Festa de les bombolles

Espectacular, Sorprenent i Nou! Per celebrar el final de curs 2014-2015 l’AMPA de l’IE ens ha ofert una proposta fresca, diferent i original: bombolles gegants de sabó. Bombolles de sabó de diferents mides i formes. Bombolles increïbles que ballen i ens emocionen per la seva extraordinària bellesa. Moments inoblidables i màgics per transmetre experiències i emocions gratificants.

Últim dia d’escola

Jugant amb l’aigua

Festa escuma

Infantil continua ballant

Festival fi de curs Primària

Publicat dins de General | Envia un comentari

Més fotos festival fi de curs PRI

Essaig festival PRI

Festa fi de curs INF 2015

Graduació de P5

Sortides en bici amb alumnes de 1er i 2n PRI

Els nens de 1r i 2n de primària han fet una súper sortida en bici pels voltants de Fenals. Bicis a punt, cascos, mestres entusiastes i nenes i nens amb moltes ganes de pedalar

Aquesta activitat tan motivadora i enriquidora, s’ha pogut realitzar en les millors condicions, gràcies a la presència del policia Carles Bueno, que ja ve col·laborant al nostre centre des d’anys anteriors, i d’un membre de protecció civil. A la platja de Fenals, petita parada per tal que el socorrista expliqués les seves funcions i recordés les recomanacions bàsiques per anar a la platja. Tots tres, amb la seva professionalitat, el seu bon tracte amb els nens i el seu nivell esportiu, han aconseguit que la sortida es realitzés en les millors condicions possibles. Els nens guardaran un súper record d’aquest dia.

Gràcies per la seva col·laboració i fins al curs vinent!

Primer A

Primer C

Segon A

Festa interculturalitat 2015

La festa de la interculturalitat ha tornat al nostre Institut Escola! Setze països representats i un munt d’exposicions, productes típics, jocs, tastets de cuina, vídeos, cançons, contes… Uns moments especials per continuar estimant cultures diferents. Moltes gràcies a les mames i papes col·laboradors que han fet possible aquest dia tan diferent i tan arrelat a la nostra escola.

La festa des del Marroc

Un grup de 2n gaudint de la festa de l’interculturalitat