Projecte dels avions de 2n

Aquí teniu un breu resum del nostre projecte. Com podeu veure ens ha encantat i hem estat molt motivats en totes les activitats que ens proposava la Berta.
Esperem que us agradi!

Excursió de P5 a la Casa del Mar

El passat 8 de novembre els alumnes de P5 van anar d’excursió al museu del mar. Allà vam fer tres activitats molt engrescadores. A la platja vam rebre el missatge dins d’un ampolla d’un pirata que havia perdut el seu timó i demanava l’ajuda dels nens/es per trobar-lo. Per fer-ho ens va deixar alguns dels seus utensilis per facilitar la recerca. Després vam anar al bosc i allà vam fer una petita activitat per descobrir els colors que ens envoltaven. Un cop fet això, ens vam seure en rotllana i els monitors ens van ensenyar diferents animals marins i ens van deixar tocar-los. Va ser molt divertit!
img_0025-800x600

L’escola participa a la Marató de TV3 fent grues de paper!

Altre any, la nostra escola s’ha adherit a la Fundació Mútua General de Catalunya participant en la creació de grues de paper. L’objectiu és recollir-ne el màxim possible, ja que aquesta fundació farà el donatiu a la Marató de TV3 intercanviant cada grua de paper per 1 euro.
Aquest any la Marató es dedicarà a l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Amb els més grans de l’escola, també hem realitzat un treball per conscienciar-nos i conèixer aquestes malalties.
img_20161130_092142-800x600

Aquí també us deixem els enllaços de la Fundació Mútua General de Catalunya on ho explica i de la Marató de TV3:
1origami = 1euro
Marató de TV3

Classifiquem els colors a P3

Els alumnes d’Educació Infantil treballen els diferents conceptes matemàtics a través del joc i de la manipulació. Aquesta dia els pirates, vam anar a l’aula de psicomotricitat i vam repassar els colors bàsics amb els cotxes . Una vegada fet això els vam classificar per colors, cada nen/a els havia de col·locar en el seu lloc corresponent. Després d’aquesta petita activitat vam treballar la seriació en aquest cas vam fer una filera de nen-nena. Els nens/es s’ho vam passar molt bé i a la mateixa vegada també van aprendre a través del joc l’adquisició de nous coneixements.
20161110_095513-800x600

A P3 treballem la línia dormida

Durant aquests dies hem introduït la línia dormida, a través de diferents activitats. El primer dia vam jugar a fer-nos els dormits, seguidament en un paper gran de color blanc vam fer tombar a alguns alumnes i així els seus companys podien resseguir el seu contorn sempre, de cap a peus. Després a l’aula i entre tots, vam anar construint diferents tipus de línies dormides amb diferents materials els quals tenien un tacte força diferents. Un cop fet això vam deixar als nens que toquessin i ho plasmessin a la taula amb els nostres retoladors veleda.
20161121_152227-800x600

Museu del mar P3

El passat 8 de novembre els alumnes de P3 van anar d’excursió al museu del mar. Allà vam fer tres activitats molt engrescadores. A la platja vam rebre el missatge dins d’un ampolla d’un pirata que havia perdut el seu timó i demanava l’ajuda dels nens/es per trobar-lo. Per fer-ho ens va deixar alguns dels seus utensilis per facilitar la recerca. Després vam anar al bosc i allà vam fer una petita activitat per descobrir els colors que ens envoltaven. Un cop fet això, ens vam seure en rotllana i els monitors ens van ensenyar diferents animals marins i ens van deixar tocar-los. Va ser molt divertit!
img_5368-800x600

Santa Cecília!

Un altre curs hem celebrat a l’escola la festa de Santa Cecília, la patrona de la música. Hem pogut gaudir de diferents actuacions per part dels nostres alumnes. Altre vegada ens han sorprès amb les interpretacions realitzades.
Quins grans artistes!
20161122_154159-800x600

Excursió al Cosmocaixa de cicle superior!

El passat dijous 18 de novembre, els alumnes de cicle superior vam visitar el Cosmocaixa a Barcelona. Un cop allà, ens endinsàrem en el món dels astres i constel·lacions realitzant una activitat al planetari.
Després vam poder observar, passejar i gaudir de la part del museu: el bosc inundat, experiments diversos… vam poder tocar, remenar i experimentar amb els diferents materials del museu.
20161117_102758-800x600

Juguem amb els homònims a 6è!

Els alumnes de sisè hem estat treballant les paraules homònimes, homògrafes i homòfones tot fent un “joc-concurs” en grup. Hem après lèxic nou i ens hem hagut de fixar molt en com s’escriuen i es pronuncien aquestes paraules.
img_20161114_094618-800x600

Excursió de 2n a l’aeroport!

Hola a tots.
Com a cloenda del nostre projecte , a la Berta l’aeroport, li hem ensenyat.
L’autobus ens ha vingut a buscar i molt contents tots hem pujat.
Una parada per esmorzar i cap a l’aeroport hem anat.
Una hostessa ens ha vingut a buscar, una armilla i un carnet amb el nom ens ha donat.
Moltes coses ens ha explicat i el viatge d’una maleta hem pogut observar.
Quina sorpresa!!, una inspecció hem trobat i tots els nens pel control hem hagut de passar.
A la “zona d’aire” hem anat i avions, camions de bombers, senyalitzadors hem vist i molt tot ens ha agradat.
Molt bé ens hem portat i tots ens han felicitat.
Com ha premi al parc de Sant Salvador hem anat i molt bé ens ho hem passat, saltar pujar, córrer… i amb les fulles dels arbres hem jugat.
Espero que amb aquestes fotos pugueu gaudir i veure les nostres cares de satisfacció us facin feliç.
20161115_122746-800x600