THE PRINCESS AND THE FROG

Ahir l’actriu de la companyia de teatre en anglès Tale Teller, ens va venir a representar el conte “The Princess and the Frog” a l’escola, pels nens de primer i de segon.

La història tracta d’una bruixa (witch) que demana a un príncep molt atractiu (Prince Perfect) que li faci un petó (kiss). Davant la negativa d’aquest príncep a fer-li el petó, la bruixa s’enfada molt i el converteix en granota (frog).

Un dia, la granota se’n va a nedar a un riu (river) a prop d’un palau (palace) on hi viuen un rei (king) i la seva filla, la princesa (princess).

La princesa està jugant a prop del riu i li cau la seva pilota daurada (golden ball) a dins de l’aigua. La granota l’ajuda a recuperar-la a canvi d’un petó de la noia. En un principi, ella hi està d’acord, però finalment se’n va cap al palau corrents sense fer-li.

La granota, molt trista, es presenta davant del rei i de la seva filla reclamant el petó que li havia promès: “A promise is a promise”.

Tot acaba bé perquè la noia accepta de fer-li, una mica mostrant rebuig i fàstics, i de sobte, succeeix la transformació en Prince Perfect, del principi del conte.

Els nens i nenes de Cicle Inicial han gaudit d’aquesta història clàssica i han participat de la seva representació, cantant cançons, ballant i interactuant amb l’actriu.

Princess f1

Princessf2

Princess f3

Princess f4

THE TIMID HARE

Ahir l’actriu de la companyia de teatre en anglès Tale Teller, ens va venir a representar el conte “The Timid Hare” a l’escola pels nens de P4 i P5.

La història tracta d’una llebre, hare en anglès, a la qual a la nit, li agrada molt dormir a sota d’un arbre de mangos (mango tree). Però quan aquests fruits estan madurs i cauen a terra, s’espanta molt perquè creu que les estrelles del cel li cauen al seu damunt. Aleshores, té tanta por que avisa a la resta d’animals de la selva africana, perquè fugin d’aquest perill.

Els animals que li fan cas són: zebras, antilopes, elephants and giraffes.

Afortunadament, el lleó (lion) que és molt intel·ligent els fa recapacitar i els tranquil·litza dient que no és cert que caiguin les estrelles i que no hi ha motiu per patir.

Els nens i nenes d’E.Infantil han gaudit del conte i han participat de la seva representació, cantant cançons, ballant i interactuant amb l’actriu.

Timid hare1

Timid hare2

Timid hare3

Timid hare4

PIRATES

Dear families, this term we invite you to read some poems about “Pirates”.

What do pirates do?pirate vocabulary

All day and night,

they sail the seas;

they’re very brave and bold.

They count the gulls

and watch the waves

and search for chests of gold.

BROWN BEAR P4

BROWN BEAR

The groups 1 and 2 of P4 have told this story through flashcards to the families of the class. They have been very enthusiastic. Congratulations to our kids!

GROUP 1 Imatge de previsualització de YouTube

GROUP 2 Imatge de previsualització de YouTube

The Runaway Pancake

Last Thursday, a theatre company came to perform “The Runaway Pancake”. The actress herself became the different characters that appear in the story. Some children of first and second years helped her to explain the story. They had a good time, singing, dancing and laughing.

IMG_20160602_114739 (600x800) IMG_20160602_114729 (600x800) IMG_20160602_112448 (600x800)

The Enormous Turnip

Last Thursday, a theatre company came to perform “The Enormous Turnip”. The actress herself became the different characters that appear in the story. Some children of P4 and P5 also put on some masks to help her. They had a good time, singing, dancing and laughing.

IMG_20160602_102518_O (600x800) IMG_20160602_101708_O (600x800) IMG_20160602_100735_O (600x800)

THE PRINCESS AND THE PEA

Read this story with your family.

THE PRINCESS AND THE PEA

KING DUNCAN, QUEEN ANGELA AND PRINCE ROBERT LIVE IN A CASTLE.

PRINCE ROBERT IS SAD. HE WANTS TO MARRY A PRINCESS.

King: Do you like Princess Helen?

Prince: No, I don’t.

Queen: Do you like Princess Emily?

Prince: No, I don’t.

SUDDENLY THEY HEAR A KNOCK. QUEEN ANGELA OPENS THE DOOR.

Princess: I’m Sarah. Please help me. I’m cold, tired and hungry.

Queen: Poor girl! Come in!

QUEEN ANGELA GIVES SARAH A JACKET AND SOME FOOD: CHICKEN, POTATOES, SALAD AND CHOCOLATE CAKE.

Prince: Are you a princess?

Princess: Yes.

Queen: Are you sure?

THEN THE QUEEN HAS AN IDEA. SHE GOES TO THE BEDROOM. SHE MAKES A SPECIAL BED.

Queen: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 mattresses. And one pea! Is Sarah a princess? Let’s see.

THAT NIGHT SARAH CAN’T SLEEP.

Sarah: I can’t sleep. I don’t like this bed.

THE NEXT DAY SARAH IS TIRED. QUEEN ANGELA IS HAPPY.

Queen: Sarah is a princess!

(…)