Canvi per visualitzar les fotos

emoticono-290x290
La pàgina que utilitzàvem per penjar les fotos dels nostres alumnes (Picassa), ha deixat de funcionar. A partir d’ara, per veure les fotos haureu de clicar a l’enllaç de color vermell que apareix a sota de la imatge de portada.

Ens veiem el dia 12 de setembre!

Els mestres de l’Institut Escola ja estem escalfant motors i preparant el nou curs escolar. Un cop més, us volem donar una gran i especial benvinguda tant als nous alumnes que començareu per primera vegada amb nosaltres, com als que ja ens coneixeu.
Ens veiem tots el dilluns 12 de setembre a les 9.00h!

Benvinguts al nou curs

Viatge de fi de curs 6è!

Aquest curs, els alumnes de 6è és la primera vegada que fem un viatge de fi de curs. Vam marxar el dia 6 de juny fins al 10 de juny a la casa de colònies el Collell.
Han estat uns dies plens d’emocions, aventures i experiències inoblidables. Hem fet tot tipus d’activitats, tir amb arc, camp d’aventura, rocòdrom, discoteca…
Tota una experiència que no oblidarem!

Colònies de 2n

COLÒNIES DE 2N.
Els nens i nenes de segon hem anat a Can Vandrell.
És una casa situada a prop del Montseny.
Vam conèixer en Proto que ens va acompanyar els dos dies i ens va animar a fer jocs i activitats relacionades amb el Sistema Solar.
A la vegada vam gaudir d’un entorn natural genial i de la companyia dels amics i amigues .
Ens ho vam passar molt bé.
Els nens i nenes de segon.