

Que contents i contentes estem avui!!! A l’hora del pati ens hem trobat al Tió amagat dins la caseta. L’hem portat a dins de l’escola i l’hem posat una manta perquè no passi fred. Ara durant aquests dies l’hem de portar molt i molt de menjar perquè estigui ben ple i ens cagui molts regals a tots i a totes.

índex

CILCA A LA FOTO

Publicat dins de General | Comentaris tancats a HA ARRIBAT EL TIÓ!!!

LA CASTANYADA 2016

Per fi ha arribat el dia!!!

La Castanyera ha baixat de la muntanya i ens ha fet una visita a l’escola. Tots els nens i nenes d’educació infantil hem anat a la sala de psicomotricitat i allà hem esperat a la senyora Castanyera. Ens ha repartit castanyes ben torrades i calentes, després al pati les hem menjat, estaven boníssimes… I per celebrar aquest dia tan especial  hem acabat cantant i ballant. Ens ho hem passat molt, molt bé!!!

la-castanyera-300x300

CLICA A LA FOTO

Publicat dins de General | Comentaris tancats a LA CASTANYADA 2016

COMIAT DE 6è

Publicat dins de General | Comentaris tancats a COMIAT DE 6è

GIMCANA 15-16

Publicat dins de General | Comentaris tancats a GIMCANA 15-16

TALLERS 15-16

Publicat dins de General | Comentaris tancats a TALLERS 15-16

ELS TALLERS

Un any més hem realitzat els tallers. Amb l’ajuda de les families hem pogut fer una de les activitats que més agraden als infants. Any feiem jocs tradicional.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ELS TALLERS

GOSSOS POLICIES

La tarda del dimecres 16 de març vam tenir una visita molt especial. Van venir policies a ensenyar-nos els seus gossos. Els gossos estaven ensinistrats i ens van fer tot un espectacle. Ens va agradar molt.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a GOSSOS POLICIES