MIFAS

Durant aquest mes de juny els/les alumnes de primària estan reben la visita d’unmembre del grup MIFAS.

Aquest grup es va crear a l’any 1979 a Girona amb l’objectiu d’atendre les necessitats que tenen les persones amb alguna discapacitat física.

Dins dels seus objectius està millorar la qualitat de vida d’aquest col·lectiu , optimitzar els recursos i donar a conèixer els diferents àmbits de la diversitat funcional i les conseqüències en la vida diària.

Durant les sessions, ells/les alumnes podenr fer una sèrie d’activitats de sensibilització sobre la discapacitat. Es poden posar en el lloc d’una persona amb discapacitat i escoltar els consells d’una persona amb experiència  els  parla i els assessora  sobre els accidents de tràfic, l’esport en cadires de rodes, les dificultats i l’esperit de superació.

Moltes gràcies per compartir amb tots/es nosaltres la teva experiència!14