ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia del curs tots junts. Hem començat fent una gimcana al pati amb grups barrejats de tots els cursos i esmorzat síndria. Hem continuat fent la despedida dels nens i nenes de 6é i ens hem acabat despedint a les aules.

Bones vacances d’estiu a tots

FESTA DE FI DE CURS

El dissabte 14 de juny es va celebrar la festa fi de curs a l’escola que, l’acte girava al voltant de “Les Tradicions Catalanes” creiem que ha estat un bon any per posar-hi atenció. La festa va coincidir amb la mobilització en forma de cercavila en defensa de l’escola en català.
Es va gaudir d’un bon espectacle graciés a l’esforç i la il·lusió dels alumnes i els mestres de l’escola.
Gràcies a tothom per la vostra col·laboració!!!

ESPECTACLE DEL BIBLIOBÚS

El bibliobús com cada any es va apropar a la nostra escola, primer ens van deixar tot un seguit de contes que parlaven de les emocions i posteriorment el dia 22 de maig ens va oferir un espectacle d’en Marcel Gros on el tema principal també eren les emocions.
Va aconseguir la col.laboració de tots els alumnes i fer-nos riure a grans i petits a cada moment.

MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES

Tots els alumnes de l’escola vam anar al Museu de les matemàtiques a Vic. Vam realitzar un seguit d’activitats de caràcter manipulatiu i lúdic.Els nens i nenes estan exposats a petits reptes i aspectes poc habituals i sorprenents de la matemàtica que no requereixen coneixements específics.

Maria Àngels Juanmiquel ens visita.

L’escola Bellpuig duu a terme moltes activitats en favor de la lectura. Una de les més destacades és la visita de l’autor d’un dels llibres que llegim. Aquest curs ens ha visitat l’autora Maria Àngels Juanmiquel. Tots els nens i nenes de primària, agrupats en cicles, vam escoltar-la i també vam fer-li preguntes sobre ella, sobre els seus llibres i sobre el que representa ser una escriptora.
Els de cicle inicial havíem llegit La cançó del bosc cremat; els de cicle mitjà havíem llegit És fosc! i els de cicle superior Joan Bou i l’Esquella.
Fem notar que Maria Àngels Juanmiquel és professora d’institut de secundària a Palafrugell i que fa poc va estar guardonada amb el premi Ramon Llull de literatura infantil de l’editorial Barcanova.

Beques de menjador i transport curs 2014-2015. Informació per a les famílies.

BEQUES DE MENJADOR I TRANSPORT PER AL CURS 2014-2015
Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha obert el termini de sol•licitud de beques de menjador i transport pel curs 2014-2015. Ja podeu consultar la informació sobre els requisits necessaris per fer-ho i la documentació que cal presentar i venir a la secretaria de l’escola a recollir el formulari de sol•licitud.
El termini de presentació de sol•licituds és de l’1 al 20 de maig.

INFORMACIÓ FAMILIES