Barça-Kids

Qui té valors guanya! Esports i valors. Programa d’educació en valors de la Fundació del FC.

VIURE EL PARC- HORTSAVINYÀ

Aquesta setmana, els alumnes de 5è hem visitat Hortsavinyà, situat al Parc del Montnegre i el Corredor. Vam tenir l’oportunitat de fer jocs de sempre, de veure la flora i la fauna que hi ha en aquest paratge, fer una petita ruta pel bosc d’alzines i disfrutar de les meravelloses vistes que ens opereix el Parc.

SISÈ VISITA LA NAU GAUDÍ

Aquest Dijous Llarder vam anar a visitar “La Nau Gaudí”. Vam fer una visita guiada molt interessant. Tot construïnt un arc de mig punt, un arc ogival i un arc parabòlic ens vam adonar que l’arc parabòlic que usava gaudí és el més lleuger i el que no li calen parets de suport. Vam aprendre moltes coses i també vam descobrir alguns dels monuments del Passeig Marítim com el Monument a en Miquel Biada i el Cafè del Mar.

Educació viària: La bicicleta

Ahir i avui els alumnes de 5è, per una estona han estat ells els conductors i no els vianants. Han aplicat les normes d’educació viària en circuit tancat!

Dijous Llarder: Parc forestal!

LES PILES AL PLANETA RECICLATGE

Avui ens han fet una xerrada per prendre consciència que LES PILES tenen una nova vida al PLANETA DEL RECICLATGE.

Ens mobilitzem  per recollir les piles esgotades. A l’entrada de l’escola hi trobareu una nau on les hi podreu dipositar.

Si voleu entrar a la pàgina per conèixer millor i fer activitats entreu aquí!: http://www.apilo.cat/

Consell d’Infants

Bona tarda!

Aprofitant que els nostres consellers i conselleres es van reunir el passat dimecres 18 de Gener, a la biblioteca Pompeu Fabra. Aquesta tarda ens han explicat els temes tractats en aquella reunió.

Vídeos per reflexionar!

Teatre “El Comte Arnau”

Avui dimecres 18 de Gener, tot cicle superior hem anat al teatre monumental a veure l’obra de teatre “El Comte Arnau”.

El Comte Arnau és una fascinant història d’aventures, amor i tradició. Un espectacle familiar sobre la llegenda més apassionant de la cultura catalana, amb música en viu i una gran força visua”.

Teatre de l’Aurora.