Arxiu mensual: gener de 2009
Per molts anys…
Avui és un dia molt especial a Mollet. Resulta que fa uns quants anys, tal dia com avui, un 22 de gener, festivitat local en motiu de l’onomàstica del patró, St.Vicenç, va néixer una preciositat de nena, petitona i rosseta … Continua llegint
Endevina, endevinalla…
Quan més m’ensabones, més m’embrutes. Si em vols netejar deixa’m estar. . La solució: la podeu enviar al bloc o comentar-me-la el proper dia de classe!
LA COLLA MÉS SIMPÀTICA DE L’INSTITUT. Sabeu qui són?
Bé, no us dóno més pistes; només cal que cliqueu a http://eldesi1994.blogspot.com/i vosaltres mateixos o mateixes ho descobrireu… Enhorabona i segueix així! La veritat és que m’ha agradat força. Ah, i gràcies per posa-m’hi també. Què a qui va dirigit … Continua llegint
FINS DEMÀ!
Espero que hàgiu passat unes molt bones vacances, que els reis mags us hàgin portat molts regals i que tingueu tantes ganes de treballar com jo, que ja tinc ganes de veure-us, de treballar i d’anar de colònies amb vosaltres! … Continua llegint