SORTIDA L’ESCOLA DEL CEL

El divendres 6 de març vam anar a Santa Pau (la Garrotxa) per aprendre més sobre els planetes i el cel. Vam fer activitats sobre els desastres naturals, els planetes i el cel.

En una de les activitats vam haver de buscar uns cubs sobre els desastres naturals, els desastres fets per l’home i els eclipsis, que formaven part d’un trencaclosques. Després, tots els alumnes vam interpretar els desastres naturals.

A continuació, vam entrar en una sala fosca, on hi havia molts dibuixos sobre la via làctia i també vam veure un vídeo que ens explicava l’origen de l’Univers i l’evolució de la Terra fins el dia d’avui.

Finalment, a la tarda ens van donar un carnet d’observadors de l’Univers i vam tornar cap a l’escola. Ens ho vam passar molt bé.

SPINDERELLA

TEATRE EN ANGLÈS A L’ESCOLA!

La companyia de teatre Blue Mango han vingut a l’escola a presentar l’obra SPINDERELLA, una versió moderna de la ventafocs!

SANT JORDI 2015

El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola.

Al matí vam fer entrega dels premis dels jocs florals. P3 i P4 van participar amb la modalitat de dibuix, P5 amb conte cooperatiu, primer, segon  i tercer amb la modalitat de conte i quart, cinquè i sisè amb poesia.

Aprofitant que estàvem tots reunits al gimnàs, es va presentar el que serà el logo de l’escola i que vam escollir entre tots.

Desprès els alumnes de 6é ens van preparar un pa amb tomàquet que vam menjar tots junts al pati.

Quan vam pujar del pati vam fer les roses de Sant Jordi a l’aula.

A la tarda es van muntar grups d’alumnes que anaven des de P3 fins a 6é i que van participar en una gimcana que els mestres havíem preparat per tota l’escola.

Beques de menjador i transport curs 2015-2016. Informació per a les famílies.

BEQUES DE MENJADOR I TRANSPORT PER AL CURS 2015-2016
Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha obert el termini de sol•licitud de beques de menjador i transport pel curs 2015-2016. Ja podeu consultar la informació sobre els requisits necessaris per fer-ho i la documentació que cal presentar i venir a la secretaria de l’escola a recollir el formulari de sol•licitud.
El termini de presentació de sol•licituds és del 15 d’abril al 10 de maig.

INFORMACIÓ FAMILIES

425 anys CARAMELLES DEL ROSER

caramelles008

Aquest any les caramelles del Roser celebren els 425 anys i l’escola Bellpuig s’ha volgut afegir a la celebració amb un petit acte commemoratiu.

Al llarg del mes de març s’ha treballat el projecte amb una exposició, un treball de presentació a càrrec dels alumnes de CS i cantada de caramelles.

Finalment s’ha fet una petita celebració amb uns convidats d’honor: “Els caramellaires del Roser”