Girona, temps de flors!

El passat divendres, els alumnes de 5è vam tenir l’oportunitat de visitar Girona d’una manera divertida i entretinguda!
Es tractava d’una cursa d’orientació; mitjançant un plànol havíem de trobar unes fites amb uns codis! Ens ho vam passar d’allò més bé! A més vam poder gaudir de la ciutat en un dels millors moments: temps de flors!
Per acabar el recorregut, vam anar a parar al cul de la lleona, i com la tradició mana… Li vam fer un petó al cul!

cul de la lleona

Jornada de voleibol platja!

Ahir, malgrat el dia de pluja, vam poder gaudir d’una jornada de voleibol platja amb altres escoles!

Barça-Kids

Qui té valors guanya! Esports i valors. Programa d’educació en valors de la Fundació del FC.

VIURE EL PARC- HORTSAVINYÀ

Aquesta setmana, els alumnes de 5è hem visitat Hortsavinyà, situat al Parc del Montnegre i el Corredor. Vam tenir l’oportunitat de fer jocs de sempre, de veure la flora i la fauna que hi ha en aquest paratge, fer una petita ruta pel bosc d’alzines i disfrutar de les meravelloses vistes que ens opereix el Parc.

SISÈ VISITA LA NAU GAUDÍ

Aquest Dijous Llarder vam anar a visitar “La Nau Gaudí”. Vam fer una visita guiada molt interessant. Tot construïnt un arc de mig punt, un arc ogival i un arc parabòlic ens vam adonar que l’arc parabòlic que usava gaudí és el més lleuger i el que no li calen parets de suport. Vam aprendre moltes coses i també vam descobrir alguns dels monuments del Passeig Marítim com el Monument a en Miquel Biada i el Cafè del Mar.

Educació viària: La bicicleta

Ahir i avui els alumnes de 5è, per una estona han estat ells els conductors i no els vianants. Han aplicat les normes d’educació viària en circuit tancat!

Dijous Llarder: Parc forestal!

LES PILES AL PLANETA RECICLATGE

Avui ens han fet una xerrada per prendre consciència que LES PILES tenen una nova vida al PLANETA DEL RECICLATGE.

Ens mobilitzem  per recollir les piles esgotades. A l’entrada de l’escola hi trobareu una nau on les hi podreu dipositar.

Si voleu entrar a la pàgina per conèixer millor i fer activitats entreu aquí!: http://www.apilo.cat/