Arxiu mensual: febrer de 2008

Fem tota mena d’amanides

L’alumnat de CM i les professores van preparar amanides de verdures i fruites per a la tota la gent de l’escola. Vols veure les fotos?

Publicat dins de curs 2007-2008 | Deixa un comentari

Ordres Carnestoltes, dijous gras i desfilada olímpica.

A carnestoltes tots sortim a donar voltes, ens posem una disfressa i fem gresca. Aquest any 2008 tota l’escola realitzem UNA DESFILADA OLÍMPICA !!! Carnestoltes

Publicat dins de curs 2007-2008 | Deixa un comentari