Primer dia d’escola

15 de setembre, 8,30 del matí, l’Institut Escola es posa en acció: cartell de benvinguda, fotos de tot el personal docent, classes a punt … i porta oberta puntualment per donar pas a 412 alumnes d INF i PRI. Cares felices al trobar-se amb els seus companys, amb les seves tutores i començar de les activitats escolars després de l’estiu!

El Director dels Serveis Territorials de Girona, Sr. Albert Bayot, ens agraeix fer difusió del nou portal Família i Escola de la web del Departament d’Ensenyament
Us facilitem l’enllaç per tal d’accedir-hi:

Tot a punt per començar el nou curs escolar 2014-2015

Ha arribat el mes de setembre i l’Institut Escola de Lloret es torna a posar en marxar!
Des dels Jardins de Sta Clotilde, us desitgem un molt bon curs 2014-2015!

Benvolguts/des al nou curs escolar 2014-2015

c7c69aa5245582f597a82a56cd03c489

Festa de l’escuma

Divendres 20 de juny, últim dia de cole i festa de l’escuma. Amenitzat amb música, vàrem ballar al ritme de les bombolles! Diversió ideal per l’ últim dia de curs.

Festival de Primària

Graduació 6è de Primària

Graduació P5

Ball de mestres

Festival Fi de curs Infantil

El curs ha passat molt ràpid i per acomiadar-ho, el dia 18 de juny a la tarda, vàrem preparar un super festival. El fil conductor: Musicals amb molta marxa, P3 amb Bollywood, P5 de Grease i P4 de Abba. Abans la graduació de P5, els mestres, havien preparat un vídeo molt emotiu que mostrava moments molt divertits i entranyables dels 3 anys d’escola. La Graduació dels 75 nens i nenes de P5 va arribar després, barrets i diplomats per tots. La cloenda final va ser una petita sorpresa , un ball “popurri” per part dels mestres! Un èxit d’actuacions i una hora d’alegria i felicitat per acomiadar el curs 2013-2014.

Festa de pallassos!

El passat dimarts vam gaudir d’un espectacle de pallassos amb la “Pildorita i Salchichón”. Ens van fer ballar, riure i passar una bona estona. Finalment ens van regalar un globus! Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

Jocs d’aigua!!!

Els pares i mares d’infantil ens van organitzar uns jocs tradicionals i d’aigua molt divertits. Finalment, vam acabar la festa amb una bona ruixada!
Va ser molt i molt divertit!!!!