Arxiu mensual: desembre de 2008

BON NADAL

Espero que tots i totes passeu unes molt bones vacances de Nadal. Com que aquests dies no teniu massa feina, us deixo un vídeo amb el qual espero que gaudiu d’un d’aquests dies casolans ben tapadets amb una manta i … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari