VISITA OFICIS

El dijous 16 de març, vam tenir a l’Escola El Roser unes visites molt interessants.
Per una banda, va venir la Roser a ensenyar-nos com funciona la tècnica del Patchwork.
També ens va visitar la Carme, que ens va explicar tot el procés que s’ha de realitzar amb la Punta al coixí.
Per últim, tenim la Mari, que vam veure com s’elaborava una cadira amb cordes de forma artesanal.

VIDEOTUTORIALS

Al taller d’expressió oral en llengua castellana, els alumnes de Primària han creat els seus propis “videotutorials“. Però, què és un “videotutorial”? No patiu! Ells mateixos us ho explicaran. Esperem que us agradin i us convidem a fer alguna manualitat seguint els nostres consells.

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Els alumnes de l’escola del Roser van participar, juntament amb altres centres del Pla d’Urgell, en la recollida d’aliments pels refugiats que estan als camps de Lesbos, a través de “Refugees my Europe is your home”.

L’HORT DE L’ESCOLA

Fa uns mesos, vam posar algunes llavors als palots que tenim a l’escola. Ara, ja apreciem que els alls i les faves comencen a sortir, unes tenen un parell de centímetres i les altres tot just treuen el cap!!! Ens adonem que tot i el fred les plantes fan el seu cicle, que ha estat lent però ara ja les veiem en el seu primer estadi.

Programa 1. PASAPALABRA

Aquest trimestre, el tallers d’expressió oral són en llengua castellana i ens hem animat a fer un treball de vocabulari imitant el programa de PASAPALABRA. Com veieu, ens hem posat a la pell del presentador i dels concursants, i aquest és el resultat. Properament, hi haurà una segona emissió del programa i nous concursants. Esperem que us agradi!