LA MONA

Avui és l’últim dia del trimestre i tota l’escola ha fet una mona de Pasqua que ens l’hem menjat per esmorzar. Mireu que bones eren!
Bones Vacances a tots.

Teatre en anglès Stone Soup

Els nens i nenes de 5è i 6è hem fet una representació de teatre en anglès per als nens i nenes d’educació infantil. Tot el teatre ha estat en llengua anglesa i la representació ha estat tot un èxit. Els petits de P3, P4 i P5 van aplaudir moltíssim.

RECORREGUT AERÒDROM VILATORTA ALUMNES DE CICLE SUPERIOR.

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola han pogut gaudir d’una visita guiada a l’Aeròdrom Vilatorta gràcies a MeteoVilatorta, entitat organitzadora i promotora de les Primeres Jornades de l’Aeròdrom. També és gràcies a ells que hem comptat amb la presència de TV3.
Fer aquesta ruta, guiada per la Cristina Suñen, ha esdevingut una eina pedagògica motivadora i de gran utilitat per donar a conèixer i entendre als nostres alumnes el desenvolupament de la Guerra Civil a través de l’impacte del conflicte bél·lic en un entorn molt proper.
I en motiu dels 75 anys de la finalització de la guerra civil tv3 ens ha acompanyat al llarg de la ruta i ens ha gravat.
Dimarts 1 d’abril s’emetrà per telenotícies migdia i també pel telenotícies comarques.
També és possible que el dimecres 2 d’abril s’emeti a l’info K.

Cantata. Assaig general a Folgueroles.

El dia vint-i-cinc de març els nens i nenes de primària vam fer un assaig general del que serà Cantata del mes d’abril. El lloc triat per a l’assaig va ser el pavelló esportiu de Folgueroles. L’assaig va sortir realment bé i ens va entusiasmar a tots per al concert d’abril.

Catalunya en miniatura.

El divendres dia 14 de març vam visitar Catalunya en miniatura. Hi vam anar els nens i nenes de cicle mitjà i cicle inicial. Catalunya en miniatura es troba a Sant Vicenç dels Horts. L’activitat consistia en visitar un circuit de maquestes a escala que té el valor de donar a conèixer els monuments i edificis més representatius de les terres catalanes. Va ser molt divertit perquè a més a més de poder-ho visitat tot a peu, hi ha un tren en miniatura que fa una volta completa a la instal·lació. Vam tenir un dia assolellat i net.

Cantem junts. Assaig per a la Cantata.

CANTEM JUNTS
Aquest matí hem tingut una visita molt especial a l’escola. Han vingut la Buia i l’Eli a assajar amb tots els nens i nenes les cançons que portem mesos preparant i que cantarem al concert del projecte “Cantem Junts”. Aquí teniu un recull de fotografies d’aquest assaig que, com veureu, a més d’aprendre molt ens ho hem passat genial. Moltes gràcies!