Bloc d'Educació Infantil i Primària.-CEIP PUIG DRAU
Archive for maig, 2012
#SOSedu22M Blackout ,contra les retallades en educació
014 anys
#SOSedu22M Blackout ,contra les retallades en educació.-Grafismo logos, banners…per posar al teu BLOC
banner1
banner2
banner3
Via:SOSEducació.-Moltes Gràcies!!
FEM TITELLES!!!
014 anys
Fem titelles !! Durant aquest trimestre hem fet algunes sessions de Titelles.
Els titelles a l’etapa d’educació infantil són un bon recurs per fer servir a les aules per molts motius:
– Són un element motivador.
– Permeten als nens/es seguir el fil conductor dels contes.
– Permeten als nens/es inventar-se les seves pròpies històries fomentant així la seva imaginació.
– Afavoreixen l’aprenentatge de nou vocabulari…
Mes info aquí .-Moltes Gràcies a El calaixet !! 🙂
Fem titelles !! Via:Picasa.-Moltes Gràcies!! 🙂
Aquí més info via:Academia.edu i Sr. Miquel Oltra Albiach del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura.Universitat de València.-
[scribd id=93067754 key=key-3056nd54l351x93h7fk mode=list]
Moltes Gràcies!! 🙂













.jpg)







