CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Entre aquesta setmana i la passada la classe dels Taurons ha fet un càsting per triar qui anirà al Certamen de Lectura en Veu Alta. Amb l’ajuda inestimable de la Jenny, tots els nens i nenes que van voler presentar-se han llegit un fragment del llibre “50 oficis esbojarrats”. De tots, han passat a semifinals quatre: en Lluc, l’Etna, en Jordi i en Jan J. Finalment, la representant de l’escola Angeleta Ferrer en el certamen serà… L’ETNA!
Enhorabona a tots i totes per participar i haver-ho fet tant i tant bé!

ENS FEM LA BOLA D’ENDEVINS

Aquest curs la classe dels Taurons es disfressarà d’endevins i endevines. I el nostre complement preferit és la bola amb la que veiem el futur. Voleu veure com l’hem fet?

MINHAS PRIMEIRAS PALAVRAS

La Mary, amb ajuda de la seva família, ens ha fet a cadascú un mini diccionari per aprendre portugués. En aquest quadern podem trobar vocabulari com els dies de la setmana, els mesos, material escolar o animals. Ha estat tot un detall! Ah! A partir d’ara, posem la data en català, en castellà, anglès i, també en portugués.

JUGUEM AMB LES COMARQUES!

Vols ser un expert/a en les comarques de Catalunya?
Aquí et deixo el link d’un joc molt maco.
VIATGE EN GLOBUS

JUGUEM AMB LES MATEMÀTIQUES

Dimecres passat vàrem visitar l’exposició “Prohibit no tocar” del Museu de Matemàtiques de Catalunya que estarà fins el 9 de març a la Fundació Iluro. Ens ho vam passar d’allò més bé jugant i provant diferents jocs i tallers. Alguns van suposar vertaders reptes per nosaltres!

ELS BOJOS DE LES CADIRES

L’estrena de la nostra pel·lícula ha trigat més del compte però, per fi, aquí la teniu. Llums, càmera i acció!

Bon Nadal!

Una mica tard, però aquí us deixo unes quantes fotos de les Nadales i de la fantàstica actuació de la classe dels Taurons a TV Mataró.

FEM UN TALLER DE STOPMOTION

El passat dijous 30 de novembre ens van visitar l’Anna i en Marc, dos experts en Stopmotion. Què sabeu què és? Doncs és una tècnica d’animació per fer cinema amb fotografies.
Per crear un curtmetratge animat, l’Anna fa una espècie de còmic per contar la història i veure com seran els personatges. Llavors, en Marc construeix els ninots, que han de ser articulats, i els decorats. Aleshores, l’Anna fa fotos des de l’ordinador mentre en Marc va movent a poc a poc el ninot.
Sens dubte el que més ens va agradar va ser protagonitzar un vídeo de Stopmotion. Ens anàvem movent de cadira i l’Anna ens feia fotos. Si voleu assistir a l’estrena de la nostra pel•lícula Els bojos de les cadires pareu atenció!

ANEM A L’AQUÀRIUM DE BARCELONA

El passat 16 de novembre la classe dels taurons i la de les meduses vam anar a l’Aquàrium. Vam recòrrer totes les peixeres amb l’Alexis i ens vam quedar bocabadats amb el túnel dels taurons. De fet, els taurons ens passaven per sobre junt amb les mantes ratlles, peixos lluna… I un submarinista li va donar un petó al peix lluna.
Finalment, ens vam convertir en científics per fer un taller on havíem de descobrir un misteri: algun animal marí havia mossegat la taula d’un surfista i havíem d’esbrinar quin era.
Quina passada de sortida!

JINGLE BELL ROCK

Here you are our Christmas song!