Rua Carnaval 2015

Un any més el carnaval ha tornat a l’escola i més festiu que mai amb un tema eminentment universal: la música i algunes de les seves tendències. Samba, country, rap i hevy metal, cada cicle una interpretació carnavalesca per oferir una recreació i una gran festa.
Dues petites carrosses, unes disfresses divertides ,desfilada gran, balls per divertir i participar … i molta gent per acompanyar i animar . Moltes gràcies a les mames d’infantil que han ajudat a fer les disfresses tan divertides i ben fetes, a les mames fotògrafes, als col·laboradors de les carrosses i en especial als alumnes i mestres per escriure una nova pàgina de la història de l’IE de Lloret!

Més fotos de la Rua

Aquestes fotos tan xules han estat realitzades i donades a l’escola gratuïtament, per la mama d’una alumna de segon, la senyora Sukhacheva Lesya, fotògrafa professional! Li donem les gràcies per la seva col·laboració.

Encara més fotos Rua Carnaval

Aquestes fotos també han estat realitzades i donades a l’escola per una mama, la mama de l’Ailana Moya, de 2nA. Moltes gràcies per la seva col·laboració.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Setmana temàtica: la música a infantil

Els alumnes d’infantil hem treballat al llarg d’aquesta setmana tallers relacionats amb la música! Hem fet maraques i tambors, balls de tota mena, dansa i emocions! Ens ho hem passat molt bé!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Més fotos del dia de la Pau

Celebració dia de la Pau

Divendres passat l’IE va celebrar la 3ª edició del Dia de la Pau que aquest any estava dedicat als nens soldat. De 9.00h a 10.00h es va fer l’activitat “Padrins per la pau”, els alumnes de 3r ESO van apadrinar a alumnes de P3, P4 i P5, per ajudar-los a pintar mans de colors com a símbol de suport als nens soldat, i de 10.00h a 11.30h es va fer la mateixa activitat amb tots els alumnes de l’ESO que van apadrinar als alumnes de primària. Quan van acabar de pintar les mans de colors, padrins i apadrinats van fer dibuixos per la pau que serviran per fer dos grans murals.

Publicat dins de General | Envia un comentari

ARA ARRIBA EN CARNESTOLTES!!

Avui els alumnes d’infantil hem tingut una sorpresa molt especial! Ha vingut el rei carnestoltes a l’escola per explicar-nos que la setmana que ve comença el carnaval. També ens ha donat les consignes que haurem de seguir cada dia de la setmana. La festa ha començat que no pari la xerinola!!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

ELS NENS I NENES DE P5 APRENEN A RECICLAR!

Els nens i nenes de p5 hem aprés d’una manera vivenciada com hem de reciclar! El reciclatge és cada cop més necessari!
Ens ho vam passar d’allò més bé! Mireu….

Publicat dins de General | Envia un comentari

UN PROTAGONISTA MOLT ESPECIAL!

Publicat dins de General | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE 2n FAN UN TALLER DE CUINA!