FIRST DAY

Hi families, how are you?

Our year 1 pupils have started the Science project and they’re very excited about it! New books and digital material which look very interesting for them!

I hope they’re going to enjoy the classes 馃槈

Have a nice year!

THE PRINCESS AND THE FROG

Ahir l’actriu de la companyia de teatre en angl猫s Tale Teller, ens va venir a representar el conte “The Princess and the Frog” a l’escola, pels nens de primer i de segon.

La hist貌ria tracta d鈥檜na bruixa (witch) que demana a un pr铆ncep molt atractiu (Prince Perfect) que li faci un pet贸 (kiss). Davant la negativa d鈥檃quest pr铆ncep a fer-li el pet贸, la bruixa s鈥檈nfada molt i el converteix en granota (frog).

Un dia, la granota se鈥檔 va a nedar a un riu (river) a prop d鈥檜n palau (palace) on hi viuen un rei (king) i la seva filla, la princesa (princess).

La princesa est脿 jugant a prop del riu i li cau la seva pilota daurada (golden ball) a dins de l鈥檃igua. La granota l鈥檃juda a recuperar-la a canvi d鈥檜n pet贸 de la noia. En un principi, ella hi est脿 d鈥檃cord, per貌 finalment se鈥檔 va cap al palau corrents sense fer-li.

La granota, molt trista, es presenta davant del rei i de la seva filla reclamant el pet贸 que li havia prom猫s: “A promise is a promise”.

Tot acaba b茅 perqu猫 la noia accepta de fer-li, una mica mostrant rebuig i f脿stics, i de sobte, succeeix la transformaci贸 en Prince Perfect, del principi del conte.

Els nens i nenes de Cicle Inicial han gaudit d’aquesta hist貌ria聽cl脿ssica聽i han participat de la seva representaci贸, cantant can莽ons, ballant i interactuant amb l鈥檃ctriu.

Princess f1

Princessf2

Princess f3

Princess f4

THE TIMID HARE

Ahir l’actriu de la companyia de teatre en angl猫s Tale Teller, ens va venir a representar el conte “The Timid Hare” a l’escola pels nens de P4 i P5.

La hist貌ria tracta d’una llebre, hare en angl猫s, a la qual a la nit, li聽agrada molt dormir a sota d’un arbre de mangos (mango tree). Per貌 quan aquests fruits estan madurs i cauen a terra, s’espanta molt perqu猫 creu que les estrelles del cel li cauen al seu damunt. Aleshores, t茅 tanta por que avisa a la resta d’animals de la selva africana, perqu猫 fugin d’aquest perill.

Els animals que li fan cas s贸n:聽zebras, antilopes, elephants and giraffes.

Afortunadament, el lle贸 (lion) que 茅s molt intel路ligent els fa recapacitar i els tranquil路litza dient que no 茅s cert que caiguin les estrelles i que no hi ha motiu per patir.

Els nens i nenes d’E.Infantil han gaudit del conte i han participat de la seva representaci贸, cantant can莽ons, ballant i interactuant amb l’actriu.

Timid hare1

Timid hare2

Timid hare3

Timid hare4

PIRATES

Dear families, this term we invite you to read some poems about “Pirates”.

What do pirates do?pirate vocabulary

All day and night,

they sail the seas;

they’re very brave and bold.

They count the gulls

and watch the waves

and search for chests of gold.

BROWN BEAR P4

BROWN BEAR

The groups 1 and 2 of P4 have told this story through flashcards to the families of the class. They have been very enthusiastic. Congratulations to our kids!

GROUP 1聽Imatge de previsualitzaci贸 de YouTube

GROUP 2聽Imatge de previsualitzaci贸 de YouTube

The Runaway Pancake

Last Thursday, a theatre company came to perform “The Runaway Pancake”. The actress herself became the different characters that appear in the story. Some children of first and second years helped her to explain the story. They had a good time, singing, dancing and laughing.

IMG_20160602_114739 (600x800) IMG_20160602_114729 (600x800) IMG_20160602_112448 (600x800)

The Enormous Turnip

Last Thursday, a theatre company came to perform “The Enormous Turnip”. The actress herself became the different characters that appear in the story. Some children of P4 and P5聽also put on some masks to help her. They had a good time, singing, dancing and laughing.

IMG_20160602_102518_O (600x800) IMG_20160602_101708_O (600x800) IMG_20160602_100735_O (600x800)