HOLA!

HORARIS WEB 1314
Som els dinamitzadors d’esport de l’escola GASPAR DE PORTOLÀ, on amb molta il·lusió estem preparant aques bloc.

Us volem animar a que feu esport, a l’escola  i fora, per motius molt diversos i molt importants, per què;

- Fer esport és fer bona salut.

- Fer esport és fer amics.

- Fer esport és aprendre a jugar net.

- Fer esport és gaudir i crèixer.

Conèixes més beneficis de fer esport? Si vols afegir-te al nostre grup només cal donar exemple i anima als teus companys/es.

26 comentaris a l'article: HOLA!

1. mercè diu:

jo crec que teniu rao que fer esport es fer salud , fer esport es fer amics ,fer esport es aprende a jugar net i fer esport es gaudir i crèixer .

i tambe us esta quedan molt be aquest bloc i tambe es beu un col-legi que li agrada fer molt esport.
    adeuuuuuuuuuuu

mercè barnés

2. adria diu:

Hola ,
    Sóc l’Adrià de 6C, vull anunciar-vos que per setmana santa (6 al 9 d’abril) es realitzarà l’activitat X-trem (bicicleta i altres esports).
    Si voleu més informació aneu a la piscina coberta.
    PARTICIPEU !!!!!

3. Kevin D. diu:

despres de tants dijous quedant-nos a les tardes hem aconseguit crear un bloc ben bonic i eixerit i crec que encara el podem millorar ms.

adeu

BY:Kevin D.

4. Nil diu:

La meva opinió es com la mercè, que es molt saludable i se n’ha de fer bastant.
    Encara que també hi ha temps per mirar la televisió, jugar a la “play”, etc, s’ha de fer esport, no ho oblideu!!!
    adew
    nil

5. nao diu:

jo diria que tot lo que heu fet es molt bonic i val la pena per els dijus que us quedeu adewwwww!!!!!!!!!!

6. joel diu:

quins son els nous dinamitsadors ?

7. HECTOR CEVALLOS P-5-B diu:

HOLA!!! SOC L’HECTOR DE P.5.B I HE VIST TOTES LES FOTOS I MAN AGRADAT MOLT

8. alba=) diu:

holaa!!
    qui són els nous dinamitzadors de l’escola?
    si ho sabeu anuncie-ho perqué ho volem saber
    gràciEs!!
    =D

9. BERNAT diu:

m´agrada fer coses de psicomotricitat

10. Roger diu:

La Chaymae va trobar un os.

11. Daria Dragomir diu:

El dissabte a les nou del mati vam fer una escursió a Vilanova de la Sal i vaig coneixer a tres nenes, vam veure un caçador amb deu gossos i vaig veure una nena que li feien por els gossos.

12. aitor roman diu:

A la piscina fem moltes coses per exemple:ens tirem del trampolí fem piscina cap endarrere piscines endavant i moltes coses més… a més ens ho passem molt bé amb el mestre que es diu Jordi i és molt simpàtic amb els nens i nenes de totes les escoles que fan natació.

13. IBTISSAM diu:

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ I VAM PUJAR 4 MUNTANYES I MITJA I AMB EL JOC DE LES FLETXES ENS VAM CANSAR UNA MICA.

14. Pol Martinez Ros diu:

Hola !!!!!!!
    Bon dia .Jo no hi vaig anar però en Jan em va dir que era molt xuli. M’agradaria molt
    haver-hi anat. Adéu !!!

15. julia cabezas sise diu:

Hola , a mi fer esport m’agrada molt , faig nataciò , ball , dansa ….. FER ESPORT ES FER AMICS , ES FER UNA VIDA SALUDAbLE , FER ESPORT ES …. LO MILLOR DEL MON !!1111111

16. Júlia Cabezas diu:

D’aquí poc es farà una cursa d’atletisme , jo m’he apuntat perquè …
    1: Faig esport que va molt bé per la salut fisica
    2: Passes una bona estona amb tothom els que hi vagin i fins i tot fas nous amics

Fer esport per mi es una manera de viure , jo en faig bastant faig , dansa , Hip Hop , natació ….

ADÈU

17. carla i emma diu:

Hola ens agrada fer molt esport. Apart de que ens divertim posem a prova el nostre cos. Fins aviat!

18. marta diu:

HOLA ANIRÉ A LES COLONIES I VOSALTRES TAMBÉ??

19. mireia diu:

Hola!
    Em dic Mireia,i vaig a la classe de 4tA.
    M’agrada molt fer esport , i sobretot m’agrada fer Basquet i Futbol.
    FINS AVIAT!!
    ADÉU!!

20. mary diu:

Aixo m’agrada (D^^

21. emma diu:

Hola soc la Emma de 4t-a.
    m’agraden tots els esports.
    Gràcies a la Carme he aprés jocs nous.
    Espero que ens tornem a veure!
    Fins aviat!

22. Emma campàs diu:

M’encanta fer esport es super divertit,a demés ens ajuda a tenir una salut bona.

Adéu Emma.

23. POL MR diu:

Hola sóc el Pol i m’ho passo molt be !!!!!!!!

24. Es bo fer esport jo per exemple vaig a futbol i hem va molt be la salud

25. Ruth Mochelo Garcia diu:

Encara que aquests col·legi no ha sigut el meu,vull dir que aquest bloc esta molt bé,així que us dono tota la raó,per què si fer esports es fer amics,això també significa que pots gaudir de l’esport fàcilment i que m’agradaria que aquests bloc continui endavant,ja que serveix d’inspiració a fer esport.
    Sóc una nena de 1º d’ESO i sóc molt competitiva,aixó vol dir,que m’encanta l’esport i que us dono molt d’anim,per que vull que aquest bloc continui endavant.

Un bon ànim d’una nena competitiva.
    (PERDONEU-ME LES FALTES SIUSPLAU) :p

26. Ramona Iasmin diu:

A mi m’agrada molt fer esport, a l’escola i a la naturalesa.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *