SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA

MUSICA2

Aquesta setmana celebrarem Santa Cecília a l’escola, patrona de la música. Hem organitzat diverses activitats per aquest divendres gràcies a la col·laboració d’alguns pares músics.

Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial podran gaudir d’un concert a càrrec de l’Oriol, pare de l’Iris i la Jana Moré de P5, que es durà a terme al gimnàs de l’escola.

Els alumnes de cicle mitjà i superior podran assistir a una xerrada feta per l’Àlex, pare de l’Iñaki de 5è, sobre el seu ofici de luthier i els seus viatges a les escoles de la Índia. Seguidament faran un taller de construcció d’un instrument amb l’Àlex i les seves tutores.

A la tarda tots junts anirem al gimnàs per escoltar els nens i nenes de cicle mitjà i superior que estudien algun instrument a lescola de música i cantarem tots junts la cançó “mirall de pau”, un himne a la música que escoltarem cada dia de la setmana per entrar a l’escola.

PAKDART

Les mestres que porten a terme els tallers extraescolars de plàstica a l’escola,PAKDART, ens han preparat uns tallers per adults molt interessants per decorar casa nostra aquestes festes de Nadal.

Pares, mares, avis, iaies, tiets o tietes, mestres… Us animem a apuntar-vos!garlanda estrelles boles

PROGRAMA: Tallers familiars

LA CASTANYADA A L’ESCOLA

El passat divendres, 31 d’octubre, vam celebrar la castanyada a l’escola.
El ens va visitar la castanyera al parvulari i també hi van venir els alumnes de CI. La castanyera ens va portar les castanyes per torrar a la tarda i també va escoltar un petit concert de cançons a càrrec dels nostres alumnes més petits.
Li van agradar tant que fins i tot es va animar a ballar el Rock de “La castanyera rockera”.

A la tarda vam ballar danses de castanyada i vam menjar mandarines i castanyes molt ben torrades pels pares i mares voluntaris.
MOLTES GRÀCIES!!!

LA FESTA VA SER TOT UN ÈXIT.

ESPECTACLES FAMILIARS A L’ATLÀNTIDA

Us informem que ja disposem dels tiquets amb el 50% de descompte per assistir als espectacles familiars que han programat a l’Atlàntida. Cada tiquet és vàlid per a un màxim de quatre persones. Els interessats els podeu demanar a Consergeria.