CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI

El dia 22 d’abril a primera hora, ens vam reunir tota l’escola al gimnàs per celebrar els Jocs Florals. Després de dies previs en que el jurat va haver de deliverar molt, vam saber els guanyadors. Moltes felicitats a tots!

Seguidament vam anar tots al pati per fer un tastet de menjars del món. Relacionat amb el projecte que portem a terme dels monuments del món cada classe va fer una petita mostra d’un menjar típic del seu país. Ens va agradar molt! A més a més vam veure el drac de Sant Jordi!!

A la tarda de la diada vam fer la jornada d’intercanvi de projectes de cada curs. Ens vam organitzar en petits grups i cada representant de cada classe ens explicava el projecte treballat. D’aquesta manera vam conèixer el què han treballat els nostres companys. Va ser molt interessant.

ASSAIG CANTATA

Avui al matí hem anata Folgueroles a fer l’assaig pregeneral de la Cantata “Amb ulls de nen”. Els nens de la nostra escola han pogut cantar conjuntament amb totes les altres escoles que participen en el projecte “Cantem junts”. En total erem 801 nens i nenes, que cantàvem entusiasmats davant les indicacions de la Buia. Al final de l’assaig fins i tot ens han vingut a gravar i entrevistar els del programa Info K.

Ha sigut un matí rodó i emotiu! Aquí us deixem unes quantes fotografies.

ASSAIG CANTATA

Avui 1 de març, tots els alumnes de primària ens hem reunit al gimnàs per assajar la cantata “Amb ulls de nen”, que es representarà el pòxim 29 d’abril a Folgueroles. Tots hem viscut un matí molt màgic, emotiu, musical… gràcies a l’ajuda de la directora Buia Reixach.

Aquí us deixem una petita mostra del que hem cantat.