Conte de Nadal

Assaig general Conte de Nadal

EXCURSIÓ A CAN MONTCAU P5

Els alumnes de P5 vam anar d’excursió a Can Montcau. Allà ens van ensenyar el procés d’elaboració de la melmelada! Després vam poder visitar tots els animals de la granja! Va ser un dia genial!

Una sortida especial als Jardins de Sta Clotilde

TRAILER CONTE DE NADAL!

Un any més, des del cicle superior us volem oferir una obra de teatre per celebrar la festa de Nadal. Aquí us deixem un petit tastet del que us presentarem el 18 de desembre. No us la podeu perdre!

obra nadal from cicle superior on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Superior | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ ANEM AL CIM D’ÀLIGUES!

El dia 25 de novembre els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió al Cim d’Àligues. Allà ens van explicar les característiques de les aus rapinyaires i els diferents tipus que podem trobar.
A continuació vam fer un recorregut pel recinte observant les aus i fixant-nos en allò que feia especial a cada una d’elles.
Per finalitzar l’activitat, vam poder gaudir d’una exhibició de vol dels ocells. Va ser molt emocionant, semblava que ens haguessin de tocar el cap amb les ales!!!
Tot i que ens va ploure a l’hora de dinar, és una activitat que recomanem a tots els nens i nenes perquè ens ho vam passar súper bé i vam aprendre moltes coses.

FEM BOMBOLLES DE SABÓ!

Avui els nens i nenes de P3 hem descobert que bufant una forma de cercle dins un recipient amb sabó, surten bombolles.
Hem anat al pati a comprovar-ho. Mireu quines cares fèiem quan sortien les bombolles més grans.

Excursió a CosmoCaixa

SORTIDA DE 1R I 2N AL PARC NATURAL DEL MONTSENY

Els nens i nenes de cicle inicial vam anar d’excursió al Montseny, el dilluns 10 de novembre, els de primer, i el dimarts 11, els de segon. Vam fer un viatge llarg amb autobús fins arribar al lloc, i un cop allà vam anar a veure un audiovisual del Montseny al llarg de les 4 estacions de l’any. Després d’esmorzar ens vam endinsar per la fageda del Parc Natural acompanyats dels monitors que ens anaven explicant moltes coses interessants sobre la fauna i la flora de la zona. Després de la passejada vam fer el taller de “mira i toca” on vam poder observar i tocar pell de serp, banyes de cérvol… Tot i el fred ens ho vam passar molt bé!!!

LA DESCOBERTA DEL BOSC P3

El passat dijous 13 de novembre vam anar a la Casa del Mar. Els nens i nenes de P3 estaven molt contents perquè era la seva primera sortida.
Ens ho vam passar d’allò més bé descobrint el bosc amb tots els nostres sentits.