Arxiu mensual: gener de 2009

Tercera setmana germinant llavors

Ja portem tres setmanes observant com creixen les nostres llavors (experiències).         Continuarà…

Publicat dins de General | Deixa un comentari

El consum sostenible i la creació d’empreses

El passat dimarts, 25 de Novembre van venir uns representants del Consell Comarcal per realitzar una xerrada sobre la creació d’empreses i el consum sostenible.   Xerrada Consum En la primera conferència ens van ensenyar els passos a seguir per … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Fem tallers!

Els alumnes d’educació infantil aquest curs hem iniciat uns tallers de pintura i de contes. Xalem molt!!! Tallers E. Infantil

Publicat dins de General | Deixa un comentari