EL DIJOUS LLARDER

Com diu la cançó: “el dijous llarder butifarra menjaré!”

Aquest dijous vam celebrar el dijous llarder. Els alumnes d’Educació Infantil vam anar a esmorzar al parc Albareda i els alumnes de Primària vam anar xino-xano fins la Damunt. Vam menjar, saltar i jugar. Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

HA ARRIBAT EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA!

DSC02336Dilluns a la tarda ens va arribar el Carnestoltes a l’escola. Per rebre’l, ens vam reunir tots al gimnàs. Els alumnes de 6è ens van llegir el pregó i els alumnes de 5è ens van dir la primera consigna de la setmana: el dimarts tots amb pijama!

Els alumnes d’Educació Infantil li van cantar una cançó al rei Carnestoltes. I tots junts, alumnes i mestres, vam fer un assaig de la dansa que farem a la plaça del poble el proper divendres a la tarda quan fem la rua.

Aquí us deixem un petit tast del què serà la dansa i de la passarel·la de pijames que hem fet!

Per carnaval tot s’hi val!

PROJECTE CANTEM JUNTS

Benvolgudes famílies, aquest curs es torna a organitzar l’activitat musical “CANTEM JUNTS”. L’acte serà el divendres 29 d’abril a les 18:30 de la tarda, al pati de l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles.

En aquesta activitat hi participen tots els alumnes de primària,  juntament amb escoles de la zona.
Us adjuntem la circular informativa i l’autorització on heu de confirmar l’assistència dels vostres fills. Cal que la retorneu abans del 19 de febrer.

Moltes gràcies

circular cantata

CELEBREM EL NADAL

Avui hem celebrat el Nadal a la nostra escola!

Al matí hem anat tots junts al gimnàs, on cada curs ha dit el seu poema de Nadal i hem cantat nadales en català i en anglès. Per finalitzar les representacions, les mestres s’han afegit a la festa fent un petit ball per desitjar-nos bones festes. Ens ha agradat moltíssim!!!

Després de cantar hem pogut menjar coca amb xocolata desfeta. Boníssima!!! Quan ja ens hem carregat d’energia hem fet cagar el tió i els amics invisibles a les aules.

És un dia màgic que alumnes i mestres disfrutem molt!

Que tingueu tots molt bones festes!!!!!

PATINATGE SOBRE GEL

Avui, divendres 18 de desembre, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior hem anat a patinar sobre gel a Manlleu.

Els que no en sabien gaire, s’hi han esforçat de valent i sense por cada vegada anaven més segurs. Els que ja dominaven una mica, s’han anat arriscant i provant coses noves.

Hi ha hagut alguna trompada i hem acabat amb els pantalons una mica molls, però ens ho hem passat d’allò més bé!

L’ONCLE BUSCALL

El passat divendres dia 11 de desembre ens va venir a visitar a l’escola l’Oncle Buscall i va portar els Tions als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Li vam poder fer moltes preguntes. Molt contents li vam canatar cançons nadalenques.

Aquí teniu un recull de fotografies i vídeos!

CELEBREM SANTA CECÍLIA

El passat 20 de novembre vam celebrar a la nostra escola el dia de Santa Cecília, patrona de la música.

Des dels més petits fins als més grans, vam ballar dances i cantar cançons. Cada curs relacionades amb el monument que representa la seva classe.

Enguany els alumnes s’han superat. Estan fets tots uns bons artistes!!!

Podeu veure el video sencer en aquest enllaç. Ben segur que us agradarà.

CONCERT SANTA CECÍLIA https://youtu.be/pMgkVv_Utls

VISCA LA MÚSICA!

RADIO BELLPUIG

Benvolgudes famílies,

Som els de cicle superior del taller de ràdio i us volem explicar el que farem durant el curs.

El taller el farem els dijous de 9:00h a 10:30h.

Esperem la vostra col•laboració escoltant la nostra feina a la web de l’escola: entrevistes, debats, concursos ( sobre el coneixement de l’escola). També trobareu una bústia al vestíbul que podreu tirar-hi un paperet amb el succés que creieu que és important i que s’ha de comunicar per ràdio.
Hi haurà una exposició d’aparells de ràdio, i d’objectes relacionats amb la ràdio.

Esperem la vostra col•laboració .

Moltes gràcies.