VIDEOCLIP “SUPERHEROIS”

AQUÍ TENIU EL VIDEOCLIP QUE VAM GRAVAR AL PLATÓ DE M1TV

superherois from Angeleta Ferrer Conills on Vimeo.

PREMIS EL CAC A L’ESCOLA

El nostre treball “Què hi veus? Fixat-t’hi bé”  ha guanyat el PRIMER PREMI als premis el CAC.

La cerimònia d’entrega va ser el passat 29 a l’auditori del Cosmocaixa. Va ser un dia molt especial per nosaltres, de molta alegria i emoció.

CAC from Angeleta Ferrer Conills on Vimeo.

COLÒNIES A LA CASA “EL PINATAR”

Amb aquestes fotos us podreu fer una ideia de tot el que vam fer en aquests dos dies que hem estat  de colònies. Excursió al riu Gualba, el follet Fan, jocs, trobar llàgrimes dels desitjos a la nit,discoteca,  dormir tots plegats a la mateixa habitació…han sigut dos dies molt intensos, plens de riures i emocions.

Colonies 2017 from Angeleta Ferrer Conills on Vimeo.

Publicat dins de General | 1 comentari

Què hi veus?

Els nens i nens de la classe dels Conills hem fet aquesta pel-lícula on volem mostrar que per entendre bé la realitat hem d’observar tot el context, no només una part o un detall, ja que llavors podriem tenir una percepció errònia . Hem vist que la música és molt important per remarcar un sentiment o sensació. També hem observat que les imatges en blanc i negre són com més tristes i ,pel contrari, les imatges en color són més alegres.

Ens ha agradat molt fer aquesta pel-lícula perquè, a més de fer d’actors, hem pogut gravar i ens hem iniciat en l’ús de la càmera de vídeo i com podem gravar plans curts o pla senser utilitzant el zoom o allunyant-nos.

Què hi veus? from Angeleta Ferrer Conills on Vimeo.

Publicat dins de Audiovisulas | Deixa un comentari

Carnestoltes 2017

El Carnestoltes ja s’ha acabat, però ens ha deixat el record d’una setmana esbojarrada on hem vingut a l’escola en pijama o amb capa i roba interior per sobre com el Capità Calçotets i hem pogut menjar dolços i gominoles  Ens hem disfressat de Caputxetes i Llops i l’hem acabat amb el judici i l’arribada de la Vella Quaresma.

Publicat dins de Festes | Deixa un comentari

El dijous llarder

Els passat dijous llarder vam  passar el dia a la Font Picant d’Argentona.  A més d’esmorzar i dinar tots junts, vam jugar molt i vam fer una passejada pel bosc.Ens ho vam passar molt bé. Mireu el vídeo!

El dijous llarder from Angeleta Ferrer Conills on Vimeo.

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

Sortida al MNAC

Per fi ha arribat el dia en què podem anar al MNAC i conèixer a en Jeroni.

En Jeroni ens va rebre. És molt simpàtic i ens va explicar moltes coses del museu i dels seus amics. Vam cantar amb ell la cançó i li vam regalar les nostres sanefes. Li van agradar molt.

Amb l’Esther vam visitar el museu i vam poder veure moltes pintures, als Serafins, al Crist, i al Griu.També vam poder fer uns trencaclosques d’animals fantàstics.

El museu és molt gran i molt maco. Molts volíem quedar-nos a viure allí.

Després de dinar, vam anar a un parc que està al costat del museu i vam pujar i baixar per unes escales mecàniques.

Ens ho vam passar molt bé i volem tornar un altre dia amb els nostres pares.

Publicat dins de General, Sortides | Deixa un comentari

PINTEM SANEFES

MIREU QUINES SANEFES MÉS MAQUES HEM PINTAT PER PORTAR AL MUSEU I REGALAR-LI A EN JERONI.  SEGUR QUE LI AGRADARAN.

Cançó d’en Jeroni

En Jeroni ens convida a visitar el museu MNAC

Un dia va arribar a l’escola una carta per la classe dels Conills. Qui ens escrivia?I perquè?. De seguida vam obrir la carta per saber-ho.

Qui ens escrivia era en Jeroni, un joglar que viu al Museu Nacional d’Art de Catalunya . I el més important, ens convidava a visitar-lo a ell i als seus amics  a casa seva, que és el museu.

Amb la carta en Jeroni ens ha portat uns regals: uns quadres d’ell i dels seus amics i un CD amb músiques de la seva època i amb la seva cançó.

Com tots volem anar ,l’ hem escrit una carta per dir-li  que acceptem la seva invitació.

Tenim moltes ganes d’anar!