Arxiu mensual: març de 2008

Mostra 008

La Mostra OO8 Us presentem el nostre teatre de titelles i la catifa de les lletres. [kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/QE4SKGU3JwE” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /] [kml_flashembed movie=”http://www.youtube.com/v/QOohlOH9GdM” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]

Publicat dins de curs 2007-2008 | Deixa un comentari

Pasqua

Fem la mona! Preparem tota l’escola unes mones vistoses i molt i molt gustoses! mones

Publicat dins de curs 2007-2008 | Deixa un comentari

Vídeo de l’alliberament de l’aligot.

Vídeo que va emetre K3 el dia 6 de març de 2008. Mira les fotos.

Publicat dins de curs 2007-2008 | Deixa un comentari