MOMENTS MUSICALS DE LES COLÒNIES!

I aquí teniu un segon vídeo de les colònies amb diferents moments musicals!

DISCO BLOC from Angeleta Ferrer Taurons on Vimeo.

I LA GRAN ACTUACIÓ FINAL!

La classe dels Taurons va preparar una gran actuació per l’últim dia de colònies. Són uns vertaders artistes!

VIDEO ACT FINAL BLOC from Angeleta Ferrer Taurons on Vimeo.

COLÒNIES A LLINARS

Salut família i amics! Voleu veure que bé ens ho hem passat a les colònies? Han estat uns dies genials i irrepetibles.

SORTIDA A MONTSERRAT

Els nens i nenes de la classe de les Medusses i els Taurons ens ho hem passat d’allò més bé a la sortida de Montserrat. Hem fet una excursió fins la creu on hem aprés molt sobre el paisatge i orografia de la zona. També hem escoltat l’escolania de Montserrat. Quines veus més boniques tenen els escolanets!

ADÉU POLLETS!

Han estat uns dies molt macos amb en Pol i la Blanqueta i hem aprés molt sobre com es van desenvolupant dintre de l’ou i els seus primers dies de vida. Abans de que marxessin, vam fer exposicions per grups sobre les diferents línies d’investigació que hem seguit: Els pollets tenen dents?, Com sabem si un pollet és mascle o femella?, Hi ha alguna relació entre el temps de gestació i l’esperança de vida?, Per què hem de girar els ous? i Què són els graus Celsius i Fahrenheit?
I per fi l’últim dia del segon trimestre van marxar tots dos a casa de l’Anna Abelló on viuran en un corral adequat per ells.
Ha estat un plaer!

FEM DE CIENTÍFICS

Durant 21 dies hem tingut els ous dintre de la incubadora a la classe. Ha estat un procès molt maco i, cada dia, hem tingut cura del nostre ou. Per sort, han nascut dos pollets, en Pol i la Blanqueta, i, gràcies a ells, ens hem plantejat preguntes i dubtes que hem hagut d’investigar. Aquí us deixem algunes fotos d’aquests dies!

L’INCUBADORA A L’AULA

El passat dia 8 de Febrer van arribar 12 pollets a la classe dels Taurons. Aquell mateix dia vam engegar el nostre projecte científic sobre el desenvolupament de l’embrió dins de l’ou. Llavors vam començar a investigar com funcionava la incubadora, la casa dels ous durant aquests dies, i, fins i tot, la vam dibuixar. També vam fer la primera pesada.
Ah! No ens oblidem que els ous necessitaven uns padrins que tinguessin cura d’ells i de girar-los cada dia al matí i a la tarda (ja us direm després perquè). Ens vam dividir en parelles i trios per fer l’apadrinament. A què no sabeu quina va ser la nostra primera tasca com a padrins? Doncs va ser posar el número de la parella o trio i un sol i una lluna a cada banda de l’ou. Això serviria per saber de quina banda havien d’estar en cada moment.
Voleu saber més? Esteu pendents del nostre bloc!

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Entre aquesta setmana i la passada la classe dels Taurons ha fet un càsting per triar qui anirà al Certamen de Lectura en Veu Alta. Amb l’ajuda inestimable de la Jenny, tots els nens i nenes que van voler presentar-se han llegit un fragment del llibre “50 oficis esbojarrats”. De tots, han passat a semifinals quatre: en Lluc, l’Etna, en Jordi i en Jan J. Finalment, la representant de l’escola Angeleta Ferrer en el certamen serà… L’ETNA!
Enhorabona a tots i totes per participar i haver-ho fet tant i tant bé!

ENS FEM LA BOLA D’ENDEVINS

Aquest curs la classe dels Taurons es disfressarà d’endevins i endevines. I el nostre complement preferit és la bola amb la que veiem el futur. Voleu veure com l’hem fet?

MINHAS PRIMEIRAS PALAVRAS

La Mary, amb ajuda de la seva família, ens ha fet a cadascú un mini diccionari per aprendre portugués. En aquest quadern podem trobar vocabulari com els dies de la setmana, els mesos, material escolar o animals. Ha estat tot un detall! Ah! A partir d’ara, posem la data en català, en castellà, anglès i, també en portugués.