AGRAÏMENT PER LA RECOLLIDA DE ROBA

Benvolguts pares, nens/es, professors i tutors

Tot el personal de GLORR Fundación vol agrair la col·laboració rebuda a la campanya de tardor de recollida de roba, calçat, mantes… efectuada al vostre centre educatiu, desitgem seguir comptant amb la vostra col·laboració, per poder complir amb els objectius que ens hem proposat i així, ajudar als nen@s i famílies que estan passant precarietats al nostre país..

Ens heu facilitat la tasca de difusió de la campanya, el repartiment de les bosses i la seva posterior recollida, col·locant-les en llocs de fàcil accés.

Gràcies a la vostra generositat hem pogut preparar i entregar ajudes als centres que tenen alumnat amb aquesta necessitat en aquest curs 2014/2015. Seguim reben moltes peticions d’ajudes.

Us convidem a visitar la nostra pàgina www.glorr.org, per conèixer altres projectes que estem iniciant per facilitar la tasca dels centres educatius, alumnes, professors i docents

Rebin una cordial salutació

FEM VOLAR ESTELS

Aquest matí a les 10, al pati de l’escola hem portat a terme l’activitat “FEM VOLAR ESTELS”. L’activitat ha estat organitzada en el marc de la celebració del tricentenari del 1714.
Tots els estels portaven missatges de pau i bons desitjos per a tothom, ja que la data coincideix amb la celebració mundial dels drets humans.

Els alumnes de Primària han llegit un petit manifest i tots junts hem cantat la cançó: “Tots els infants “ de Ramhon Roma.

Finalment hem fet volar els estels.

VISITA D’UN EXPERT

El passat dilluns 1 de Desembre va venir a l’escola en Carlo, el tiet de l’Ibai i de l’Ainara. Va explicar-nos coses relacionades amb les estrelles i l’espai: LES GALÀXIES, ELS FORATS NEGRES, …
També ens va presentar una eina molt útil per explorar l’espai: EL TELESCOPI.
Tots els nens i nenes de P-5, 1r i 2n que vam anar-lo a escoltar, vam poder-li demanar moltes coses i els més grans, al final, vam poder mirar pel telescopi que va portar.
Ens va agradar molt!!!
Moltes gràcies Carlo!!!

GUANYADORA DE LA LLUMINETA DE 6è

Per iniciativa dels pares i mares dels alumnes de 6è, el dia de la Festa de la Tardor, es va sortejar una esplèndida panera.
La guanyadora va ser la mare d’en David i Pep Noguera, la Laia Vila.
Els beneficis d’aquest sorteig aniran destinats al viatge de fi de curs de 6è.

SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA

MUSICA2

Aquesta setmana celebrarem Santa Cecília a l’escola, patrona de la música. Hem organitzat diverses activitats per aquest divendres gràcies a la col·laboració d’alguns pares músics.

Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial podran gaudir d’un concert a càrrec de l’Oriol, pare de l’Iris i la Jana Moré de P5, que es durà a terme al gimnàs de l’escola.

Els alumnes de cicle mitjà i superior podran assistir a una xerrada feta per l’Àlex, pare de l’Iñaki de 5è, sobre el seu ofici de luthier i els seus viatges a les escoles de la Índia. Seguidament faran un taller de construcció d’un instrument amb l’Àlex i les seves tutores.

A la tarda tots junts anirem al gimnàs per escoltar els nens i nenes de cicle mitjà i superior que estudien algun instrument a lescola de música i cantarem tots junts la cançó “mirall de pau”, un himne a la música que escoltarem cada dia de la setmana per entrar a l’escola.