El llibre que més m’agrada

Tots tenim algun llibre que trobem especial, diferent… Potser ens el van regalar un dia que estàvem malalts, potser és el que ens llegien cada nit en anar a dormir, potser ens recorda alguna persona….

Per tal d’ensenyar aquest llibre que tant ens agrada als nostres companys i mestres, l’hem portat a la classe i hem compartit les experiències i emocions que ens desvetllen aquests llibres.

img_09671 img_10351 img_10262
img_09992 img_10331 img_10233

El paisatge de muntanya

Els nens i nenes de 3r hem treballat el relleu del paisatge de muntanya construint maquetes. Amb diferents materials hem representat les muntanyes, les serralades, el riu, el poble……. tot el que hem estudiat en aquest tema.

ENS HAN QUEDAT MOLT BÉ!!!

imagen-0101
imagen-0132
imagen-012
imagen-0091

Visita al Caixa Fòrum

La setmana del 18 al 22 d’octubre i el divendres anterior, dia 15, els alumnes de cicle mitjà vam anar a una sortida de música al CaixaFòrum, a fer una activitat molt divertida, anomenada “Preludi, Samba i Swing”. El Juanjo, el monitor de l’activitat, ens va ensenyar algunes cançons de músics importants com ara l’alemany barroc Bach o el compositor de jazz Duke Ellington
i vam convertir-nos en compositors durant una estona, tocant els xil·lòfons
i metal·lòfons improvisant el què creiem que sonava millor.

Va ser una activitat molt divertida!

Ens veiem a la propera, adéu siau músics!

imagen-0562
imagen-041



El nom de les classes

Tenim un jardí amb margalló, romaní i ginesta, i cada setmana un grup de 3r ens encarreguem de regar les plantes.

plantes4t-008


Quina casualitat!!!

El noms de les nostres classes són:

margalló, ginesta i romaní.

plantes4t-0115 plantes4t-0016 plantes4t-0094