Festa interculturalitat 2015

LES COLÒNIES P5

Després de tres cursos junts, aprenent coses i gaudint de l’escola…Ara toca gaudir de la convivència màgica de les colònies. Per primera vegada hem pogut dormir tots junts en una habitació amb lliteres, amb els sacs de dormir, amb el pijama i la llanterna!!!! Han sigut dos dies plens d’emocions i aventures en contacte amb la natura. Mai oblidarem aquesta experiència, ens ha unit més i ens ha fer créixer com a persones.

Publicat dins de General | Envia un comentari

L’HORT COMENÇA A DONAR ELS SEUS FRUITS!

L’hort escolar comença a donar els seus fruits. Hem pogut collir algun enciam, maduixes, bledes, faves i cebes! Els alumnes de l’aula oberta s’han encarregat de vendre aquestes fruites i verdures als mestres de l’escola.

ElS PLANETES P4

El passat dilluns els nens i nenes de P4 vam anar d’excursió a Can Vandrell. Vam aprendre moltes coses dels planetes jugant i experimentant! Ens ho vam passar d’allò més bé!

LA GRANJA P3

Els nens i nenes de P3 vam anar d’excursió a la granja de Can Bosc. A la granja hi havien tot tipus d’animals: porcs, cabres, cavalls, gallines….
Els monitors ens van explicar moltíssimes coses, ens van deixar tocar i donar de menjar alguns animals!
Ens ho vam passar d’allò més bé!

Publicat dins de General | Envia un comentari

RACONS DE LLENGUA A CICLE INICIAL!

Els nens i nenes de cicle inicial han estat treballant al llarg del curs en els racons de llengua.
En petits grups, recordem tot allò que vam aprendre a educació infantil amb la màgia de llegir i escriure.
Us deixem una petita mostra dels jocs i les diverses activitats que realitzem.

Publicat dins de General | Envia un comentari

ELS BEE-BOTS ARRIBEN A L’ESCOLA!

Al cicle d’educació infantil hem començat a utilitzar un nou material pedagògic anomenat Bee-bot. Aquests són uns robots en forma d’abella que es desplacen amb un comandament. Amb aquest joc podem treballar per una banda, l’orientació i lateralitat per als més petits, i per una altra, assolir nous reptes i superar obstacles amb recorreguts complexes per als més grans. El resultat és molt interessant ja que es pot comprovar com l’alumnat s’organitza en petit grup, consensuen les accions, aprenen dels errors i “aprenen a aprendre”.

Desè Campionat Escolar de Remergòmetre

El passat diumenge 26 d’abril a la tarda al pavelló municipal de Lloret de Mar es va celebrar el desè Campionat Escolar de Remergòmetre, integrat dins el Pla Educatiu d’entorn i amb la col•laboració del Club Rem Santa Cristina.
Un any més cal remarcar la participació dels alumnes de l’IE, des de 5è de primària a 4t d’ESO, en aquesta jornada, no només pels bons resultats aconseguits, sinó per la nombrosa participació i implicació dels nostres alumnes, aconseguint que entre tots passéssim una tarda ben entretinguda, divertida i plena d’il•lusió i alegria.
El nostre agraïment i felicitació a tots ells.

Primària

Secundària i premis

Apadrinament lector

Els alumnes d’ ESO del nostre IE, divendres 24 d’abril, es van convertir durant unes hores en padrins i padrines lectores dels nens i les nenes d’ INF i PRI. Donat l’èxit dut a terme el curs passat, l’activitat d’apadrinament lector s’ha estès des de P3 fins a 4t d’ESO. Pretenem fomentar l’hàbit i l’aprenentatge de la lectura , donant responsabilitat a padrins i fillols i crear uns bons lligams afectius que durin tota l’escolaritat. Aprofitant les bones temperatures, la gran majoria dels alumnes es va instal·lar al pati, a les grades, en la biblioteca d’infantil… Tot, per a aconseguir moments de lectura agradables i atraients. Va ser una activitat molt satisfactòria tant per als padrins com per als fillols, i si no mireu, mireu les imatges

Publicat dins de General | Envia un comentari

MAKING-OF DECORACIÓ DEL NOSTRE L’HORT!

El nostre hort cada dia està més frondós i maco. Els alumnes de secundària, han decidit fer una decoració a les parets. Així ha estat el procés…

File 24-4-15 17 38 09 from cicle superior on Vimeo.