Tornem a l’escola

Primer dia d’escola, tot a punt per rebre als nens i nenes d’infantil i primària. El sol no ha volgut fer acte de presència i unes gotes de pluja ens han impedit penjar a l’exterior les boniques pancartes de benvinguda. Malgrat els núvols, cares contentes de mestres, d’alumnes i de pares i mares. Un nou curs que comença, molta il·lusió i nous reptes per aconseguir. Feliç curs escolar 2017-2018!
(Si cliqueu a les lletres de bona tornada al col·le veureu les primeres fotos)
bona tornada cole - copia

Festival Infantil-P5

Els dos grups de P5 van demostrar el dilluns 19 de juny que ja són els més grans de cicle infantil i que estan preparats per passar a primària. Música bonica, coreografia perfecta i actuació de deu per a tots els nens i nenes de P5.
Al final dels balls, l’Eva va dirigir unes paraules molt emotives per a aquests alumnes i el seu pas per cicle infantil.
Molts aplaudiments i … preparats per volar en la seva propera etapa.

GraduacioP5

Festival Infantil P-4

Quin ritme, quina actuació tan chula la dels nens i nenes de P-4! Amb cares contentes i felices ens van demostrar que ballen molt bé i ho passen genial en grup. Ens van delectar amb la seva manera d’actuar i ballar a l’escenari. Encara sonen els aplaudiments!!!

Festival Primària (1)

Els alumnes de primària, dimarts 20 de juny a la tarda, ens van fer una demostració del que són capaços d’aconseguir quan alguna cosa els agrada i estan en grup. Músiques molt ben triades, coreografies perfectes, cares contentes, molt de ritme i bona coordinació… Moments únics per guardar i repetir!
PRI1