Educació vial a 4T

Els alumnes de 4t, al llarg del primer trimestre, hem fet cinc sessions d’educació vial. Han vingut dos policies que ens han ensenyat normes per anar pel carrer, com hem de circular en bici, diferents senyals de trànsit i moltes altres coses importants que hem de seguir al peu de la lletra per la nostra seguretat. Ha estat molt divertit, hem fet molts jocs i activitats engrescadores. I finalment, hem de fer un dibuix en grup de quatre persones sobre tot el que hem après per participar en un concurs d’educació vial de l’ajuntament. Ens hem d’esforçar molt perquè hi ha uns premis molt xulos!
20161025_102122-800x600

Visita a la biblioteca de 5è

Aquest curs els nens i nenes de cinquè hem fet una visita a la biblioteca municipal. Ens han explicat el funcionament, el servei de préstec, l’organització dels llibres… Finalment hem fet una activitat i hem pogut gaudir d’una estona de lectura a la mateixa biblioteca.
20161214_094705-800x600

Fem els noms secrets amb plastilina!

Des de l’arribada del nom secret, hem anat realitzant diferents activitats prèvies per tal de que finalment els alumnes puguin arribar a escriure’l autònomament. Aquesta setmana amb l’ajuda i la supervisió de la mestra vam proposar als nostres alumnes, construir el seu nom amb plastilina. Els resultats van ser sorprenents i sobretot els nens s’ho van passar molt bé!.
fitxer_001-800x600