Carnaval 2012
Geometria
A la classe de matemàtiques hem fet escultures / maquetes amb materials recicables, relacionant els objectes reals amb els cossos geomètrics que hem treballat.
Hem aprés a mirar les nostres escultures des de diferents punts de vista i ens hem adonat que veiem formes diferents però que l’objecte segueix sent el mateix.
Dia de la Pau
Si voleu escoltar la cançó que els nens i nenes de 6è han preparat pel Dia de la Pau, només cal que aneu al bloc del Cicle Superior
![]() |
| De Collages |
My face
Ens mirem al mirall i observem amb detall totes les parts de la cara per fer-ne un dibuix.
Si voleu divertir-vos una estona practicant l’anglès i poder fer el vostre “avatar” entrant a:
Face your manga
Colònies 2011
Cantata: “Rebel·lió a la cuina”
Els nens i nenes de 3r i 4t hem preparat una cantata per a tots els alumnes de l’escola.
És un espectacle molt original on no només hem utilitzat les nostres veus sinó que també hem fet servir uns instruments molt especials… Mireu, mireu…
Aula de Ciències
Danses CM i CS
Esperem que us agradin aquestes danses.
Taller a Caixa Fòrum – 3r







