Excursió a CosmoCaixa

Publicat dins de General | Envia un comentari

ENS VISITA L’ESCOLA MONTAGUT!

El passat divendres, ens van visitar a l’escola els alumnes de P4 i P5 de l’escola Montagut de Santa Susanna. Vam poder realitzar activitats conjuntes. Els nens i nenes de P4 vam rebre la visita de la nostra estimada fadeta que ens va explicar un conte molt divertit de les vocals.
Els alumnes de P5, vam fer un joc de buscar i construir frases que estaven escampades pel pati.
Ens ho vam passar molt i molt bé i va ser una experiència magnífica!!!

TALLER D’EXPRESSIÓ ESCRITA

Durant aquest mes hem celebrat la festa de Halloween a l’escola. Per aquest motiu en el curs de 5è de primària, des dels grups de llengua d’expressió escrita, n’hem realitzat un treball escrit.
Els alumnes hem escrit uns contes sobre Halloween, per finalment fer-ne uns vídeos.Els resultats han estat increïbles!
Aquí us deixem una petita mostra!

Untitled from cicle superior on Vimeo.

HALLOWEEN 0001 from cicle superior on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Superior | Envia un comentari

Concurs de moniatos!

Aquest any hem celebrat el II Concurs de moniatos de cicle mitjà i superior de l’escola. Un altre any, han estat espectaculars i sorprenents les creacions dels nostres alumnes!

CONCURS DE MONIATOS from cicle superior on Vimeo.

Festa de la Castanyada 2014

Publicat dins de General | Envia un comentari

Les mames i els papes de l’AMPA torren castanyes

Halloween 2014

FEM PANELLETS!!!

Els nens i nenes més petits de l’escola, aquesta setmana ens hem convertit en cuiners/es!!! Hem fet uns panellets boníssims!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Els alumnes de P5 visitem la biblioteca!!!

Aquesta setmana, els nens i nenes de P5 hem anat a la biblioteca municipal de Lloret de Mar. Ens han explicat com funciona una biblioteca, les normes i després ens han explicat un conte molt bonic!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

EL PRIMER ARBRE DE L’ESCOLA!!

El passat divendres els alumnes de P4 vam anar a veure el primer arbre de l’escola! Vam poder collir els seus fruits!!!