COMIAT DE LA MARIA CARME

Hola a tots!!
Avui finalitza la meva etapa professional, demà inicio un nou cicle.
He disfrutat sempre amb la meva feina i m’ho he passat molt bé.
He gaudit d’un temps que serà inoblidable, els darrers anys amb vosaltres han estat extraordinaris.
Els nens i nenes: GENIALS!! He après moltes coses de tots, m’han ensenyat a tenir paciència i a no perdre mai l’esperança.
Us porto a tots al cor!!

Fins sempre!! Una abraçada!!
Maria Carme

HOMENATGE A Mª CARME VILAMALA

El passat dia 19 de juny, tot l’alumnat i personal docent de l’Escola Bellpuig, juntament amb l’alcalde Joan Carles Rodríguez i la regidora d’Ensenyament Cristina Suñén, es van reunir al pati de la mateixa escola per tal d’homenatjar a Mª Carme Vilamala, mestra amb una llarga trajectòria al centre.
L’acte va començar amb parlaments per part de la directora de l’escola, així com també de l’alcalde. A més, la mestra homenatjada va mostrar el seu agraïment amb unes paraules i, seguidament, un alumne representant de cada classe li va fer entrega d’un objecte simbòlic.
L’acte es va tancar amb la inauguració d’una font que porta el nom de la mestra i que es troba situada al mateix pati de l’escola. També se li va dedicar una cançó que tots els alumnes i mestres li havien preparat per l’ocasió.

COMIAT 6è

El passat divendres dinou de juny els nens i nenes de l’escola Bellpuig varen acomiadar als alumnes de 6è que aquest any vinent comencen una nova etapa a l’institut.

Us trobarem a faltar! Fins aviat i molta sort!

XXXXVII PREMIS BALDIRI REIXAC 2014-15

Com ja sabeu el treball de “Les fonts del nostre poble” treballat per la classe de tercer de primària de l’Escola Bellpuig va ser premiat amb un premi Baldiri Reixac. El passat diumenge 7 de juny una delegació formada per nens, pares i mestres de l’escola va anar a l’Espluga de Francolí a l’acte d’entrega dels premis.

Felicitats pel premi! Us el mereixeu!

POLLS A L’ESCOLA

BENVOLGUDES FAMÍLIES:
US FEM SABER QUE S’HAN DETECTAT POLLS A L’ESCOLA.
PREGUEM PRENEU LES MESURES OPORTUNES.

MOLTES GRÀCIES.

ATENTAMENT,
ELS MESTRES.

SORTIDA L’ESCOLA DEL CEL

El divendres 6 de març vam anar a Santa Pau (la Garrotxa) per aprendre més sobre els planetes i el cel. Vam fer activitats sobre els desastres naturals, els planetes i el cel.

En una de les activitats vam haver de buscar uns cubs sobre els desastres naturals, els desastres fets per l’home i els eclipsis, que formaven part d’un trencaclosques. Després, tots els alumnes vam interpretar els desastres naturals.

A continuació, vam entrar en una sala fosca, on hi havia molts dibuixos sobre la via làctia i també vam veure un vídeo que ens explicava l’origen de l’Univers i l’evolució de la Terra fins el dia d’avui.

Finalment, a la tarda ens van donar un carnet d’observadors de l’Univers i vam tornar cap a l’escola. Ens ho vam passar molt bé.