Un any més, els patges arriben a l’ Institut Escola.

Un any més, els patges reials han vingut a l’Institut Escola de Lloret per recollir les cartes escrites pels nens i nenes. Aquest curs, han arribat en patinet i després de fer una volta per les pistes han pujat a la sala de psico i han recollit en grans sacs totes les cartes. Cartes col·lectives dels més grans, cartes individuals dels més petits, moltes fotos com a record i xuxes per tots. Moments per recordar amb molta il·lusió.

Festival Nadal 2014 INF i Primer-Segon PRI

Samarretes blanques amb un cor vermell, cares de felicitat i expectació… Moltes ganes de passar-ho bé i fer una super cantada de Nadal per les famílies… Les nenes i els nens d’infantil, primer i segon de primària varen fer un espectacle fantàstic dirigit pel mestre de música i acompanyats sempre per les seves tutores i mestres! El final de l’espectacle va ser molt divertit, les mestres cantant, ballant i fent participar a tots…

Publicat dins de General | Envia un comentari

FELICITACIÓ DE NADAL DELS ALUMNES DE 5è!

Benvolgudes famílies,
Aquest any els alumnes de cinquè, hem decidit felicitar-vos el Nadal d’una manera diferent!
Esperem que us agradi.

Untitled from cicle superior on Vimeo.

Bon Nadal i Feliç 2015 de part dels alumnes i tutors de cinquè!

Assaig general INF i 1è-2n PRI

Conte de Nadal

Aquest any els alumnes de cicle superior hem representat una adaptació de l’obra “Conte de Nadal” de Charles Dickens. L’obra explica com Mr. Scrooge, un home ric i avar que odia el nadal, canvia el seu pensament després de visitar diferents moments de la seva vida acompanyat d’uns esperits que li mostren el que li passarà si no canvia.
Els nois i noies de cicle superior ens hem encarregat de tota la producció de l’obra, assajos, decorats, interpretació…Els nens i nenes de C.M han participat en totes les cançons.
Esperem que hagueu gaudit tant com nosaltres ho hem fet preparant el muntatge!
Fins la propera.

Assaig general Conte de Nadal

Publicat dins de General | Envia un comentari

CINQUÈ PARTICIPEM EN EL MOBILE HISTORY MAPS!

Enguany els alumnes de cinquè participem en el projecte Mobile History Maps de georeferenciació dels elements de patrimoni del nostre país. Aquest projecte consisteix en referenciar els elements patrimonials en una aplicació per a dispositius mòbils que serà presentada en el proper “Mobile World Congres” que se celebrarà l’any vinent a Barcelona.
Nosaltres ens encarreguem de fer la geolocalització i la informació dels jardins de Sta. Clotilde i el passat dia 10 de desembre vam anar a fer una visita guiada per a poder obtenir la informació necessària per al projecte.

EXCURSIÓ A CAN MONTCAU P5

Els alumnes de P5 vam anar d’excursió a Can Montcau. Allà ens van ensenyar el procés d’elaboració de la melmelada! Després vam poder visitar tots els animals de la granja! Va ser un dia genial!

TRAILER CONTE DE NADAL!

Un any més, des del cicle superior us volem oferir una obra de teatre per celebrar la festa de Nadal. Aquí us deixem un petit tastet del que us presentarem el 18 de desembre. No us la podeu perdre!

obra nadal from cicle superior on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Superior | Envia un comentari

ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ ANEM AL CIM D’ÀLIGUES!

El dia 25 de novembre els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió al Cim d’Àligues. Allà ens van explicar les característiques de les aus rapinyaires i els diferents tipus que podem trobar.
A continuació vam fer un recorregut pel recinte observant les aus i fixant-nos en allò que feia especial a cada una d’elles.
Per finalitzar l’activitat, vam poder gaudir d’una exhibició de vol dels ocells. Va ser molt emocionant, semblava que ens haguessin de tocar el cap amb les ales!!!
Tot i que ens va ploure a l’hora de dinar, és una activitat que recomanem a tots els nens i nenes perquè ens ho vam passar súper bé i vam aprendre moltes coses.