ESPECTACLES FAMILIARS A L’ATLÀNTIDA

Us informem que ja disposem dels tiquets amb el 50% de descompte per assistir als espectacles familiars que han programat a l’Atlàntida. Cada tiquet és vàlid per a un màxim de quatre persones. Els interessats els podeu demanar a Consergeria.

PRIMER DIA D’ESCOLA

Ahir va ser el primer dia d’escola després de les vacances d’estiu. Ja teniem ganes de retrobar-nos i poder compartir moments junts.

Ens vam trobar tots al gimnàs per presentar els nous mestres i alumnes.

A la tarda va venir una professora jubilada que es diu Francesca Masnou a fer-nos una petita xerrada d’astronomia per tal de poder tenir algun element de referència per poder escollir el nom de les classes ja que aquest any el tema del curs va relacionat amb el cel.

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia del curs tots junts. Hem començat fent una gimcana al pati amb grups barrejats de tots els cursos i esmorzat síndria. Hem continuat fent la despedida dels nens i nenes de 6é i ens hem acabat despedint a les aules.

Bones vacances d’estiu a tots

FESTA DE FI DE CURS

El dissabte 14 de juny es va celebrar la festa fi de curs a l’escola que, l’acte girava al voltant de “Les Tradicions Catalanes” creiem que ha estat un bon any per posar-hi atenció. La festa va coincidir amb la mobilització en forma de cercavila en defensa de l’escola en català.
Es va gaudir d’un bon espectacle graciés a l’esforç i la il·lusió dels alumnes i els mestres de l’escola.
Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!!!

ESPECTACLE DEL BIBLIOBÚS

El bibliobús com cada any es va apropar a la nostra escola, primer ens van deixar tot un seguit de contes que parlaven de les emocions i posteriorment el dia 22 de maig ens va oferir un espectacle d’en Marcel Gros on el tema principal també eren les emocions.
Va aconseguir la col.laboració de tots els alumnes i fer-nos riure a grans i petits a cada moment.