Campionat de rem argòmetre

Primària

Secundària i premis

Apadrinament lector

Els alumnes d’ ESO del nostre IE, divendres 24 d’abril, es van convertir durant unes hores en padrins i padrines lectores dels nens i les nenes d’ INF i PRI. Donat l’èxit dut a terme el curs passat, l’activitat d’apadrinament lector s’ha estès des de P3 fins a 4t d’ESO. Pretenem fomentar l’hàbit i l’aprenentatge de la lectura , donant responsabilitat a padrins i fillols i crear uns bons lligams afectius que durin tota l’escolaritat. Aprofitant les bones temperatures, la gran majoria dels alumnes es va instal·lar al pati, a les grades, en la biblioteca d’infantil… Tot, per a aconseguir moments de lectura agradables i atraients. Va ser una activitat molt satisfactòria tant per als padrins com per als fillols, i si no mireu, mireu les imatges

Publicat dins de General | Envia un comentari

MAKING-OF DECORACIÓ DEL NOSTRE L’HORT!

El nostre hort cada dia està més frondós i maco. Els alumnes de secundària, han decidit fer una decoració a les parets. Així ha estat el procés…

File 24-4-15 17 38 09 from cicle superior on Vimeo.

Jocs florals, St Jordi 2015

Com cada diada de Sant Jordi, l’escola dur a terme l’entrega dels jocs florals per a cada grup classe, premiant els treballs dels nens i nenes des de P-3 fins a 6è: dibuixos, frases amb pictogrames, cali grames, contes, poemes, còmics… Cada grup una modalitat diferent i uns resultats magnífics!

Sant Jordi als Jardins De Sta Clotilde

Per celebrar la diada de Sant Jordi la secció INF-PRI de l’Institut Escola va anar, com cada any, als Jardins de Sta Clotilde per escoltar contes. Enmig d’uns jardins preciosos i d’un paisatge únic, els nens i nenes passejaven per 16 paradetes escoltant contes i histories al mateix temps que gaudien d’un dia esplèndid. Varen ser dues hores molt divertides en les que els oients van tenir l’oportunitat d’escoltar els contes que els alumnes de 4t, els papes i les mames els havien preparat, convertir-se moltes vegades en protagonistes . L’entusiasme i l’esperit participatiu dels alumnes de 4t i dels papes i mames col·laboradors van crear un ambient capaç de captivar als petits i als més grans. Les seves veus van ser un excel·lent ingredient per fer d’aquesta experiència una vivència inoblidable.

Representació de la Llegenda de St Jordi

La màgia de la Llegenda de St Jordi va invadir durant uns dies la Sala polivalent del nostre Institut Escola. Els alumnes de 2nA i 2nB van donar vida a la Llegenda del patró de Catalunya: la princesa, el drac, Sant Jordi, el rei, la reina, els habitants del poble, els animals, els narradors… Una representació emblemàtica i molt entranyable! Al final de cada representació aplaudiments molt forts i cares radiants de tots els nens i nenes de 2n i les seves tutores. Tot un èxit per recordar!!!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Representació de St Jordi 2015 (assaig general 2nA)

Publicat dins de General | Envia un comentari

Representació de St Jordi 2015 (assaig 2nB)

Publicat dins de General | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ ANEM AL MUSEU DELS INVENTS!

Els alumnes de cicle mitjà hem fet una sortida al Museu dels Invents a Barcelona. Hem fet una visita guiada per dins del museu, en la qual hem pogut gaudir de tots els invents que ens han mostrat i després hem acabat amb un taller molt divertit.

Publicat dins de General | Envia un comentari

2n ANEM ALS JARDINS DE SANTA CLOTILDE!

Els nens i nenes de 2n de primària vam fer una visita als Jardins de Santa Clotilde. Un cop allà ens van rebre i ens van explicar una mica la història d’aquest lloc tan emblemàtic.
Va ser molt interessant!