CARNAVAL 2015

La setmana passada va ser un xic diferent al nostre centre, amb  dies de gresca i xerinola per tots.

El dilluns ens va arribar en Carnestoltes, que ens ha tingut enfeinats i divertits tota la setmana amb ordres un xic “espacials”: cinturons galàctics, vestimenta blava i telescopis.

PREGÓ CARNESTOLTES 2015

I el divendres dia de celebració i ballaruga:

• El matí els nens i nenes de P5 van anar al centre de dia per cantar, ballar i recitar als avis poemes, cançons i dances de carnaval o de l’estel fugaç.
  • A la tarda tots, ben disfressats, ballant i cantant pels carrers del poble.
    La rua va fer una parada a la plaça, on va tenir lloc el judici del carnestoltes a càrrec dels alumnes de 6è. JUDICI CARNESTOLTES 2015

AGRAÏMENT PER LA RECOLLIDA DE ROBA

Benvolguts pares, nens/es, professors i tutors

Tot el personal de GLORR Fundación vol agrair la col·laboració rebuda a la campanya de tardor de recollida de roba, calçat, mantes… efectuada al vostre centre educatiu, desitgem seguir comptant amb la vostra col·laboració, per poder complir amb els objectius que ens hem proposat i així, ajudar als nen@s i famílies que estan passant precarietats al nostre país..

Ens heu facilitat la tasca de difusió de la campanya, el repartiment de les bosses i la seva posterior recollida, col·locant-les en llocs de fàcil accés.

Gràcies a la vostra generositat hem pogut preparar i entregar ajudes als centres que tenen alumnat amb aquesta necessitat en aquest curs 2014/2015. Seguim reben moltes peticions d’ajudes.

Us convidem a visitar la nostra pàgina www.glorr.org, per conèixer altres projectes que estem iniciant per facilitar la tasca dels centres educatius, alumnes, professors i docents

Rebin una cordial salutació