Beques de menjador i transport curs 2015-2016. Informació per a les famílies.

BEQUES DE MENJADOR I TRANSPORT PER AL CURS 2015-2016
Benvolgudes famílies,
Us informem que s’ha obert el termini de sol•licitud de beques de menjador i transport pel curs 2015-2016. Ja podeu consultar la informació sobre els requisits necessaris per fer-ho i la documentació que cal presentar i venir a la secretaria de l’escola a recollir el formulari de sol•licitud.
El termini de presentació de sol•licituds és del 15 d’abril al 10 de maig.

INFORMACIÓ FAMILIES

425 anys CARAMELLES DEL ROSER

caramelles008

Aquest any les caramelles del Roser celebren els 425 anys i l’escola Bellpuig s’ha volgut afegir a la celebració amb un petit acte commemoratiu.

Al llarg del mes de març s’ha treballat el projecte amb una exposició, un treball de presentació a càrrec dels alumnes de CS i cantada de caramelles.

Finalment s’ha fet una petita celebració amb uns convidats d’honor: “Els caramellaires del Roser”

CARNAVAL 2015

La setmana passada va ser un xic diferent al nostre centre, amb  dies de gresca i xerinola per tots.

El dilluns ens va arribar en Carnestoltes, que ens ha tingut enfeinats i divertits tota la setmana amb ordres un xic “espacials”: cinturons galàctics, vestimenta blava i telescopis.

PREGÓ CARNESTOLTES 2015

I el divendres dia de celebració i ballaruga:

• El matí els nens i nenes de P5 van anar al centre de dia per cantar, ballar i recitar als avis poemes, cançons i dances de carnaval o de l’estel fugaç.
  • A la tarda tots, ben disfressats, ballant i cantant pels carrers del poble.
    La rua va fer una parada a la plaça, on va tenir lloc el judici del carnestoltes a càrrec dels alumnes de 6è. JUDICI CARNESTOLTES 2015