Mòdels de competències bàsiques

Benvolguts/des alumnes

Per començar a fer proves i més proves per què després no us agafi per sorpresa us adjunto la web d’educació on estan penjades les proves d’altres anys.

Sisplau no tan sol les mireu, llegiu-les, rellegiu-les i practiqueu-les, les,les!!

Us anirà bé. Organitzeu-vos encara quedem gairebé …

Primer enllaç de l’any 2012

Segon enllaç de l’any 2011

Tercer enllaç model d’anglès

31 pensaments a “Mòdels de competències bàsiques

1. Marc Ruiz

Hola,
    Aquestes competències bàsiques semblem fàcils. Com diuen els meus companys però no trobo l’enllac o el que es digui per veure-ho.
    En fi,adéu!!!

2. Carina Melisa

Hola!
    Aquestes ”proves” són fàcils, espero que per l’altra gent també ho siguin.
    Molta sort a tots i totes!!!!!!

3. blai tresens

Hola,
    Aquestes Competències Bàsiques són molt fàcils!
    Espero que ho siguin per tothom!!… Les podrien fer els de cinquè!!:D
    Molta sort a tots!! :P

4. Izarbe Perales Rios

A veure com aniran aquestes competències bàsiques. Tothom està bastant nerviós… Espero que vagin molt bé a tothom i que tothom aprovi (o com a mínim la gran majoria que aprovi).
    Els millors desitjos per a tothom!!!

5. roger baro

les competències que fem a classe són molt fàcils.
    veus Miquel faig comentaris !!!!!!!!!!!!!!

6. Victòria Carreras

Això està molt bé, perquè a mi, les Competències Bàsiques de Català, em costen una miqueta. Són bastant difíciletes, però jo penso que és millor així, desenvolupem el que tenim al cap.
    Espero que, amb les Competències Bàsiques de l’any passat i l’altre aquí penjades a la web de l’escola, i les respostes incloses ningú suspengui. Ja seria el colmo!! Jejejeje. Bé doncs, me’n vaig, adéu!!

7. Jana

Les Competències Bàsiques són més fàcils del que m’esperava. Crec que ens aniran molt bé, per saber la nostra avaluació de tot el curs. Però igualment estic nerviosa, per fer-les.Adéu!!

8. Doris Hategan

A mi les competencies bàsiques d’anglès m’han anat molt bé perquè al menys les he aprovat.
    ¡UFFF! Quina sort però les que són de veritat seràn més dificiletes.Bé adéuuuuuuu!!!!!!!:)

9. Marta Coll

són les primeres proves de català i matemàtiques. La de català era molt fàcil però la de matemàtiques no era pas difícil però t’havies de fixar-t’hi bé. Generalment aquestes proves en el futur “institut” “ESO” et serveixen per alguna cosa. Ja us explicaré com m’ha anat les de demà. I moltíssima sort!

10. Xavier

Les competències bàsiques m’han anat espectaculars perquè eren molt fàcils encara que les de català i castellà eren una… c… sense ofendre. Bé trangul passat i super bé.

11. Noemi

Les competències bàsiques han sigut fàcils però la de mates, allò de les àrees no m’ha anat tan bé. Però eren molts fàcils.

12. roxana

Les competències han sigut molt fàcils, espero que us hagin anat tot molt bé. A mi m’ha anat bé. Llavors adéuu!!!!

13. julia

Les competències han estat molt bé, fàcils i difícils però bé… mo he passat bé!!

14. aleix

Sóc l’Aleix de sisè.
    Jo crec que són fàcils si jo ho dic ho tenen que ser. Adéu.

15. doris

Hola!
    Les competències han sigut molt faciletes, però algunes m’han costat un mica pero al final me n’he sortit, primer em pensava que serien mes difícils i tots estavem molts nerviosos.Desprès de fer-les penso que eren molt fàcils ja no tinc res que dir-vos així que ADÉU!!!!!!! :*

16. Elena Sauret Moreno

Holaa! Sóc l’Elena!
    Jo crec que les Competències Bàsiques van ser molt fàcils! La professora que va venir era molt simpàtica ! Es deia Esther i me va caure bé! Les de Mates, les més fàcils! Després Anglès! I el més difícil era Català ! Jejeje xD ! Fins unaa altraa ! Adeeeeeeu !

17. laura hernandez

Hola!
    Per mi les Competències Bàsiques han estat bastant fàcils però algunes eres complicades. Ens les va fer una professora que es deia Ester.
    Les que m’han semblat més fàcils han sigut les d’anglès i les de matemàtiques. Bé això és tot, espero que ens hagi anat a tots molt bé. Adéu!

18. jana

Hola,
    Ara que he fet les competències ara si que puc comentar-les. Les que ens van tocar eren bastant faciletes ,al principi estava nerviosa però al final, em vaig tranquil·litzar perquè vaig pensar no cal que pateixi tant, tots els meus companys també ho estan fent, i llavors em vaig sentir més consolada. Han estat molt bé, per una part tinc ganes de que arribi la carta, explicar-nos com m’han anat, però per l’altra, i s’hi no m’han anat tant bé com em penso?? Bé us deixo !!

19. jana =)

Estic molt nerviosa vull que arribin ja les notes de les competències bàsiques per saber com m’han anat!!

20. Marta

Sóc la Marta, de sisè.
    Abans, estava nerviosa, però la senyoreta Isabel ens ha ensenyat les proves de fa dos any i he vist que no són tant difícils com m’imaginava.
    El què faré és estudiar una mica de cada assignatura.
    Bé, espero que us vagi molt bé i ja us diré com m’han anat!!!
    Bé adéuu!!!!!

21. Albert Oller Mañé

Aquest any em toca! No estic gaire nerviós en llengua catalana, llengua castellana i anglès. Estic més nerviós en matemàtiques perquè la geometria em va fatal (cossos geòmetrics, angles, àrees)… No vaig a aquesta escola però espero que als alumnes d’aquesta escola els hi vagi molt bé, els del meu col.legi també i a tots alumnes de sisè de Catalunya també.
    JA US DIRÉ COM M’HAN ANAT COM LES DEL DILLUNS COM LES DEL DIMARTS.
    Adéu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22. Marta

Holaa!
    Ja hem fet les proves.
    Em pensava que eren molt més difícils!!!
    Eren molt fàcils, fins i tot he pensat que s’havien confós i ens havien ficat les de quart! Je,je,je!!!
    Bé, espero que les notes em vagin bé… Amb això si què estic nerviosa :’(
    Bé, els de cinquè, no us fiqueu nerviosos, que com us he dit, són moolt fàcils. Però estudieu una mica, jejeje!!!
    Adéuuuuuu!!!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *