CARNAVAL 2017

Com cada any a la nostra escola hem celebrat el CARNAVAL. Com ens agrada la gresca, la disbauxa i la xerinola…. Mireu, mireu que bé ens ho hem passat!!!

AMBPASFERM

cartell-bo-a3-copia

NADAL 2016

Com ens agrada celebrar el NADAL.

EQUINOTERÀPIA A L’ESCOLA

Els nostres alumnes ja han iniciat l’activitat d’equinoteràpia.

Un any més, volem donar les gràcies per la seva col·laboració, a la Diputació de Girona i  a diversos Ajuntaments de la comarca.

LA FESTA DE LA CASTANYADA

dscn0246El passat divendres 28 d’octubre, vam celebrar la Festa de la Castanyada.

Al matí els nostres alumnes van fer diferents tallers de tardor. A la tarda ens va visitar la senyora Castanyera i vam menjar castanyes.

HEM COMENÇAT UN NOU CURS !

2016-09-20_092057

Tots a punt, som un equip !

2016-09-20_092516

FINAL DE CURS AMB INFLABLES

TOT L’EQUIP DEL CEE ELS ÀNGELS I SOBRETOT TOT EL SEU ALUMNAT, VOL AGRAIR AL CÀMPING KING’S (PALAMÓS) LA SEVA GENEROSITAT AL DEIXAR-NOS TRES INFLABLES PER GAUDIR D’UNA GRAN FESTA DE FINAL DE CURS!

IF

MOLT BON ESTIU A TOTHOM!!

EQUINOTERÀPIA: BLOC 3

Com ja sabeu, l’activitat d’equinoteràpia es porta a terme tots els divendres del curs gràcies a  l’AMPA, les aportacions de la Diputació de Girona i alguns ajuntaments del Baix Empordà. Aquí us deixem les fotografies dels alumnes del grup 3 realitzant equinoteràpia.

SETMANA DEL CÒMIC!

cartell comic

Com ja sabeu, aquest curs el projecte de l’escola va del CÒMIC!!

Com cada any es va realitzar la setmana del projecte. Aquest curs es va celebrar entre el 14 i 18 de març. Durant aquest període es va poder participar d’activitats ben diverses per a tot l’alumnat!

A continuació us presentem les fotos de les diferents activitats!

DILLUNS DIA 14: IL·LUSTRADORA

La Clara i en Ferran van fer una magnífica il·lustració del còmic dels Àngels. Tot l’alumnat va poder aportar el seu granet de sorra tot pintant la il·lustració! Moltes gràcies als dos!

DIMARTS DIA 15:  REPRESENTACIÓ DELS PERSONATGES DEL CÒMIC

Els Barrufets i en Gargamel ens van fer una visita i entre tots i totes vam col·laborar a fer la poció màgica que va ajudar en Gargamel a tenir un cor més bo!

DIMECRES DIA 16: JUGUEM AMB ELS CÒMICS I GIMCANA

Aquest dia vam poder gaudir de dues activitats diferents pels petits (“Juguem amb els còmics”) i més grans (gimcana). Totes les activitats consistien en diferents jocs relacionats amb els còmics treballats.

A continuació les fotografies dels jocs dels còmics:

Aquí us presentem les fotografies de la gimcana!

DIJOUS DIA 17: BERENAR DEL MÓN DELS CÒMICS

Mmmmm…. Un dia molt esperat. Dijous a la tarda es va fer el Berenar del món dels còmics on es van poder provar tots aquells plats que havia fet cada grup. Vam provar el llaç de la Mafalda, les aranyes de l’Spiderman, iogurt dels Barrufets, i moltes delícies més!

DIVENDRES DIA 18: CONTE D’EN TIN TIN

El divendres, els més grans de l’escola van fer el conte d’en Tin Tin gràcies a la col·laboració de l’Olga. També van poder fer un taller de caricatures.

Coincidint amb el projecte es va celebrar la festa de l’arbre a Palamós.

EXCURSIÓ ETAPA 2 I TVA

El dijous 10 de març l’alumnat de l’etapa 2 i el de TVA van anar d’excursió. L’etapa 2 va anar a Llagostera, a Mas Maiensa. Allà, després de recollir diverses herbes, van elaborar olis aromàtics.

TVA va anar a Montfullà, a la fundació Ramon Noguera, on els van explicar quin era el funcionament del centre de rentat de camions. Van poder veure quin era el procés que seguien per rentar els camions i quina funció tenien els treballadors i treballadores.